Connect with us

Magazin

Pet stvari za kojima većina ljudi žali na samrtnoj postelji: Žao mi je što sam toliko radio…

Published

on

Život se može shvatiti samo unatrag, ali se mora živjeti unaprijed, izjavio je filozof Soren Kierkegaard. Naravno, niko od nas neće izaći odavde živ, znamo da je kraj života neminovan.

Zato ponekad živimo u strahu od smrti umjesto da učimo iz nje. Mnogi plemenski narodi Indijanaca vjerovali su da je smrt vaš saveznik, jer jednom kada se sprijateljite s njom, ne progoni vas, već vas uči o životu. Bronnie Ware, australska medicinska sestra koja je provela nekoliko godina u palijativnoj skrbi i brinula se o pacijentima u posljednjih 12 sedmica njihovih života, napisala je knjigu o tome što je naučila kroz razgovore s onima koji su umirali. Od ljudi koji su razmišljali o svom životu kad su bili blizu smrti, imamo mnogo toga za naučiti, piše 24sata.hr.

Ljudi na samrti najčešće žale za ovih 5 stvari:

1. Život po vlastitom receptu

Žalim što nisam imao hrabrosti živjeti život kako sam ja htio, umjesto života koji su drugi očekivali od mene.

2. Žalim što nisam manje radio

Niko nikada nije ležao na samrti i rekao da žali što nije više radio.

3. Žalim što nisam imao hrabrosti izraziti svoje osjećaje

To je bilo više za muškarce više nego za žene, ali uglavnom se odnosi na sve. Zašto negirate svoje osjećaje ili ih ostavljate neriješenima? To su samo osjećaji. Ako ih ignorirate, gomilaju se i postaju jači.

4. Žalim što nisam ostao u kontaktu sa svojim prijateljima

Dakle, imate li ljude u svom životu o kojima razmišljate, ali ne zovete, ne pišete ili ne posjećujete? Zašto ne? Potrudite se povezati i život će vam biti bogatiji.

5. Žalim što nisam sebi dopustio da budem sretniji

Ključna riječ ovdje je ‘dopustiti’. Možete li si dopustiti izabrati sreću? Što trebate napraviti ili odlučiti da biste bili sretni? Učinite to. Ako ne, nemate koga drugog kriviti nego sebe.

Tu su i lekcije koje je doktor Patrick Williams, koji je nekada stažirao u dječjem odjelu za rak s malom djecom, naučio tokom boravka s njima.

1. Budi sretan sada… s onim što imaš

Nemojte živjeti u prošlosti ili zaglaviti u neostvarenoj budućnosti. Budućnost je plan, ali nije 100% predvidljiva. Poduzmite korake sada da živite s elanom i entuzijazmom, jer je svaki dan dar.

2. Preuzmite rizik

Ako uvijek radite ono što radite, dobit ćete ono što uvijek dobivate. Najveća iznenađenja u mom životu i najveća iskustva često su došla iz neočekivanih događaja koji su proizašli iz rizika, nečeg novog ili drugačijeg.

3. Vaša porodica i društveni život znače mnogo

Izaberite ljude koje želite oko sebe i umjesto onih koji iscrpljuju energiju, odaberite neke druge. U današnjem svijetu, možete imati prijatelje gdje god da živite, i također bilo gdje na svijetu u stvarnom ili virtualnom, kako god vam odgovara.

4. Nemojte se toliko ozbiljno shvaćati

Opušteno se ponašajte kad god je to moguće. Zabavite se. Ovo može biti vaš jedini život. Shvatite ga ozbiljno, ali živite s lakoćom postojanja. Zabavljajte se kad god možete, piše Your Tango.

Cazin

VIDEO Profesorica biologije iz Cazina učionicu je zamijenila kuhinjom: ‘Života ima i ovdje u BiH’

Published

on

By

Već dva desetljeća Bosna i Hercegovina je suočena sa sindromom bijele kuge i masovnim migracijama. Jedan od najvećih razloga zbog čega građani odlaze je ekonomska situacija, odnosno nemogućnost pronalazak posla u struci. Neobičnu priču donosimo iz Krajine.

Profesorica biologije Elmana Žunić iz Cazina učionicu je zamijenila kuhinjom. Odustala je od pokušaja da posao nađe u inozemstvu te uspješno upravlja malim biznisom.

federalna

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Ovaj Kinez kaže da mu se novi Xiaomi SU7 pokvario nakon 39 kilometara

Published

on

By

VLASNIK jednog Xiaomijevog električnog SU7 kaže da mu se auto pokvario samo dan nakon što ga je kupio.

Kinez je neugodno iskustvo doživio nakon svega 39 kilometara, objavio je. Kaže da ga je 5. svibnja vozio autoputom, svega dan nakon što ga je kupio u Xiaomijevom centru u provinciji Fuijan.

Auto mu se potom iznenada ugasio, a na instrument tabli je vidio upozorenje da će se auto zaustaviti te da treba zvati online podršku. Nakon toga pojavila se i druga poruka u kojoj je pisalo da je došlo do kvara pogonskog sustava te da se SU7 ne može prebaciti iz moda za vožnju u mod za rikverc.

Vlasnik želi isti, ali svi primjerci ovog modela već su rasprodani

Wen je stao pokraj ceste i pozvao vučnu službu, prepričava, a potom se čuo s distributerom koji nije mogao ustanoviti u čemu je problem. Xiaomijev SU7 tako će biti poslan u tvornicu na analizu i dijagnostiku. Međutim, Kinez ne želi isti, nego potpuno novi što je nemoguće jer svi primjerci ovog električnog auta već imaju vlasnika.

Xiaomi mu stoga namjerava vratiti puni iznos novca koji je dao za auto uz kompenzaciju za troškove.

Prodaja ide sjajno, ali kupci masovno prijavljuju probleme

Xiaomiju prodaja SU7 modela ide sjajno u Kini, ali brojni kupci su prijavljivali probleme nedugo nakon što su im automobili isporučeni. Među njima je i dotični Wen, koji si je kupio svijetlo plavi primjerak SU7 modela.

Nagađa se da je Xiaomi dosad proizveo nešto više od 10.000 primjeraka ovog modela koji je lansiran prije svega nekoliko mjeseci. Problemi su dosad prijavljivani u vezi laka, efikasnosti sistema prianjanja, kao i na AEB sustavu kočenja u hitnim situacijama koji prestaje raditi pri brzinama većim od 135 km/h.

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Ovako izgleda kad neko vozi Mercedes od 1000 konja na praznoj pisti

Published

on

By

MOŽDA mislite da imate super posao, a onda saznate za tipa koji je plaćen da na praznoj pisti testira Mercedes od tisuću konja.

Vozač sportskih automobila Richard Bradley objavio je snimku svog testa Sauber-Mercedes C11 Group C prototipa. Izgleda, ali i zvuči nevjerojatno.

“Teško da postoji bolji način za provesti utorak. C11 kojeg je vozio Michael Schumacher, prazna pista i i nečuvene količine snage… Bože, volim ovaj auto”, napisao je Bradley.

C11 je nasljednik Sauberovog C9 koji je osvojio Le Mans. Koristio je 5.0-litreni V-8 svog prethodnika, isti osnovni motor koji je Mercedes koristio u SL500, a s dva turbopunjača stvarao je oko 700 do 750 KS u trkaćoj opremi.

Michael Schumacher vozio je C11 prije nego što je debitirao u Formuli 1. S C11, Sauber i Mercedes dominirali su Svjetskim prvenstvom sportskih automobila 1990., ali automobil nikada nije osvojio Le Mans. Sauber je ostao bez utrke 1990., a uspio je osvojiti 5. mjesto na utrci 1991. godine.

index.hr

Nastavi čitati

Najčitanije