Connect with us

USK

U Bihaću preminuo profesor Sej Ramić

Published

on

U Bihaću je preminuo Sej Ramić (63), bivši gradski vijećnik i čovjek poznat po aktivnostima i organiziranju građana da se suzbije boravak migranata u urbanim dijelovima grada.

Ramić je bio likovni umjetnik i profesor, a 2019. godine je napustio stranku “Pomak” kazavši da bihaćko zakonodavno tijelo radi u interesu IOM-a (Međunarodna organizacija za migracije) da se dovede električna energija u objekat Borići i tako potvrdi migracioni centar.

“Sve za prljavi novac IOM-a. A ko će vratiti mir ljudima uz Boriće, uz strah, pljačku, neprespavane noći, silovanja, neprekidnu strepnju? Nema tih novaca. Nisam više htio slušati da su migranti blagodat, turisti sa kruzera, industrija, da ćemo žaliti za njihovim stopama kad odu, da oni doprinose napretku grada! Ne mogu biti dio politike koji grad pretvara u geto, samo da se izvuku novci od najvećih trgovaca ljudima na svijetu”, govorio je Ramić.

Od profesora Ramića su se oprostile kolege iz JU Gimnaziji “Bihać”, objavu prenosimo u cijelosti:
S dubokom tugom javljamo da je naš poštovani kolega Sej Ramić preminuo sinoć u Bihaću
Sej Ramić (1961. – 2024.),
profesor likovne kulture u JU Gimnaziji “Bihać”,
rođen je u Bosanskom Petrovcu u porodici Ramić, sin Omera i Ismete.
Njegov otac Omer Ramić, profesor tjelesnog i zdravstvenog odgoja, u potrazi za poslom, zajedno sa svojom porodicom seli se u Sarajevo. Sej pohađa osnovnu školu u Sarajevu, a nakon majčine prerane smrti vraća se u Bihać gdje nastavlja daljnje školovanje. Poslije završene srednje škole upisuje Likovnu akademiju koju uspješno završava. Zapošljava se pred sami rat u Tehničkoj školi u Bihaću. Stupa u brak u kojem sa suprugom Dinom dobija dvoje djece Zeldu i Endija. U ratu se stavlja u službu odbrane. Nakon ranjavanja je član je Umjetničke grupe u 501. slavnoj brigadi Armije BiH. 1994. prelazi u Gimnaziju “Bihać” i kao vrstan profesor i umjetnik u našoj školi radi do 2019. godine. Napravio je mnoge umjetničke slike s motivima Une i grada Bihaća. Izlagao je svoje radove u više galerija a posljednja uspješna je bila u gradu Zagrebu. Dao je doprinos gradu Bihaću kao gradski vijećnik i učesnik brojnih aktivnosti u kulturnim događajima Grada, posebno Bihaćkog ljeta.
Nakon smrti voljene supruge i sam se razbolio te je nakon moždanog udara zbog spriječenosti da radi u školi prijevremeno penzionisan.
“Svjetlost je majka boja a boje su njen porodjaj.”
Životno svjetlo našeg Seja prestalo je da sjaji, ali njegova umjetnost će nastaviti živjeti kroz brojne portrete, pejzaže i umjetnička djela koja je ostavio iza sebe.
Članovima porodice Ramić kolektiv JU Gimnazije “Bihać” upućuje najiskrenije saučešće, a našem Seju neka je laka zemlja bosanska za koju se borio i živio.
Tekst napisao: Džanšah Agić, prof.

USK

Nova “zamka” za vozače, u Krajinu stigli “metalni” policajci! (FOTO)

Published

on

By

Zahvaljući projektu CIVITAS “Ja građanin” učenici kladuške Gimnazije danas su, zajedno sa PS Velika Kladuša i JKUP Komunalije d.o.o Velika Kladuša, izvršili postavljanje četiri metalna policajca u blizini osnovnih i srednjih škola.

Metalni ili lažni policajci imaju psihološki efekat na vozače i upozoravaju ih da uspore i prilagode uvjete vožnje. Ovi policajci policajci su donirani od strane BIHAMK-a, koji je također donirao i letke koje su učenici ranije podijelili.

Učenici III2g su obavili mnoge aktivnosti u cilju poboljšavanja sigurnosti u saobraćaju, a neki od njih su edukacije predškolskog uzrasta, inicijative za postavljanje vibracionih traka, povećanje broja policijskih službenika u zoni škole“ – navode učenici kladuške Gimnazije.

Dodaju da su iznimno zahvalni svim građanima koji su ih podržali i njihove ideje, kao i institucijama koje su im izašle u susret.

„Posebne zahvale idu PS Velika Kladuša, JKUP Komunalije d.o.o Velika Kladuša, BIHAMK i JP Ceste Federacije BiH. Iako nismo ostvarili željeni rezultat na takmičenju, ponosni smo na naš rad i uloženi trud. Nadamo se da će u budućnosti Velika Kladuša vidjeti još ovakvih projekata.“ – navode u informaciji.

Nastavi čitati

USK

Velika Kladuša: Nepoznate osobe iz autobusa ukrale veću količinu goriva

Published

on

By

U naselju Ponikve, nedaleko od Velike Kladuše, dogodila se krađa goriva iz autobusa firme “Izan trans”.

Incident je otkriven kada je vozač autobusa primijetio nagli pad nivoa goriva na instrument tabli odmah po paljenju vozila. Naknadnim pregledom, vozač je utvrdio da je rezervoar obijen, te da je ukradena značajna količina goriva.

Policijske snage su odmah obaviještene o ovom nemilom događaju te su poduzete mjere kako bi se pronašli počinitelji ovog krivičnog djela.

 

 

IZVOR

Nastavi čitati

USK

Čudo u Krajini nestalo u par sekundi: Kako je uništen najmoderniji vojni objekt u Europi, vrijedan više od šest milijardi dolara

Published

on

By

Naša današnja priča vodi vas na bivši vojni aerodrom Željava, nekada najveći podzemni aerodrom i bazu JNA.

Željava se nalazi na granici Bosne i Hercegovine i Hrvatske, u blizini Bihaća, a kompleks je poznatiji kao Bihaćki aerodrom. U punoj funkciji je korišten od 1968. do 1992. godine, gradio se čak 15 godina, a uništen je aktiviranjem minsko-eksplozivnih sredstava prilikom povlačenja JNA.

U bazi je bio smješten 117. LAP (Lovačko-Avijacijski Puk) sa 124. i 125. eskadrilom, naoružan tada najsavremenijim avionima tipa MiG-21 različitih verzija i namjena. Na Željavi je također bila bazirana 352. izviđačka eskadrila koja nije bila u sastavu 117. LAP-a. Zbog svoje strateške namjene bila je izravno podređena Zapovjedništvu RZ i PZO.

Zapovjedništvo puka i izviđačke eskadrile bilo je smješteno u podzemnom dijelu objekta. Zapovjednik 117. LAP-a bio je po formaciji potpukovnik ili pukovnik, a izviđačke eskadrile major ili potpukovnik. U sastavu aerodroma bila je Zrakoplovna baza (razreda puka) koja je imala jedinice nižeg razreda; one su obavljale pozadinsko, odnosno logističko osiguranje i druge pomoćne i prateće poslove. Zapovjedništvo baze i pripadajuće jedinice bile su smještene u kasarni udaljenoj tri kilometra od aerodroma, sa skladištem goriva u Pokoju i skladištem raketa i bombi u Vedrom Polju.

 

Baza Željava je bila elitna u svakom smislu te riječi i služba u njoj smatrana je čašću i veoma značajnim mjestom u životopisu svakog ko je tamo radio. Samo najbolji su stizali na Željavu koja je, kao i Batajnica, bila aerodrom dežurnog tipa, s 24-satnim radom. Svi pripadnici baze imali su riješeno stambeno pitanje – svi pripadnici objekta stanovali su sa svojim obiteljima u Bihaću gdje je jedna gradska četvrt (’’Harmani’’) bio napravljen za potrebe aerodroma.

AGRESIJA I KONAČAN KRAJ

Kada se vojno-politička i sigurnosna situacija u Jugoslaviji toliko pogoršala da je bilo očigledno da će se aerodrom naći u bezizlaznom okruženju, s opasnošću da padne u neželjene ruke i bude iskorišten protiv onoga ko ga je do tada koristio, donesena je odluka da se on uništi. To je učinjeno 16. maja 1992. godine u pet sati i 30 minuta, s 50-ak tona eksploziva.

 

Piste su minirane u razmacima od 50 do 100 metara, u cik-cak rasporedu tako da se više nikada ne bi mogle koristiti za polijetanje aviona. Toga dana uništen je jedan od najmodernijh vojnih objekata u Europi vrijedan više od šest milijardi dolara.

Nastavi čitati

Najčitanije