USK
Sedić: Turisti ne žele prvo doći u Sarajevo pa se voziti 7 sati do Krajine, aerodrom je projekat koji želimo završiti
Šta je to što muči građanke i građane Bihaća, koje probleme su imali, pa riješili. Uživo u programu N1 iz grada na rijeci Uni govorio je gradonačelnik Elvedin Sedić.
Šta je vama prvo na pameti kada kažete Bihać – da li je kao i nama rijeka Una, ili imate neke druge skrivene ljepote?
Sigurno je puno ljepota, ali vjerujem da svaki Bišćanin na prvi pomen veže rijeku Unu jer to je jedna neraskidiva veza, Bihać i Una su vijekovima jedno i čine jednu cjelinu, ne samo sa strane ljudi nego i oni u Bihaću vežu jedno za drugo, pored svih drugih ljepota, prirodnih i skrivenih dragulja još neistraženih. Svako ko dođe u Bihać pored Une ima i druge sadržaje za vidjeti i osjetiti.
Šta muči građane i građanke Bihaća, i na šta su ponosni?
Siguran sam kao i druge lokalne zajednice infrastrukura je najveći problem, kako putna, komunalna, itd., to su problemi koji se neće riješiti preko noći, bar na kada je područje grada u pitanju. A ono na šta možemo biti ponosni jeste naša rijeka Una, prirodne ljepote, susretljivost ljudi generalno u Krajini i tu ubrajamo i Bihać, ljudi su gostoljubivi, i ta otvorenost prema drugom i drugačijem se pokazala kroz hiljadugodišnju historiju grada i na to smo posebno ponosni.
Kada govorimo o putnoj infrastrukturi, bilo bi ljepše da se moze brže doći do Bihaća.
Svakako, to je jedan od najvećih problema u postratnom peridu, u više navrata smo to isticali kao vrstu zamjerke centralnim vlastima u Sarajevu, malo se razmišljalo o povezanosti s Krajinom, na neki način smo izolirani. Narativ se mijenja, ali nećemo biti zadovoljni izdvajanjem kroz jedan budžet, mi želimo da ta praksa bude knontirnuirana i da bude veća iz godine u godinu, i da sa priče o povezanosti centra države s Krajinom pređemo na konkretna djela. Kao što su od interesa putna infrastruktura prema Beogradu, Goraždu, pa i sjeveru i jugu zemlje, isto tako to mora biti obaveza prema zapadu zemlje. Da ne bude da samo kudim Sarajevo, jako puno je i do nas, u proteklih 30-ak godina naši zastupnici su mogli i trebali više uraditi.
Kada je u pitanju aviosaobraćaj, kakve su prognoze kada bi se ta priča mogla završiti?
Svakako da je Aerodrom Bihać jedan od generacijskih projekata u koji vjerujemo i polažemo nade da će biti doveden do cilja. Kada dobijemo odobrenje za gradnju da ćemo imati na raspolaganju sredstva, da bi se aerodrom izgradio i stavio u funkciju. Želim reći da je Bihaću i Krajini itekako potreban aerodrom i nećemo od toga odustati, da se napravi i stavi tačka na taj projekat, to znači jako puno za razvoj turizma ali i za našu dijasporu.
Grad vrvi od turista, kako iz regiona, Europe… Puno bi bilo lakše da je lakše doći do ovog područja, i turizam bi procvao.
To je jedan od najzanačajnijih projekata, mi za to vežemo razvoj Nacionalnog parka i turizma, to ide neminovno jedno s drugim. Turisti ne žele prvo doći u Sarajevo pa se voziti nekih 5-6-7 sati do Bihaća, želimo tu komunikaciju olakšati pogotovo ljudima koji žele doći posjetiti ove ljepote.