USK

Grad Bihać pušta u funkciju turističke vaučere: Una pUna života zove vas na svoje obale

Nakon bajramskih praznika Grad Bihać pušta u funkciju turističke vaučere za domaće državljane od 200 maraka, a hotelijeri i sada vrijedno rade

JP Nacionalni park Una je zbog velike zainteresiranosti produžio period važenja posebnih promotivnih porodičnih/obiteljskih paketa namijenjenih posjetiocima iz Bosne i Hercegovine sve do kraja godine. Cijena promotivnog porodičnog paketa iznosi 14 KM, uz koji porodica ima mogućnost da posjeti i cjelodnevno boravi u posjetilačkim zonama Nacionalnog parka kao što su Štrbački buk i Martinbrod. Posebne promotivne pakete posjetioci mogu dobiti na zvaničnim ulazima u posjetilačke zone Nacionalnog parka, u Gorijevcu, Ćelijama i Martinbrodu.

Odlična promocija

Uprava NP Una podsjeća sve posjetioce na to da su dužni pridržavati se mjera prevencije i zaštite koje su propisane u borbi protiv koronavirusa. Zbog pandemije već je stradala turistička sezona, otkazane su sve turističke manifestacije kao što su Rotary voz i Unska regata, a stranih turista gotovo da i nema.
Ipak, ponuda u Bihaću je bolja nego ikad i svi su se fokusirali na domaće turiste.

– Možemo reći da je zaslugom brojnih promotivnih aktivnosti, videa i raznih konekcija ostvaren povećan interes domaćih turista. Turizam u Bihaću izreklamiran je više nego ikad. Upravo smo tri dana ugostili novinare iz cijele BiH, da proputuju Krajinom i da se upoznaju s prirodnim ljepotama i turističkim potencijalima kraja. Svi hotelijeri i privredni subjekti surađuju s Turističkom zajednicom i zaista smo često prisutni u medijima i imamo veću vidljivost na društvenim mrežama nego što je to dosad bio slučaj. Turisti dolaze iz cijele BiH, najviše iz Zenice, Tuzle i Sarajeva, kojih imamo svakodnevno. O kolikom se broju radi, to trenutno ne možemo sa sigurnošću ocijeniti, zato što nemamo boravišnih taksi. Iz naše perspektive možemo reći da imamo popriličan broj domaćih turista, naravno, to se ne može porediti s ranijim godinama kada nije bilo pandemije, kazao nam je Armin Amidžić, direktor Turističke zajednice grada Bihaća.

Iako ove godine neće biti turističkih vaučera na državnom nivou, Grad Bihać će imati svoje i dostupni su svakom ko izabere jednu od ponuda
Ovaj krajiški biser na Uni se, smatra on, polako ali sigurno profilira u jednu od najzanimljivijih turističkih destinacija u BiH.
– Ovdje se može obezbijediti vikend-program, program za tri, pet ili više dana, Krajina je velika i ima se šta obići, vidjeti i može se uživati, za to treba malo više vremena, poručio je Amidžić.
Zasluge svakako pripadaju i marketinškom timu koji je radio promocije Una pUna života, zatim gostovanje na sajmovima, slanje promomaterijala, web prezentacije i susreti s novinarima iz cijele zemlje.
– Nova inicijativa Odmori u BiH za podršku domaćeg turizma stvarno ima rezultate i, što je nama jako drago, da je to ove godine krenulo od Krajine. S novinarskim ekipama Turistička zajednica grada Bihaća napravila je i obilaske Bosanskog Petrovca, Cazina i Bosanske Krupe, a raduje nas i nastavak te akcije, koja će biti provedena na cijelom prostoru BiH, pa neka svako ide tamo gdje mu se svidi. Cijela naša zemlja ima mnogo predivnih destinacija, ističe Amidžić.

Krajina je velika i ima se šta obići, vidjeti i može se uživati, za sve to treba malo više vremena, ali ne i para

Grad Bihać je pokrenuo i izdavanje vaučera od 200 KM, sredstva koja će refundirati posjetiocima.
– Najjednostavnije za vaše čitaoce jeste da odu na web stranicu e-kupon.ba ili odmori u bih.ba. Tamo je postavljeno sedamnaest ponuda koje su prošle javni poziv. Neka odaberu koja im je najbolja, svaka ponuda ima svoju cijenu, a ako neku neko kupi, umanjićemo mu 200 maraka, to je iznos subvencije Grada Bihaća. Zatim normalno dolazi ovamo u hotel i uživa, objasnio nam je Amidžić.

Ponuda važi samo za domaće državljane, a izuzetak su sami Bišćani. Za strane turiste ne postoji ovakva vrsta ponude, ali zbog korone, njih gotovo da i nema.

Domaća hrana

– Vrlo malo ih se može primijetiti, sve je spalo na nas iz BiH, kazao nam je direktor Turističke zajednice.
Teška vremena naučila su Bišćane da se oslanjaju na vlastite snage. Porast prometa domaćih turista pokušat će zadržati i u narednim godinama. U međuvremenu, dok se situacija ne normalizuje, ponešto će se i investirati. Tako Nacionalni park Una uređuje i put za posjetilačku zonu Štrbačkog buka, jednog od najljepših vodopada u ovom dijelu Evrope. Radi se i rafting na Uni, uređuju se šetalačke i biciklističke staze, a mnogo je i hotelijera koji su počeli renoviranje, proširuju, pa čak i rade na vlastitim vrtnim usjevima kako bi proizvodili što zdraviju i ukusniju domaću hranu.

oslobodjenje

Tagovi

Slični članci

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Close