Connect with us

Magazin

Glavna atrakcija na cesti: Sanjin Kalaković iz Sanskog Mosta restaurirao Opela iz 1969. (FOTO)

Published

on

Kada bi imali nekoliko desetina hiljada KM za kupovinu novog vozila, sigurno bi svi uzeli nešto mlađe, ali ne i Sanjin Kalaković iz Sanskog Mosta koji je odlučio kupiti automobil kojeg u regionu ima tek nekoliko. Opel Rekord Coupe iz 1969. godine je u potpunosti restaurirao i ispunio svoj dječački san.

Kalaković je nastavnik historije, ali i zaljubljenik u automobile i motocikle još od malih nogu. Iako posjeduje moderniji automobil, prije nekoliko godina odlučio je kupiti automobil iz 1969. godine i to Opel Rekord Coupe kojeg je odlučio restaurirati i vratiti u život.

U razgovoru za Klix.ba je kazao da su to bili dječački snovi s obzirom na to da je uvijek više volio i da su ga više privlačili automobili iz 70-ih i 80-ih godina, a s obzirom na to da iste interese s njim dijeli i brat, zajedno su krenuli u projekat.

“Dugo nismo imali novca, ali kada nam se stvorila prilika, krenuli smo s tom pričom. Mislili smo prvo raditi Kadeta, onda smo pronašli Rekorda, prodali Kadeta i krenuli s tim projektom. Najveći problem su bili dijelovi koje smo kupovali uglavnom u Njemačkoj. Znali smo mjesecima čekati da spuste cijenu nekog dijela, tako da se sve i odužilo”, kaže Kalaković.

Ističe da nisu htjeli kupovati zamjenske dijelove, da su željeli napraviti automobil što više sličan originalu te da su dodali samo malo svog ukusa koji se ogledao u obliku farova i još nekih sitnica. Na kraju, napravili su automobil kakav su željeli napraviti.

Najveću podršku su imali od majstora Samira Saleša koji je vrhunski sve na kraju posložio pa je automobil upalio iz prve.

“To je majstor za poželjeti i bez njega to ne bi bilo moguće. Ono što mi znamo je amaterski malo da se igramo oko tog posla, ali on je uradio odličan posao”, dodaje naš sagovornik.

Sati u radionici prolazili su nevjerovatnom brzinom pa je često “samo pet minuta” trajalo po pet sati, ali dosta razumijevanja za to imali su svi jer su u konačnici ispunili svoj san.

“Svi mi dečki to volimo. Ovo je prvo vozilo, a da li je posljednje ne znamo. Treba dosta novca, sada smo vidjeli da ti treba novca više nego što misliš. Nikada se ne može vratiti ono što ste uložili, ali volio bih uraditi još neki projekat jer sada znamo kako to ide i bilo bi još bolje”, izjavio je Kalaković.

“Što se tiče vozanja, on je na cesti samo kada je sunčano vrijeme. U regiji ga ima u samo nekoliko primjeraka, da ja znam, ali nakon 2-3 rada na nečemu osjećaj je neopisiv. I danas plijeni pažnju na cesti, okreću se češće za njim nego nekim novijim automobilom. Rijedak je i neobičan, jedinstven”, pojašnjava Kalaković.

Na kraju je kazao da o prodaji nikako ne razmišlja te da vjeruje da će nakon njega ovu ljubav i održavanje vozila i češću vožnju na cesti preuzeti njegov sin.

klix

Magazin

“100 hiljada dolara je ovaj ‘napaćeni’ narod giftovanjem uplatio ovoj dvojici hudnika, za bolesnu djecu nam je teško izdvojiti 2 KM”

Published

on

By

Sanel Hadžić, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudin Nadarević, poznatijem kao Huda Company glavne su face na društvenim mrežama ovih dana u Bosni i Hercegovini. Kako oni zarađuju “smeta” sarajevskom političaru (Stranka za BiH) Mirsadu Bahtanoviću koji je analizirao je njihov TikTok.
Podsjećamo u jednom momentu ovaj meč je pratilo preko 60.000 osoba a potrošeno je stotine hiljada maraka za ovu 5-minutnu manifestaciju. Kraj meča dobio je Bosni i Hercegovini novog “kralja Tiktoka” koji je sa preko 700.000 coins-a pobijedio Hudu i skinuo ga sa trona.

Kako tvrdi sarajevski političar građani su na ovu manifestaciju potrošili 100.000 dolara.

“100.000$ je ovaj ‘napaćeni’ narod tzv. giftovanjem uplatio ovoj dvojici hudnika. Djecu nam po klubovima i kafićima za basnoslovnu sumu novca, srpski izvođači udaraju tenama po glavi.  Za djecu oboljelu od raznih malignih, teških bolesti nam je teško izdvojiti 2 KM.

Nismo mi napaćen već intelektualno zaostao narod koji teži ka ovim novim europskim vrijednostima.  Slika i prilika s(R)tanja nacije. Dobar dan “napaćeni” narode Bosne i Hercegovine”, napisao je Mirsad Beganović.

Nastavi čitati

Magazin

Glumila je Farukovu veliku ljubav u “Lud, zbunjen, normalan”: Evo gdje je danas Snežana Vidović i kako izgleda

Published

on

By

Jedna od uloga koja je obilježila bh. glumicu Snežanu Vidović je ona Senade Fukić u hit seriji „Lud, zbunjen, normalan“. Senada je bila Farukova djevojka, a kasnije i žena. Prvi put se pojavila u epizodi “Švedska masaža”, kad je trebala izmasirati Izeta, ali je umjesto njega izmasirala Faruka, jer je mislila da je on Izet. U osmoj sezoni se pojavila na vratima stana sa bebom u rukama da bi se Faruk testirao na očinstvo, ali dijete nije bilo njegovo, također se pojavila kasnije i kao Farukova halucinacija.
Snežana Vidović je višestruko nagrađivana članica glumačkog ansambla Bosanskog narodnog pozorišta Zenica. Diplomirala je na Fakultetu humanističkih nauka u Mostaru, na odsjeku Dramska umjetnost – gluma. Od 1998. godine do danas, kao glumica, koreografkinja ili saradnica za scenski pokret, uzela je učešća u brojnim projektima BNP-a Zenica.

Osim u pozorištu, ostvarila je uloge u televizijskim serijama: „Viza za budućnost“, „Lud, zbunjen, normalan“, „Crna hronika“, „Žene s broja 13“, „Kriza“, i u filmovima: „Odmor u Bosni“, „Teško je biti fin“, „Smrt u Sarajevu“.

U braku je sa kolegom glumcem Sinišom Vidovićem, prenosi Azra.

– To što smo nas dvoje i u privatnom životu partneri ne može nikako biti prepreka, samo prednost, naravno ukoliko dozirate koliko se miješa privatni i poslovni život. Potpuno odvojiti jedno od drugoga je gotovo pa nemoguće, ali je bitno naći mjeru i odrediti prioritete u određenim trenucima -rekla je Vidović u jednom intervjuu.

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Počelo je kao studentska šala, ali ova tvrtka danas proizvodi krovove za motore

Published

on

By

INDIJSKA tvrtka Sepal Motors proizvodi vjetrobranska stakla s krovom i držačem za mobitel koja se mogu ugraditi na motocikle i služe za zaštitu od kiše i sunca. Sve je počelo kao šala nekolicine studenata koji su tri godine kasnije odlučili proizvesti prve modele svog Sepal Shielda koji se u Indiji prodaje za 75 eura.

Sepal Shield se može ugraditi na sve tipove motocikla, kažu iz tvrtke. Izrađen je od aluminija visoke čvrstoće, polimera ojačanih vlaknima i polikarbonata otpornog na lomljenje.

Osnova Sepal Shielda je ploča koja se pričvrsti na spremnik vakuumskim hvataljkama i trakama. Na ploču su učvršćeni aluminijski nosači, na kojima se nalazi i držač za mobitele.

Krov Sepal Shielda izrađen je od plastike ojačane vlaknima, proteže se preko sjedala i štiti putnika od kiše. Polikarbonatno vjetrobransko staklo štiti od kiše, prljavštine, prašine i insekata, kažu iz tvrtke.

Sepal Shield odobren je za najveću brzinu od 120 km/h, ali proizvođač preporučuje najviše 100 km/h.

Nije sasvim jasno kako Shield utječe na mogućnost točenja goriva. Čini se da je popularan u Indiji, ali još uvijek ga nije moguće kupiti u Europi.

Index.hr

Nastavi čitati

Najčitanije