Sejo Pitić, interpretator narodne pjesme i sevdalinke, preminuo je u 77. godini života.
Ovu informaciju objavila je na svojoj zvaničnoj Facebook stranici Art kuća sevdaha.
PREBACIVANJE mjenjača u krivu brzinu svima se može dogoditi, no ponekad to može biti kobno. Pogotovo ako umjesto u višu brzinu prebacite u nižu, a šteta je veća ako to napravite pri visokim okretajima. Upravo to se dogodilo jednom vlasniku sportske Toyote Corolle GR u Americi, piše Carscoops.
Ono što ga je dodatno šokiralo jest račun za popravak koji je bio toliko velik da je praktički mogao kupiti potpuno novi automobil. Vlasnik automobila je priznao kako je mjenjač prebacio u niži (krivi) stupanj prilikom ubrzanja i da nije bio siguran što će se dogoditi, ali račun od 42.180 dolara (oko 38.000 eura) svakako nije očekivao.
Za Carscoops je ispričao kako se jedne večeri vozio kući s posla i ubacio u treću brzinu dok je pokušavao ubaciti u petu. Na temelju servisne dokumentacije koju je podnio, u servisu vjeruju da su se okretaji u motoru pritom popeli do 8900 o/min, a Corolla GR ima maksimalni broj okretaja od 6500.
Zapisi sa servisa govore da su ventili na cilindrima bili savijeni, metalne strugotine bile su u ulju, a da je treći klip ne samo zarezao stijenke cilindra nego se i otopio zbog topline. Toyota USA je poslala terenskog tehničara da provjeri automobil i štetu. Na kraju je odbila pokriti štetu jamstvom.
NA PREDNJOJ i stražnjoj strani novih automobila nalazi se mali poklopac. To je element koji pomaže prijevozu vozila u slučaju nužde. Kada se skine poklopac, ispod je navoj na koji ide kuka, koja je obično smještena u prtljažniku te služi za vuču vozila.
Prije su automobili imali metalni obruč koji je bio vidljiv izvana na stražnjem dijelu vozila, a danas je taj obavezni dio automobilskog hardvera sakriven – zbog estetskih razloga, piše HAK revija.
Propisi Europske unije ovaj poklopac i mogućnost vuče automobila navode kao uvjet bez kojega se ne može na tržište. Spominje se kuka ili “oko”, koji moraju omogućiti spajanje na uže ili šipku za vuču. Na drugim tržištima, poput SAD-a, tog uvjeta nema, ali mnogi proizvođači i dalje imaju poklopce na svojim vozilima.
Uvjet EU sadržan je u uredbi 1005/2010, a posljednja brojka označava godinu od kada je ovaj uredba na snazi. Po njoj, sidrište vozila mora podržavati ekvivalent najmanje polovice najveće tehnički dopuštene mase vozila.
U NESREĆI nema ozlijeđenih, ali vozača očekuje nemala kazna koja ne isključuje ni određeno vrijeme iza rešetaka.
Prema dostupnim informacijama, radi se o još jednom slučaju gdje je vozač doslovno zalutao na prometnicu rezerviranu za pješake. Ovaj put krivac ne leži u slijepom praćenju navigacije, već je nesreći kumovao alkohol. Umjesto na kakav pješački put, vozač Toyote je ‘zalutao’ na pješački most i zaglavio, piše Index.hr.
Dogodilo se to ujutro 12. svibnja u mjestu Larkspur blizu San Francisca. Iz policije su izjavili: “Alarmantno je da se s pijanim vozačima susrećemo u svako doba dana i noći. Uvijek se nadamo da ćemo ih uhvatiti prije nego što se razbiju.”
Nevjerojatno je da snimke s aplikacije Google Street View ukazuju na betonske barijere prije ulaza na pješački most. S druge strane, postoji malo mjesta gdje je moguće zavući auto i upravo tu se našla Toyota. Da stvar bude bizarnija, tom je prolazu moguće pristupiti iz suprotnog smjera.
Sreća u nesreći je da nema ozlijeđenih, ali policija izvještava kako je vozač uhićen na mjestu i upućen na triježnjenje. Čeka ga velika kazna, možda čak i zatvorska, a potom i trošak popravka limarije na Toyoti Camry.
Na Ahiret preselila Nazić (rođ. Kurtović) Edina
Na Ahiret preselio Ćoralić (Đulage) Osman
Na Ahiret preselio Porobić (Hasan) Ahmet
Na ahiret preselila Murić (rođ. Prošić) Hasnija
Na Ahiret preselio Keranović (Adem) Muhamed
Na Ahiret preselila Veladžić (Dizdarić) Ismeta
Na Ahiret preselio Krupić (Đemala) Emir
Na Ahiret preselila Skenderović (rođ. Abazović) Fatma