Connect with us

Magazin

10 najčešćih prevara prilikom kupovine polovnog automobila

Published

on

KUPNJA polovnog automobila može biti uzbudljiva, ali i prepuna zamki. Da biste izbjegli prevare, pripazite na ovih deset najčešćih trikova, piše Telegraf.

Plaćanje unaprijed

Prevaranti objavljuju oglase za automobile koji izgledaju povoljno, ali se navodno nalaze na udaljenoj lokaciji. Tada traže uplatu unaprijed prije isporuke, često izmišljajući druge “zainteresirane” kupce kako bi stvorili osjećaj hitnosti. Jednom kad prime novac, nestaju bez traga.

Lažne web-stranice prodavača

Prevaranti kreiraju lažne web-stranice koje izgledaju poput stranica poznatih trgovaca, ali nude nevjerojatne ponude. Nakon kontakta s lažnim prodavačem traže uplatu unaprijed, a kad novac stigne, kupac ostane bez automobila.

Skrivanje podrijetla automobila

Neki prodavači izbjegavaju spomenuti da je automobil uvezen, što može biti presudna informacija jer uvozni automobili često imaju manipuliranu kilometražu i skrivena oštećenja.

Facebook tržište

Na Facebooku se često oglašavaju lažni autodijelovi, primjerice setovi kotača ili rijetki dijelovi karoserije. Prevaranti traže novac unaprijed, a zatim nestaju bez traga.

Vraćanje kilometraže

Nakon manipulacije kilometražom čini se da je automobil prešao manje kilometara nego u stvarnosti, što kupce dovodi u zabludu i mogu završiti s problematičnim vozilom.

Skrivena oštećenja

Neki prodavači ne spominju povijest oštećenja vozila, što se može otkriti samo provjerom povijesti automobila. Kupnja automobila s ozbiljnim oštećenjima može dovesti do dodatnih troškova popravka.

Lažni izvještaji o povijesti vozila

Prevaranti mogu lažirati izvještaje o povijesti vozila kako bi uvjerili kupce da je automobil bez mana.

Bivši automobili za najam i taksiji

Automobili koji su bili korišteni kao vozila za najam ili taksiji često su previše istrošeni, ali prodavači to ne otkrivaju. Takva vozila imaju veću kilometražu i mogu imati skrivene probleme.

Ukradeni automobili

Ukradeni automobili često završe na crnom tržištu kao dijelovi, ali ponekad se prodaju u oglasima. Provjera povijesti može otkriti je li vozilo prijavljeno kao ukradeno.

Sumnjive metode plaćanja

Prodavači prevaranti mogu inzistirati na servisima poput Western Uniona. Ako odbijaju bankovne transfere, to je znak za uzbunu jer mogu koristiti lažne identifikacije da bi preuzeli novac.

Magazin

VIDEO Proglašeni četvrtfinalisti Zvezda Granda, više od pola ih je iz BiH

Published

on

By

U sinoćnjem izdanju showa “Zvezde Granda” odabrani su četvrtfinalisti ovog regionalnog muzičkog natjecanja.

Direktno dalje prošli su Šejla Zonić, Mirza Pandur, Nikolina Perković, Rijad Rahmanović, Julija Petrović i Sidik Šabanović.

Iz baraža u naredni krug takmičenja, odlukom Saše Popovića plasirale su se Antonija Čerkez i Andrijana Petrušovska, dok je Nađa Mujezinović napustila takmičenje.

U muškoj konkurenciji iz baraža je prošao dalje Dino Suljić, a onda se gledateljima i publici obratio Saša Popović.

“Ovdje sam neodlučan. Nevjerovatno! Omar i Dejan, Makedonac i Bosanac… Evo, ovako sam odlučio, pošto ne mogu da pustim obojicu…Ma ne mogu ja ovo da odlučim, odlučit će ždrijeb”, rekao je Popović, a nakon bacanja novčića u četvrtfinale plasirao se Dejan Dačević.

OD 10 četvrtfinalista čak šest je iz BiH i to: Šejla Zonić, Mirza Pandur, Rijad Rahmanović, Sidik Šabanović, Dino Suljić i Antonija Čerkez.

Nastavi čitati

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Najčitanije