Interview: Nihad Seferagić vozač brdskih trka u timu Seferagić Racing iz Cazina

Razgovarali smo sa Seferagić Nihadom iz Cazina vozačem brdskih trka u timu Seferagić Racing koji je dio AMK “Auto-sport” Cazin. Nihad Seferagić se bavi automobilizmom već 20 godina. Brdske trke vozi od 2009. godine sa VW Polo. Višestruki je pobjednik na brdskim trkama u BiH i regionu, dvostruki šampion Bosne i Hercegovine, te prvak Hrvatske u klasi E1-2000 ccm.

           

Otkad se bavite automobilizmom i kad je počela vaša “ljubav” prema automobilima?

“Još kao teenagera me zanimalo sve u vezi sa autima posebno sa autima u sportskim izvedbama. Moj prvi susret sa sportskim autima koja se takmiče na brdskim trkama je bio na prvoj trci koja je održana na Ostrošcu davne 1999. godine. Moja najveća želja tada je bila da nabavim auto za brdske trke i da vozim trku na Ostrošcu, sada poznatu Krajišku zmiju. Međutim do prvog nastupa na brdskim trkama je proteklo tačno 10 godina. U međuvremenu sam od 2002 – 2007. godine vozio Street race trke sa serijskim autima i posjećivao Show&Shine događaje.”

Deset godina je dosta dugačak period. Šta je uzrok proteka tog vremena do prvog nastupa?

“Automobilizam je veoma skup sport. U BiH ne postoji program rada sa mladim vozačima. Kad kažem mladim vozačima mislim na djecu koja se takmiče u kartinzima. Ja nisam imao mogućnost da nastupim na bilo kakvom događaju prije svog punoljetstva, a tad sam trebao biti već formiran vozač. Da bi se napravio automobil za nastup na brdskim trkama potrebno je izdvojiti puno novca i vremena, a da bi taj automobil bio konkurentan radi se iznimno velikom projektu i veoma je teško u BiH doći do takvog auta i tu nije samo problem u novcu, već i u nabavci dijelova i opreme i ostale logistike.”

Nastupali ste u Šampionatu Bosne i Hercegovine, a protekle 2021. godine u Prvenstvu Hrvatske. Koji su razlozi prelaska?

“U Šampionatu BiH sam nastupao osam godina i ostvario odlične uspjehe. Nekako pred dolazak korona virusa smo u Seferagić Racing timu odlučili da realiziramo projekat potpune rekonstrukcije automobila VW Polo. Dolaskom korone smo imali više vremena za rad na automobilu ali i nedostatak sredstava, bilo je teže doći do sponzora, Šampionat BiH se nije vozio, jednostavno je to bio velik udarac za autosport, pogotovo u BiH. Takva situacija je dovela do manjeg ulaganja u organizaciju trka, pa su se smanjili kriteriji za organiziranje trka. U toj neizvjesnoj situaciji smo donijeli odluku da vozimo Prvenstvo Hrvatske za koje se vozi i naša Krajiška zmija, tako da nam na taj način ostaje domaća trka, što je jedan od naših prioriteta. U izuzetno jakoj konkurenciji preko 20 automobila osvojio sam prvo mjesto u klasi E1-2000 u Prvenstvu Hrvatske.”

Koji su vaši planovi za naredne sezone?

“Ove sezone ostajemo u prvenstvu Hrvatske u AK “Župa dubrovačka” i nadamo se najboljim rezultatima kao i prethodne sezone. Prvenstvo Hrvatske počinje 7-8. maja u Makarskoj, Nagrada Biokova, pored koje se vozi još 8 trka. Vozićemo i sponzorsku trku u Austriji Esthofen/St.Agatha. Ovim putem želim da se zahvalim mom timu, sponzorima Meinunfallauto, Grawe osiguranje, Europa bus, Kula Bazeni, PC market, Cazin.ba.”

Seferagić Racing timu želimo puno uspjeha u predstojećoj sezoni. Više informacija u vezi sa nastupima Seferagić Racing tima ćete moći pratiti na našoj stranici, Cazin.ba – sponzor Seferagić Racing Team.

www.seferagic-racing.com

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.