Connect with us

Magazin

Albanija ove godine najpovoljnija za ljetovanje: Cijene niže nego u BiH

Published

on

Pozitivan glas “bije” Albaniju i albanski turizam iz više razloga – počevši od uređenosti odmarališta, preko pristupa gostima, pa sve do cijena, koje su na kraju i najvažniji faktor

 

Drač, Ksamil, Saranda… samo su neka od mjesta koja su i ovoga ljeta okupirali brojni turisti iz svih zemalja Evrope.

 

Posprdna rečenica, koja je dugo vremena bila uvriježena u našem narodu, a koja je glasila “razvijen kao albanski turizam”, zasigurno se više ne može koristiti, ni u kojem kontekstu. Albaniju danas vide, kako kažu, kao “Maldive Europe”, koja nudi sve, ali baš sve, po iznimno niskim cijenama, piše Bljesak.info.

 

Pozitivan glas “bije” Albaniju i albanski turizam iz više razloga – počevši od uređenosti odmarališta, preko pristupa gostima, pa sve do cijena, koje su na kraju i najvažniji faktor.

 

Niske cijene – svega

Kako prenosi Bljesak, smještaj u hotelu sa četiri zvjezdice u Draču, koji se nalazi uz samu plažu, odnosno koji posjeduje privatnu plažu, platit ćete 95 eura za noć sa doručkom, za dvije osobe. Ukoliko hotel bukirate nekoliko mjeseci ranije, smještaj je moguće platiti znatno manje.

 

Osim doručka u hotelu sa četiri zvjezdice koji ima svoju privatnu plažu, u cijenu su uključeni suncobran i dvije ležaljke, peškiri za plažu, kao i parking u zatvorenoj garaži hotela. Plaža hotela ima i dio namijenjen za djecu, kao i spasioce koji budno prate situaciju na plaži.

 

Restorani jeftiniji nego u Hercegovini

Cijene hrane također su niske, ispod svih očekivanja. Ručak za dvoje, koji se sastoji od predjela, glavnog jela, dvije čaše vina, dva kolača, boce vode i dvije kafe, platit ćete 35 KM, i to u restoranu koji se nalazi tik uz more i čija je terasa, kao i unutrašnjost, urađena po uzoru na restorane uz francusku obalu.

 

Cijene su u prosjeku sljedeće – supa 3 KM, porcija ribe 7 KM, salata od hobotnice 8 KM, kolač 3 KM, kafa 2 KM… Svakako treba istaknuti kako se radi o restoranima koji se nalaze tik uz more te koji se smatraju najboljim u Draču, kako po jelovnicima, tako i po lokaciji te uređenosti.

 

Dalje čitajte na linku.

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije