Connect with us

Magazin

Utječe li boja na cijenu: Žuti automobili najbolje drže cijenu, a znate li koji najviše gube na cijeni?

Published

on

Nova studija je istakla zanimljiv odnos između boje automobila i gubitka vrijednosti vozila tijekom vremena. Analizirajući 1.3 milijuna vozila iz 2020. godine u razdoblju od kolovoza 2022. do ožujka 2023. godine, istraživanje provedeno od strane iSeeCars otkriva neka iznenađujuća saznanja.

Neovisno o tipu vozila, žuta boja se ističe kao boja koja zadržava najvišu cijenu na tržištu rabljenih automobila. Iako rijetko odabrana prilikom kupovine novog vozila, žuti automobili pokazuju manji pad vrijednosti nakon tri godine, gubeći samo 13.5 posto svoje vrijednosti, dok prosječni automobili gube oko 22.5 posto.

Na drugom mjestu nalazi se bež boja s padom vrijednosti od 17.8 posto. Slijede egzotične boje poput narančaste, zelene i crvene. Boje poput bijele, plave i sive također se nalaze iznad prosjeka. S druge strane, najveći gubitak vrijednosti nakon tri godine zabilježen je kod zlatne boje, s padom od čak 25.9 posto.

Studija također otkriva da se trend primjenjuje na različite vrste vozila. Na primjer, kod kabrioleta prosječan pad vrijednosti nakon tri godine iznosi 25.9 posto, ali za žute kabriolete taj pad je samo 15 posto. Coupe vozila imaju prosječan pad od 12.2 posto, ali za žute coupe automobile taj pad iznosi samo 5.6 posto. Najznačajnija razlika vidljiva je kod SUV vozila. Prosječno, SUV vozila gube 24.8 posto vrijednosti, ali ako su žute boje, taj pad iznosi samo 9.1 posto.

Važno je napomenuti da se ova studija temelji na američkom tržištu, a odabir boje na tržištu rabljenih vozila mlađih od tri godine može rezultirati razlikama u cijeni do 5000 dolara. Može se raspravljati o tome vrijedi li ovaj trend i na ovdašnjem tržištu rabljenih automobila ili boja nema značajan utjecaj, no istraživanje nudi zanimljiv uvid u percepciju boje i vrijednosti vozila na tržištu.

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije