BiH
Neustavni dan RS-a: Za stvaranje emotivnog naboja – 50 bilborda, 20.000 sekundi na TV-u, web stranica…
Zahtijeva se oglašavanje u štampanom mediju sa tiražem od minimalno 5.000 primjeraka, te na informativnom web portalu sa najmanje pet miliona pregleda mjesečno
Poznato je na koji način će u Republici Srpskoj biti obilježen 9. januar, te koliko će proslava neustavnog “dana RS-a” koštati građane ovog entiteta.
Jučer je održana prva sjednica Odbora za proslavu, kojom je predsjedavao predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, na kojoj su precizirani detalji. Centralni događaji biće svečani defile na Trgu Krajine u Banjaluci, akademija u sportskoj dvorani “Borik”, te prijem u Administrativnom centru Vlade RS-a, piše Fokus.ba.
Istovremeno, objavljena su dva tendera kojima se pozivaju ponuđači usluga organizacije proslave te usluga medijske kampanje. Prema projekcijama, sve bi trebalo koštati do 650.000 KM. Bez PDV-a.
Iznenadno “razbijanje” tendera
Zanimljivo je da u planskim dokumentima ugovornog organa “Predsjednik Republike” za 2023. godinu nije bila posebno predviđena nabavka usluga medijske kampanje. Uostalom, tako je već godinama.
Međutim, jučer je, bez obrazloženja, naknadno donesena odluka da se cijeli posao podijeli. Kao i novac. Tako će za organizaciju proslave biti izdvojeno do 410.000 KM, a za medijsku kampanju 240.000 maraka.
U nastavku donosimo detalje do kojih je došao Fokus – o tome kakvu kampanju Dodik želi i šta je traženo od potencijalnih ponuđača. A, sudeći prema dosadašnjoj praksi, vjerovatno će se javiti samo jedan.
Naime, usluge medijske kampanje podijeljenje su u tri oblasti: izrada strategije tržišne komunikacije i planiranje medija, kreiranje i produkcija promotivnih materijala i reklama te implementacija komunikacione i medijske kampanje.
-Ova strategija treba da posluži kao osnova za detaljnije planiranje i implementaciju promotivne kampanje koja ima za cilj povećanje vidljivost i emotivni naboj u javnosti – traženo je u specifikaciji.
Ponuđač mora obezbijediti najmanje dvije TV stanice na kojima će se vršiti emitovanje spotova i koje imaju kvalitetno zemaljsko pokrivanje u RS-u. Kako bi reklamni video spotovi došli do građana, planirano je zakupljivanje medija od minimalno 10.000 sekundi u “prime time” terminima i 10.000 sekundi u “off time” terminima.
Ništa bez web stranice
Također, zahtijeva se oglašavanje u štampanom mediju sa tiražem od minimalno 5.000 primjeraka, te na informativnom web portalu sa najmanje pet miliona pregleda mjesečno. Oglašavanje na led displejima planirano je na tri lokacije u Banjaluci, po dvije u Prijedoru i Istočnom Sarajevu, te po jednoj u Bijeljini i Trebinju. Reklame se moraju emitovati minimalno 20 dana, uz najmanje 1.440 emitovanja na svakom led ekranu dnevno.
Mjesec dana promotivni materijali biće postavljeni na 50 bilborda raznih dimenzija, a možemo očekivati i do 10×5 metara ili veće. Širom Republike Srpske.
-Odabrani ponuđač bi trebalo da u akcionom planu definiše koji su to mediji najpogodniji za koji vid prezentacije, odnosno putem kojeg medija će informacija na najbrži i najprihvatljiviji način doći do korisnika uključujući i oglašavanje na površinama uz saobraćajnice kao što su bilbordi, led displeji i slično. Kako bi se definisali kanali komunikacije, to jest mediji i portali putem kojih će se komunicirati, potrebno je da ponuđač ima obezbijeđen pristup softveru koji vrši praćenje posjećenosti web stranica, odnosno portala – navodi ugovorni organ.
Očekivani broj impresija na digitalnim medijima je 10.000.000 prikazivanja osobama sa teritorije Republike Srpske u toku trajanja ove kampanje.
Od ponuđača se zahtijeva da imaju kameru 6K i dron 5.1K, sa detaljno opisanim ostalim karakteristikama i dodacima, kao i profesionalnu rasvjetu raspona snage od 500W do 10kW. Osim toga, potrebno je uraditi i kvalitetnu video produkciju, pet igranih spotova.
Također, predviđena je izrada web stranice, te hosting i zakup domene na najmanje godinu dana. Uz to, potrebno je implementirati i sigurnosni SSL certifikat na web platformu. I još mnogo toga.
Posao za firme iz Banjaluke i Laktaša
Iz Ureda predsjednika RS-a nisu ostavili dilemu ni kada je u pitanju profesionalna sposobnost zainteresovanih ponuđača, što može znatno smanjiti konkurenciju. Dakle, traži se iskustvo na istim ili sličnim poslovima vrijednim najmanje 240.000 KM u posljednje tri godine.
Osim toga, preciziran je i sastav tima u kojem moraju biti stručnjaci sa iskustvom u tržišnoj komunikaciji i oglašavanju na društvenim mrežama. Zatim, stručnjak za razvoj internet stranica iz „Front-end“ tehnologija i stručnjak za razvoj internet stranica iz ”Back-end” tehnologija. I ne samo to.
Profesionalni tim za produkciju mora imati najmanje po jednog producenta, režisera, montažera, snimatelja, grafičkog dizajnera i dron operatera sa uspješno položenom obukom i poznavanjem propisa iz civilnog vazduhoplovstva BiH. Svi sa iskustvom, naravno.
Također, traži se da ponuđač na raspolaganju ima poslovni prostor za pružanje usluga video produkcije te pristup sistemu praćenja posjećenosti web portala.
Kompletan posao organizacije proslave 9. januara, “dana RS-a”, prošle godine dodijeljen je City Consultingu d.o.o. Banja Luka. Za uslugu je plaćeno 641.000 maraka bez PDV-a.
I u ranijim godinama ista firma dobijala je ovaj posao, ali u konzorciju sa “SD sistem” iz Laktaša. Bili su jedini, pa samim time i najpovoljniji ponuđač. Ovim firmama je 2021. za organizaciju proslave plaćeno 637.400 KM, a 2020. godine 328.640 KM jer je usljed pandemije koronavirusa manifestacija bila skromnija. Godinu ranije proslava je koštala 417.555 maraka. Bez PDV-a.
Hoće li ove godine u igri biti isti ponuđači ili je tender ovaj put s razlogom podijeljen ostaje da se vidi.
BiH
Crni dan na bh. cestama: U jednoj nesreći poginuo dječak, u drugoj žena
Ovo je druga nesreća danas na cestama u BiH sa smrtnim ishodom
Jedna žena je poginula, a druga je teško povrijeđena u teškoj saobraćajnoj nesreći koja se danas dogodila kod Kotor Varoša, javljaju Nezavisne novine.
Tragedija se dogodila kada je pežo, u kojem su se vozile, sletio sa puta oko 13 sati na putu Banja Luka – Teslić, u mjestu Rujevica, opština Kotor Varoš.
Kako Nezavisne novine nezvanično saznaju, Kotorvarošanka koja je vozila automobil je teško povrijeđena i prevezena je na Univerzitetski klinički centar RS, a na mjestu suvozača bila je njena sugrađanka koja je usljed povreda preminula.
Poginuo dječak
Ovo je druga nesreća danas na cestama u BiH sa smrtnim ishodom.
Podsjetimo, u sudaru automobila i teretnjaka u mjestu Živinice kod Dervente poginuo je maloljetnik. Nesreća se dogodila jutros na putu Derventa – Doboj, saopšteno je iz Policijske uprave Doboj.
Maloljetno lice bilo je saputnik u automobilu Fiat kojim je upravljalo lice sa područja Dervente čiji su inicijali S. Đ, a o čijem se stepenu povreda ljekari Bolnice “Sveti apostol Luka” u Doboju još nisu izjasnili.
Kako javlja ATV, poginuo je dječak, dok je njegov otac S.Đ. povrijeđen.
Teretnim vozilom VW upravljao je M.T. iz Modriče. Sudar se dogodio u 8.15 sati na magistralnom putu Doboj-Derventa.
Ilustracija (fotografija nije s mjesta nesreće navedene u tekstu)
BiH
U ovom bh. gradu ste bogati tek ako imate 100 miliona KM
BiH
Građani BiH bi do kraja godine mogli imati digitalni novčanik: Znate li šta on podrazumijeva?
Naime, objavljena je nova eIDAS 2.0. regulativa koja se odnosi na koncept digitalnog novčanika (Digital ID wallet), namijenjenog kao sredstvo za prošireno korištenje digitalnog identiteta.
Badnjević objašnjava da će ovaj novčanik omogućiti građanima, ne samo dokazivanje identiteta, već i dijeljenje dokumenata, provjeru identiteta drugih građana i kompanija, uz visok nivo privatnosti i kibernetičke sigurnosti.
“EU parlament potiče sve države da digitalni novčanik bude dobrovoljan i besplatan, s mogućnostima kao što su transparentnost transakcija i opcije zaštite privatnosti, a koncept digitalnog novčanika uključuje i kvalificirane elektroničke potpise za korisnike istog i naravno sve bez diskriminacije onih koji odluče ne koristiti se ovim novčanikom. Promatrano s tehničkog aspekta, eIDAS 2.0 predviđa korištenje samostalnog suverenog identiteta, koji stavlja potpunu kontrolu nad svim identifikacijskim informacijama (podacima) u ruke krajnjih korisnika (vlasnika podataka)”, ističe Badnjević.
SSI (Self-Sovereign Identity) omogućava korisnicima kontrolu nad vlastitim podacima kroz decentralizirane digitalne identifikatore (DID), koji donose prednosti poput jedinstvenosti, decentralizacije, kriptografske sigurnosti, kontrole nad podacima i interoperabilnosti.
“Ovaj pristup rješava probleme privatnosti i sigurnosti u digitalnom okruženju. Države članice EU imaju 24 mjeseca za usklađivanje s ovom regulativom i implementaciju digitalnog novčanika na nacionalnom nivou. Zvuči nevjerovatno, ali Bosna i Hercegovina će sasvim sigurno biti jedan od lidera u oblasti digitalnog novčanika, a IDDEEA BiH će već do kraja ove godine implementirati digitalni novčanik za sve građane Bosne i Hercegovine. Nadam se da će i Vijeće ministara pratiti dinamiku, te usvojiti novi zakon o elektronskom potpisu u skladu sa tek objavljenom eIDAS 2.0 regulativom”, zaključio je.
Digitalni novčanik nudi pristup državnim službama, otvaranje računa u banci, registraciju SIM kartice, pristup vozačkoj dozvoli, potpisivanje dokumenata, pohranjivanje recepata, pristup dokumentima za putovanja, plaćanje, pohranjivanje diploma i certifikata, pristup naknadama socijalnog osiguranja itd.
klix
-
Cazinprije 3 dana
Cazinjanin Almir prodao auto i sa 2.500 eura otišao u Austriju, danas obrće milione
-
BiHprije 5 dana
Sa četničkom kokardom na glavi prijeti Bošnjacima: “Turci”, čekamo 2. maj. Ne bih vam bio u koži
-
Smrtovniceprije 6 dana
Na Ahiret preselila Ajdinović (rođ. Nadarević) Mirzeta
-
Smrtovniceprije 6 dana
Na Ahiret preselila Hadžić (Maše) Nazifa
-
Smrtovniceprije 3 dana
Na ahiret preselio Perviz (Redžo) Mehmed
-
Smrtovniceprije 4 dana
Na Ahiret preselio Kraković (Omera) Šefik
-
Smrtovniceprije 6 dana
Na Ahiret preselio Ramić (Meho) Mirzad
-
BiHprije 6 dana
“RS brani postojanje BiH” – Nešić: Nismo počinili genocid i nećemo to prihvatiti