Connect with us

Magazin

Sve za ‘like’: Tenkom pregazio BMW-a kao da je od kartona (VIDEO)

Published

on

BMW M5 je jedna od najpoznatijih sportskih limuzina u historiji. Pojavila se 1985. godine i do danas je predstavljeno šest generacija. M5 odlično drži cijenu jer se radi o vrhunskom sportskom automobilu koji je proizveden u relativno malom broju primjeraka, a starijim primjercima s vremenom jako raste cijena.

Zato će mnoge šokirati video u kojem vojni inžinjerski gusjeničar zasnovan na tenku uništava naizgled dobro očuvan primjerak M5 E60 četvrte generacije. Slični automobili se u oglasima prodaju za oko 40 hiljada eura (oko 78 hiljada KM) pa nam se ovaj potez na prvu čini potpuno suludim.

 

BWM M5 E60 je bio prvi M5 s V10 motorom i posljednji M5 s atmosferskim motorom, a debitovao je 2004. godine. Bio je uvjerljivo najbrža limuzina svog vremena s 507 KS koji su ga do 100 km/h ubrzavali za 4,7 sekundi, dok je maksimalna brzina iznosila impresivnih 305 km/h. Proizveden je u oko 20.000 primjeraka.

 

Iako je automobil koji je uništen u videu na prvu izgledao u vrlo dobrom stanju ispostavilo se da je automobil imao puknut okvir u blizini motora te oštećen motor tako da se popravak ne bi nikako isplatio.

 

Stoga se ekipa s nizozemskog YouTube kanala MasterMilo odlučila poigrati i spektakularno uništiti automobil. Ali prije toga su s njega skinuli skoro sve što je imalo neku veću vrijednost. Uklonili su dijelove motora, veliki dio unutrašnjosti, svjetla, branike, točkove…

Očekivano, automobil nije imao previše šanse protiv 40 tona teškog gusjeničara. Nakon nekoliko prelaza od automobila je ostala samo hrpa zgužvanog metala i drugih materijala. Nizozemskom kanalu će se to sigurno isplatiti zbog klikova i pretplatnika, ali mi mislimo da ovakav auto ipak nije zaslužio takav kraj, piše Jutarnji.hr.

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije