Connect with us

Religija

Rešid Hafizović: Politički prst ‘UZP’-a u Reisovom oku

Published

on

Piše: Akademik Rešid Hafizović

Prosto je nevjerovatno do koje mjere seže drskost i bezobrazluk današnjih najljućih neprijatelja Bosne i Hercegovine: Karadžićevog političkog apostola iz Laktaša i Franjinog doglavnika iz Mostara.

Malo li im je što posljednjih petnaestak godina bijahu učinili sve što je u njihovoj moći da unište ovu zemlju, i na njenom hiljadugodišnjem tlu ožive zlotvorno nasljeđe propale velikosrpske i velikohrvatske povijesne mrtvaje, pa su se sada okomili na najviši religijski autoritet u Bošnjaka, na reisa Husejin ef. Kavazovića, prenosi Bosnia News Service.

Bestidnost i neuljudnost ‘malog karadžića’ iz Laktaša već odavno ne čudi nikoga ko pripada svijetu visoke kulture i pitome civilizacije, ali podlost ‘malog franje’ iz Mostara je prevršila svaku mjeru. On se usuđuje napadati prvog čovjeka u Bošnjaka, resu'l-ulemu Husein ef. Kavazovića, koji je ni kriv ni dužan svojedopce završio u logoru HVO-a kojega je osnovala vojna i politička vrhuška propale tvorevine ‘hercegbosne’, ona ista vrhuška koja je kreator i počinitelj udruženog zločinačkog poduhvata nad Bošnjacima, a čije nasljeđe danas prilježno pokušava svim sredstvima na životu održati Franjin doglavnik iz Mostara. Umjesto da se stidi te mračne baštine svojih fašisoidnih političkih ortaka, on se usuđuje upirati prstom u zjenicu oka bošnjačkog naroda!!!

Da imaju obraza i elementarnog poštenja, i da su rodoljubi barem onoliko koliko mrze ovu zemlju, ovaj antibosanski politički dvojac bi aplaudirao reisu Kavazoviću i bio mu zahvalan, jer on radi posao za koji su oni debelo plaćeni, dobrano novcem najbrojnijeg naroda ove zemlje i njenih rodoljuba. Zaslijepljeni u svojoj mržnji protiv svega što je bosansko i bošnjačko, zajedno sa nekim svojim političkim mentorima iz međunarodne zajednice, oni čak nisu u stanju ni da vide koliko dobro žive od mržnje koju konstantno pokazuju prema ovoj zemlji i njenim rodoljubima.

Moram reći da ono što je kazao reis Kavazović u svome televizijskom intervjuu preblago je i preveć pomirljivo. Morao je biti mnogo oštriji i mnogo konzekventniji, jer antibosanski politički jahači iz SNSD-a i HDZ-a do te mjere su zajahali državne i federalne institucije ove zemlje da bi više voljeli da one propadnu sada, danas, kako ne bi čekali sutrašnji dan.

I ni manje ni više nego bi još  htjeli da na sve to žmiri i mrtvim mukom šuti i vrhovni vjerski poglavar u Bošnjaka, ta jedina preostala osovina koja nastoji održavati cjelinu ove zemlje i davati nadu Bošnjacima koji su, uz sve druge patriote ove zemlje, jedini stabilizirajući faktor, ne samo u Bosni i Hercegovini, već na  cijelome Balkanu. Valjda im je malo to što na svu tu njihovu antibosansku i antibošnjačku histeriju žmire i šute tzv. probosanski političari zabavljeni svojim postizbornim plijenom, pa i Visoki predstavnik koji samo nad Bošnjacima trenira svoje kolonijalne i rasističke vještine, kao i cijela zapadna političko-diplomatska bulumenta nastanjena u glavnom gradu ove zemlje!?

Ali neka znaju mrzitelji ove zemlje da su Bošnjaci još uvijek najbrojniji narod ove zemlje, njeni čuvari i rodoljubi koji će, zajedno sa svim drugim rodoljubima u njoj koji ne robuju nacionalističkim politikama, bdjeti nad njom, životom svojim i svim raspoloživim sredstvima štiti svaki njen pedalj, baš onako kako su to činili i tokom agresije na nju, kada su bili ostavljeni potpuno sami. I nikada se neće umoriti od toga! To neka dobro utuve u svoju glavu ovdašnji mrzitelji Bosne i Hercegovine i njihovi politički mentori, prije svega oni u političkom Zagrebu i Beogradu!

Prof. dr. Rešid Hafizović je ugledni profesor na Fakultetu islamskih nauka (FIN) Univerziteta u Sarajevu (UNSA) i član Akademije nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine (ANUBiH)

Cazin

Prije 141 godinu svečano otvorena Gradska džamija u Cazinu

Published

on

Prva džamija sagrađena na mjestu današnje Gradske džamije u Cazinu datira iz 1576 godine, još od vremena Osmanskog carstva.

Teško je oštećena u potresu koji je pogodio Bosansku krajinu  9. novembra 1880.god.

Obnovljena je nakon tri godine i svečano otvorena 2.novembra 1883.godine.

Na svečanosti otvora džamije prisustvovao je tadašnji reis-ul-ulema Mustafa Hilmi ef. Hadžiomerović, član Ulema Medžlisa Sabit beg Kapetanović i bimbaša Rašidagić Bila je dužine 40 m a širine 20 m, sa drvenom munarom.

Usljed starosti munare koja je prijetila da će se srušiti, ista je srušena i napravljena nova kamena munara čiji je arhitekt bio Ljudevit Misoni.

Trenutno je u fazi adaptacije.

Nastavi čitati

Religija

Dovu koju bismo trebali naučiti i učiti iz zahvalnosti prema Allahovom poslaniku Muhammedu a.s.

Published

on

Posljednji Allahov Muhammed sallallahu alejhi we sellem podučio nas je vjeri i vjerskim propisima koji su do nas došli preko uleme, učenjaka, profesora, imama.

Jedna od dova koju bi trebali naučiti iz zahvalnosti prema Muhammedu a.s. za sve što nas je naučio, za sve što je žrtvovao, uradio za nas i što je vodio i što će voditi velike brige na Sudnjem danu zbog nas jeste dova poslije ezana

 

ALLAHUMME  RABBE  HAZIHI–D-DA‘VETI-T-TAMMETI VE-S-SALATI-L-KAIMETI.
ATI  MUHAMMEDENI-L -VESILETE  VE-L-FADILETE VE-D-DEREDŽETE-R-REFI‘ATE
VEB’ASHU  MEKAMEN  MAHMUDENILLEZI  VE’ADTEH.
INNEKE  LA  TUHLIFU-L-MI‘AD.

Prijevod dove:

Allahu moj, Gospodaru ovog savršenog poziva i nastupajućeg namaza.

Podari Muhammedu veliki stepen u Džennetu i posebno dobro i uzdigni ga na uzvišeno mjesto koje si mu obećao. Ti doista ne kršiš obećanje Svoje.

Ko ovu dovu bude učio poslije ezana Muhammed, a.s., će mu biti šefadžija (zauzimat će se za njega) na Sudnjem danu.

 

Komentar dove

Allahu moj, Gospodaru ovog savršenog poziva i nastupajućeg namaza.

  • Ovaj savršeni poziv jeste poziv na najvažniji sastanak sa Gospodarom svih svjetova-namaz. Koliko se puta pravimo gluhi na ezane sa svih strana, kao da se ezan ne obraća meni i tebi nego nekom drugom.

Žalosno je u kakvo smo stanje došli da na prste jedni ruke u svojoj porodici, komšiluku one koji namaz redovno klanjaju, makar u kući. A koliko je tek  malo onih koji u džamiju odu makar dnevno na jedan namaz, ili na neki namaz u toku sedmice osim Džume.

Tebe i mene poziva kako ga poslanik nazva u dovi SAVRŠENI POZIV.

Mi težimo ka najboljem u svemu, odjeći, obući,  stvarima, hrani ali , odbijama savršeni poziv-ezan jer očito ne vjerujemo Allahu.

Ovaj ”savršeni poziv” – ezan, je poziv nama nesavršenim ljudima da se odazovemo na vrijeme jer ne znamo koliko nam je vremena ostalo.

Pitali đaci profesora što se mora klanjati namaz svaki dan, može li da se dan uzme slobodno?

On je odgovorio, da kad bi šejtan imao slobodan dan, da nas ostavi na miru , možda bi i mi imali slobodno.

Naravno šejtan konstatno napada, i neće nas ostaviti na miru. Šejtan želi da sa njim gorimo u Vatri.

Drugi dio dove :

Podari Muhammedu veliki stepen u Džennetu i posebno dobro i uzdigni ga na uzvišeno mjesto koje si mu obećao. Ti doista ne kršiš obećanje Svoje.

Kad nam neko od  ljudi valja u životu, malo ili puno mora čovjek biti zahvalan, posebno roditeljima. Obavezno učiti dove za ljude koji su nama vljali, koji su korisni, dobri za džemata za zajednicu.

 Ne trebamo čekati da neko umre pa da onda za njega učimo dovu.

Kako bismo tek onda trebali učiti dove Allahu za Allahov poslanika Muhammeda a.s., za najbolji stepen u Džennetu.

 On nam je svojim primjerom pokazao kako da budemo sretni na ovom svijetu i da uđemo u vječni Džennet.

Abdullah b. Amr b. El-As, radijallahu anhu, prenosi kako je čuo Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da kaže: “Kada čujete poziv muezina, ponavljajte za njim ono što i on uči. Nakon toga, donesite na mene salavat, jer onaj ko na mene donese jedan salavat, Allah na njega donese deset.

 

Zatim tražite od Allaha, dželle šanuhu, da mi podari el-vesilu.

Zaista je ona stepen u Džennetu koji može dostići samo jedan odani Allahov, dželle šanuhu, rob.

Nadam se i molim Uzvišenog Allaha da ja budem taj rob. Ko za mene bude tražio el-vesilu, bit će mu dopušten moj šefat.” (Muslim, 577) Riječ el-vesile (veliki stepen) koja se spominje u ovom hadisu označava najbolji stepen i položaj u odnosu na sve ostale ljude.

Ovu dovu učim dovu naglas, ne bi li ko od vas zapamtio i naučio Savršeni poziv-ezan  se svaki dan upućuje nama. Muslimanima i muslimankama. Mi slabo reagujemo. Zamislite da te neko svaki da zove na mobitel i ti se nećeš javiti.

To znači da te taj što te zove ne zanima, nije te briga za njega.

Nemojmo sebi dozvoliti da se tako odnosimo prema ezanu, da nas ne zanima, da mislimo da poziva neke druge ljude a ne nas.

Molimo Allaha da se redovno odazivamo na savršeni, potpuni poziv- ezan, da redovno namaz klanjamo i da poslaniku Muhammedu a.s. da najbolje mjesto u Džennetu. Amin

Nastavi čitati

Religija

Da li je muslimanu dozvoljeno da u tužbi protiv poslodavca kod nadležnog suda potražuje i kamatu za neisplaćene plaće?

Published

on

Da li je muslimanu dozvoljeno da u tužbi protiv poslodavca kod nadležnog suda potražuje i kamatu za neisplaćene plaće? Naime, tužio sam svog poslodavca zbog dvije neisplaćene plaće iz 2001., pa me interesuje da li mogu tražiti zakonske zatezne kamate na ovaj iznos od 2001. pa do isplate?ODGOVOR :

Ukoliko je poslodavac imao objektivnih problema zbog kojih nije bio u stanju isplatiti neke plaće, ili smatra da uposlenik nema pravo na njih po osnovu ugovora, pa se povede sudski spor u vezi toga, u tom slučaju uposlenik nema šeri'atskog opravdanja da zahtijeva uz neisplaćene plaće i zakonsku zateznu kamatu.

Ako bi sud presudio u njegovu korist i dosudio da ima pravo i na zateznu kamatu, ne bi mu bilo dozvoljeno uzeti istu od poslodavca za svoje potrebe niti pak da bi je proslijedio u vjersko-humanitarne svrhe, zato što bi to predstavljalo jednu vrstu zuluma.

Ukoliko bi, pak, poslodavac namjerno, bez opravdanja, izbjegavao isplatiti plaće uposleniku, uz priznavanje duga, mišljenja smo da u tom slučaju uposlenik može zahtijevati i zakonsku zeteznu kamatu, ali je dužan istu proslijediti u vjersko-humanitarne svrhe.

To bi predstavljalo jedan vid kazne za učinjeni zulum prema uposleniku i preventivno bi djelovalo na spriječavanju samovolje i nasilničkog ponašanja poslodavaca. U svakom slučaju, nije dozvoljeno, pravedno ili nepravedno dosuđenu, zateznu ili neku drugu vrstu kamate potrošiti na ishranu sebe i svoje porodice osim u krajnjoj nuždi.

islam.ba

Nastavi čitati

Najčitanije