Connect with us

USK

FOTO Porodični biznis: Krajišnici Alen i Halid napravili pravo poslovno carstvo u SAD-u

Published

on

“Ukoliko niste spremni na uobičajen rizik, morat ćete se zadovoljiti prosjekom”, napisao je ovo Emanuel James Rohn, američki poduzetnik, autor i motivacijski govornik.

A prosjekom se nije zadovoljio Alen Kajdić, koji je zajedno sa svojim ocem Halidom Kajdićem odlučio pokrenuti biznis koji danas vrijedi milione dolara, piše Akta.ba.

Halid i Alen su rođeni u Bosni i Hercegovini, tačnije u Velikoj Kladuši, ali već dugi niz godina žive u Americi i tamo su osnovali prijevozničku i logističku firmu pod nazivom “FR8 Solutions”.

Sjedište firme je u Jacksonvilleu, Florida.

Da je zaista riječ o porodičnom biznisu govori i to da je Alenova majka Nafka Kajdić dala otkaz u firmi u kojoj je radila dugo godina, upravo iz razloga kako bi se priključila timu “FR8 Solutions”, a i Alenova sestra Amra je također uključena u porodični biznis.

 

Važno je naglasiti da je ova porodica krenula od nule, a mukotrpan rad, bez ikakvih veza, poznanstava i konekcija doveo ih je do uspjeha kojem svjedočimo danas.

“FR8 Solutions je prijevoznička i logistička firma u porodičnom vlasništvu, utemeljena na porodičnim vrijednostima i načelima. Moj otac i ja osnovali smo FR8 Solutions 2013., ali je moja porodica i prije toga bila uključena u transportnu industriju. Prije otvaranja firme moj otac je devet godina radio kao vozač kamiona. Pomogao sam mu u održavanju njegove papirologije, od izračunavanja njegovih IFTA poreza do pomoći u obnovi registracije kamiona i volio sam to raditi”, rekao je Alen Kajdić u izjavi za portal Akta.ba.

Nakon što se uključio u transportnu industriju, shvatio je da veliki mega prijevoznici uvijek traže načine kako prevariti i iskoristiti vrijedne vozače, poput njegovog oca Halida.

“Od tog sam trenutka znao da moram učiniti nešto da bude bolje. Naša nacija mnogo duguje vozačima kamiona, pa sam im želio omogućiti da zarade novac koji zaslužuju, odnositi se prema njima s poštovanjem koje zaslužuju, a pritom zadovoljiti potrebe kupaca”, kazao je Alen.

Upravo iz tog razloga je zajedno uz pomoć oca osnovao “FR8 Solutions”.

“Naš glavni cilj bio je, i još uvijek jest, kombinirati najbolje od oba svijeta—postupati prema vozačima pošteno i dobro ih plaćati uz pružanje izvrsne usluge”, pojasnio je.

Alen je u ovaj biznis krenuo jako mlad, te je odmah nakon srednje škole odlučio da slijedi svoju viziju i ostvari svoj san.

“FR8 Solutions je započela kao firma za prijevoz kamiona, ali se zatim proširila na brokersku kuću, a potom i radionicu za popravak kamiona i prikolica”, rekao je Alen.

Uspješno sarađuju sa mnogim poznatim firmama poput Toyote, Nissana, Bosch-a i mnogih drugih.

“Možemo postati vaš prijevoznik jednim pozivom za sve vaše vremenski kritične potrebe za pošiljkama. Ako nemamo vozilo u blizini vašeg mjesta preuzimanja ili određenu vrstu vozila ili prikolice u našem voznom parku, imamo pristup mreži partnera koji će vam pomoći. Bez obzira na posao, FR8 vam može pomoći, bilo da ga radimo sami ili da vam pomogne jedan od naših partnera”, pojasnio je Alen.

 

U svom voznom parku posjeduju 60 kamiona i 80 prikolica.

Alenov otac Halid je zadužen za vođenje njihove servisne radionice koja se nalazi u Jacksonville i tu vrše popravak i servis kamiona i prikolica.

Svoje poslovanje nedavno su proširili i na Texas, tačnije u grad Laredo gdje su sagradili skladište za uvoz robe iz Mexica.

“Mi uvozimo robu iz Mexica, u tom skladištu je pretovaramo na naše kamione i oni je voze dalje po Americi”, pojasnio je.

Porodica Kajdić vrlo često dolazi u BiH, a u Velikoj Kladuši su otvorili i dispečerski centar koji djeluje u okviru njihove firme “FR8 Solutions”, i tamo trenutno radi 13 radnika.

Oni vode brigu da svaki vozač sigurno stigne na određenu lokaciju kao i roba koju vozi.

Alen je za kraj naglasio da je “FR8 Solutions” više od same logističke i transportne firme.

“Iza naših usluga, tehnologije i sistema stoji talentirani tim koji istinski daje rezultate i dovodi do uspjeha u svemu što radimo. Naša nacionalna logistička stručnost, napredna tehnologija opskrbnog lanca i prilagođena logistička rješenja pomažu razvijanju i implementiranju pouzdane opskrbe. Jedva čekam vidjeti što nam još budućnost sprema i radujem se budućim saradnjama”, poručio je Alen za portal Akta.ba.

USK

Policija plijeni imovinu narkobosa iz Krajine Cezara: Pronađeni skupocjeni satovi, sakrio vozila vrijedna 300.000 eura!

Published

on

By

Kantonalni sud u Bihaću donio je rješenje kojim se Agenciji za upravljanje oduzetom imovinom dozvoljava privremena zaplijena imovine 38-godišnjeg narkobosa iz BiH Dine Muzaferovića Cezara.

Federalne agencije za upravljanje oduzetom imovinom boravile je prošle sedmice u Krajini, gdje po rješenju Suda obavljena zaplijena – privremeno raspolaganje imovine Muzaferovića u Velikoj Kladuši.

Ručni sat zlatne boje

Radi se o dvije kuće. Osim toga, po rješenju Suda, od Cezara su oduzeti skupocijeni satovi. Jedan je ručni sat zlatne boje, ali i zlatni nakit.

Osim toga, policija je tražila i njegova vozila. Mercedes, Porše, Audi i motor marke Yamaha.

No, dva vozila nisu pronađena.  Porše i Mercedes. Jedan je prebačen u Hrvatsku prije dolaska policije, a drugi na područje Bijeljine.

Za njima će biti raspisana Interpolova potjernica. Vjeruje se da je vrijednost vozila veća od 300.000e eura.

Cezarovoj grupi, podsjećamo, koja je harala Hrvatskom stavlja se na teret da su od početka 2022. do 24. maja 2023. u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Nizozemskoj i Belgiji kontinuiranom nabavkom i daljnjom prodajom raspolagali s najmanje 23 kilograma kokaina, 87 kilograma heroina, 131 kilogramom marihuane i 100 kilograma hašiša.

Kilogram kokaina

USKOK navodi da je grupa prodavala kilogram kokaina za najmanje 30.000 eura, kilogram marihuane za 1.600 eura te 100 grama hašiša za 500 eura.

Muzaferović trenutno služi četverogodišnju zatvorsku kaznu u Italiji gdje je izručen iz Njemačke.

Cezara Europol smatra “visokovrijednom metom”.

Avaz

Nastavi čitati

USK

Policija USK ima novi radarski sistem protiv prekršaja u saobraćaju

Published

on

By

Policija Unsko-sanskog kantona je počela koristiti novi sistem za borbu protiv prekršaja u saobraćaju.

Naime, iz kantonalnog MUP-a su saopćili da je u funkciji stacionarni radarski sistem sa OCR kamerama koje imaju mogućnost optičkog prepoznavanja znakova.

Ovim sistemom se registruje prekoračenje brzine, uz prepoznavanje registarskih tablica, neregistrovanih vozila te prati kretanje učesnika u saobraćaju.

Iz MUP-a USK su poručili vozačima da poštuju saobraćajne propise, tj. da čuvaju svoj i tuđe živote.

Nastavi čitati

BiH

Šta je bio plan agresora: Državni udar i postavljanje Fikreta Abdića koji bi potpisao kapitulaciju RBiH

Published

on

By

Na današnji dan 2. maja 1992. godine sprečavanjem jedinica tadašnje Jugoslavenske narodne armije (JNA) da zauzmu zgradu Predsjedništva BiH odbranjena je nezavisna i samostalna Bosna i Hercegovina.

Teritorijalna odbrana BiH je u aprilu 1992. godine uspješno blokirala kasarne JNA, no većih konfrontacija nije bilo. Prvog maja pojačano je granatiranje Sarajeva, a zabilježena su kretanja jedinica JNA i oko grada.

Tog dana agresorske snage su zauzele centar Vogošće, a napadnuti su Visoko i Breza. Odgovor TO BiH je bila blokada komande druge vojne oblasti JNA.

Vodstvo Republike BiH predvođeno predsjednikom Predsjedništva BiH Alijom Izetbegovićem je pokušavalo izbjeći otvorene sukobe JNA i TO BiH, no 2. maja 1992. godine situacija je eskalirala.

Pakleni plan agresora

Prva eskalacija se dogodila u podne 2. maja u Domu JNA u Sarajevu. Teritorijalci sa područja Starog Grada su ušli da pregovaraju sa načelnikom, no tada je došlo do pucnjave u kojoj je potpukovnik JNA Bogoje Božinovski ubio branioca Asafa Hadžića, a obračun je nastavljen sve do konačne predaje pripadnika JNA.

 

U isto vrijeme tri kolone JNA sa tenkovima, oklopnim transporterima i kamionima su se uputile prema centru grada. Kolona se probila do Skenderije, prešavši most, i nalazeći se svega stotinjak metara od zgrade Predsjedništva BiH.

Plan agresora je bio zauzeti ključne objekte u gradu, uključujući i zgradu predsjedništva, nakon čega bi odbrana grada, pa i same države bila gotovo nemoguća.

No na put su im stali hrabri branioci grada. Jedinice specijalne jedinice MUP-a RBiH, kao i Teritorijalci su se suprotstavili koloni, a preciznim antitenkovskim projektilima onesposobljena su oklopna vozila JNA.

Pukovnik Milan Šuput predaje se sarajevskim braniocima

Na Trgu Austrije, na Bistriku, gdje je bila komanda Druge vojne oblasti, odnosno komanda JNA za cijelu BiH i dijelove Hrvatske, tog dana bio je general JNA Milutin Kukanjac, koji je naredio da iz Vojne bolnice krene specijalna jedinica prema Skenderiji. No i taj napad je zaustavljen. Jedan od legendarnih branioca grada Nusret Šišić Dedo je sa improvizovanom protivoklopnom napravom pogodio jedno od borbenih vozila.

Veličanstveni otpor

S druge strane grada, iz komande JNA na Bistriku pukovnik Milan Šuput, koji je komandovao svim specijalnim jedinicama Druge armijske oblasti, krenuo s borbenim vozilima kroz Dobrovoljačku ulicu (danas Hamdije Kreševljakovića). Na mostu Čobanija prešli su Miljacku i stali pored zgrade Pošte.

Tada je zapaljena zgrada Pošte, čime je hiljade telefonskih priključaka ostalo bez funkcije. No, ponovo su agresorski vojnici zaustavljeni, pogođeno je borbeno vozilo, specijalci JNA su se zabarikadirali u podrumu BKC-a.

 

Nakon žestokih borbi koje su trajale do narednog jutra specijalci JNA zajedno sa pukovnikom Milanom Šuputom su se predali borcima TO BiH koje je predvodio Dževad Topić.Zarobljavanje predsjednika Predsjedništva Alije Izetbegovića

U isto vrijeme, u poslijepodnevnim satima 2. maja 1992. godine predsjednik Predsjedništva RBiH Alija Izetbegović se vratio u Sarajevo s mirovnih pregovora u Lisabonu. Nakon slijetanja na sarajevski aerodrom Izetbegović je zarobljen i sproveden u kasarnu u Lukavicu. Tada su uslijedile gotovo nadrealne scene kada se uživo za vrijeme emitiranja Dnevnika TV BiH saznalo za otmicu predsjednika.

https://www.youtube.com/watch?v=46eI4XcYK5U

Narednog dana, 3. maja vođeni su pregovori da se oslobodi predsjednik Izetbegović koji je trebao biti razmijenjen za generala Kukanjca i ostale članove komande JNA.

Dogovor je uz posredovanje kanadskog generala McKenzieja postignut i uslijedila je razmjena. No prilikom razmjene došlo je do incidenta u ulici Dobrovoljačka gdje je ubijeno šest pripadnika JNA. Kasnije se pomenuti događaj koristio za propagandne svrhe, te je godinama predmet raznih manipulacija, no presudom međunarodnog krivični sud za bivšu Jugoslaviju u Hagu utvrđeno da je kolona JNA bila legitimni vojni cilj.

O samom incidentu je govorio i prvi svjedok događaja, general Kukanjac.

“Pošto se mnogo manipulisalo, lagalo, izmišljalo o tome kol'ko je stradalo u Dobrovoljačkoj ulici, vreme je jednom da se kaže tačno, a to mogu samo ja. U toj Dobrovoljačkoj ulici oni su napali sanitetsko jedno vozilo i poginuo je jedan vojnik, Tomović Zdravko iz Han Pijeska. Tri pukovnika: Sokić Miro, Radulović dr Budimir i Mihailović Boško. Jedan potpukovnik, Jovanić Boško i jedna žena, muslimanka Šuko Nurmela… Znači, šest osoba je stradalo od 261. Valjda su ovi u Beogradu izgubili strpljenje što mi nismo stradali, što ne stradamo. Te laži koje su prosute oko Dobrovoljačke nešto je najsramnije što se može čuti. Ja sam se borio da to obelodanim. Novosti nisu smele, Politika – ma ni govora. Televizija Srbije – ma ni govora. Radio Beograd – ma kakvi”, govorio je Kukanjac.

Mnogi smatraju da je agresor u konačnici imao za plan povezati sve ključne tačke, odnosno vojne objekte u gradu, zauzeti Predsjedništvo, izvršiti državni udar i postaviti Fikreta Abdića za novog predsjednika Predsjedništva BiH koji bi potpisao kapitulaciju RBiH, piše Klix.

No, hrabri branioci grada su uspjeli zaustaviti takve planove. Prema procjenama u napadu JNA na Sarajevo 2. maja poginulo je 35 agresorskih vojnika, a oko 200 ih je zarobljeno. Već 12. maja skinuta je maska sa tobožnje narodne armije, te je 2. vojna oblast JNA preimenovana u Vojsku Republike Srpske.

Neuspjehom i totalnim porazom tog sudbonosnog 2. maja agresor je shvatio da je zauzimanje grada nemoguća misija te je uslijedila totalna opsada i blokada grada koja je trajala 1.425 dana.

Nastavi čitati

Najčitanije