Connect with us

USK

Trojka kažnjava Krajišnike zatvaranjem graničnog prelaza? – “To nije istina, u pitanju je NES-ov spin”

Published

on

Povećane gužve na graničnim prelazima u USK-u Maljevcu i Izačiću došle su do izražaja tokom ove sezone godišnjih odmora

Od zatvaranja graničnog prelaza Bogovolja (HR) – Hadžin Potok (BiH) u USK-u prošlo je 30 dana. Kao što se i očekivalo, time su najviše oštećeni dijasporci koji ovih dana stižu ili se vraćaju iz domovine. Zbog preusmjerenog putovanja na preostale granične prelaze, gdje dolazi do većih gužvi, postojala je bojazan da bi i izvoznici mogli trpjeti.

NEOSNOVANE PRIČE

– Ipak, to nije tako, kamioni idu svojom trakom na graničnom prelazu Maljevac, tek rijetko se desi da bude tolika gužva da se ne možemo brzo prestrojiti. A mimo teretnog saobraćaja, gužve jesu problem, kazali su nam iz firme Airvent Velika Kladuša, koja je orijentirana na izvoz.

Popularne teorije zavjere kako političko Sarajevo kažnjava Krajinu padaju na plodno tlo u Unsko-sanskom kantonu

Prije nekoliko dana, na sjednici Doma naroda Parlamenta Federacije BiH, delegat Emir Dautović (NES) ponovio je teoriju kako je zatvaranjem ovog graničnog prelaza Krajina kažnjena od trojke na vlasti. 

– Mislim da to nije pošteno prema građanima USK-a, nebitno iz koje političke partije dolaze, niti bilo kojeg drugog mjesta u BiH. Ponosni Krajišnik je uvijek imao svoj stav u životu, tako da i sada mi imamo svoj stav, a to je da ne damo državu Bosnu i Hercegovinu i da ćemo uz Allahovu pomoć preživjeti i trojku, kazao je Dautović.

Emir Dautović: Preživjeli smo i gore režime

Podsjećamo, NES je svojim istupanjem razvalio prvobitnu koaliciju osmorke, a sve kako bi ova stranka ostala dio vlasti u USK-u i to u partnerstvu sa SDA.

Popularna teorija da političko Sarajevo zbog toga kažnjava Krajinu ipak je neosnovana, ističe predsjednik NiP-a USK-a Halil Bajramović.

– Razumijem dozu nezadovoljstva zbog odluke Hrvatske da zatvori međugranični prelaz u Hadžinom Potoku, ali smatram da nije primjereno da tu odluku fakturira trojki ili bilo kojoj od tih stranaka, pogotovo spinujući kao neki vid kazne prema NES-u. To nije istina. Mislim da je granični prelaz tema odnosa između dvije države – Bosne i Hercegovine i Hrvatske, a ne unilateralni, kako to Hrvatska jednostrano Bosni i Hercegovini nameće, pa i kad je taj granični prelaz ili prelazi u pitanju, naveo je Bajramović.

VAŽAN JE IMIDŽ

Dodaje kako je fakturiranje nekorektnog poteza druge države trojki ili bilo kojoj stranci nepravedno i nekorektno od članova NES-a, a s ciljem dodatnog spinovanja i zbunjivanja naroda.

Za stranku NES on tvrdi da ih ona nije napustila, nego je izbačena iz grupacije stranaka vlasti na višim nivoima nakon što je zloupotrijebila povjerenje i pokušala graditi svoj patriotski imidž na štetu ostalih članica.

USK

Nova “zamka” za vozače, u Krajinu stigli “metalni” policajci! (FOTO)

Published

on

By

Zahvaljući projektu CIVITAS “Ja građanin” učenici kladuške Gimnazije danas su, zajedno sa PS Velika Kladuša i JKUP Komunalije d.o.o Velika Kladuša, izvršili postavljanje četiri metalna policajca u blizini osnovnih i srednjih škola.

Metalni ili lažni policajci imaju psihološki efekat na vozače i upozoravaju ih da uspore i prilagode uvjete vožnje. Ovi policajci policajci su donirani od strane BIHAMK-a, koji je također donirao i letke koje su učenici ranije podijelili.

Učenici III2g su obavili mnoge aktivnosti u cilju poboljšavanja sigurnosti u saobraćaju, a neki od njih su edukacije predškolskog uzrasta, inicijative za postavljanje vibracionih traka, povećanje broja policijskih službenika u zoni škole“ – navode učenici kladuške Gimnazije.

Dodaju da su iznimno zahvalni svim građanima koji su ih podržali i njihove ideje, kao i institucijama koje su im izašle u susret.

„Posebne zahvale idu PS Velika Kladuša, JKUP Komunalije d.o.o Velika Kladuša, BIHAMK i JP Ceste Federacije BiH. Iako nismo ostvarili željeni rezultat na takmičenju, ponosni smo na naš rad i uloženi trud. Nadamo se da će u budućnosti Velika Kladuša vidjeti još ovakvih projekata.“ – navode u informaciji.

Nastavi čitati

USK

Velika Kladuša: Nepoznate osobe iz autobusa ukrale veću količinu goriva

Published

on

By

U naselju Ponikve, nedaleko od Velike Kladuše, dogodila se krađa goriva iz autobusa firme “Izan trans”.

Incident je otkriven kada je vozač autobusa primijetio nagli pad nivoa goriva na instrument tabli odmah po paljenju vozila. Naknadnim pregledom, vozač je utvrdio da je rezervoar obijen, te da je ukradena značajna količina goriva.

Policijske snage su odmah obaviještene o ovom nemilom događaju te su poduzete mjere kako bi se pronašli počinitelji ovog krivičnog djela.

 

 

IZVOR

Nastavi čitati

USK

Čudo u Krajini nestalo u par sekundi: Kako je uništen najmoderniji vojni objekt u Europi, vrijedan više od šest milijardi dolara

Published

on

By

Naša današnja priča vodi vas na bivši vojni aerodrom Željava, nekada najveći podzemni aerodrom i bazu JNA.

Željava se nalazi na granici Bosne i Hercegovine i Hrvatske, u blizini Bihaća, a kompleks je poznatiji kao Bihaćki aerodrom. U punoj funkciji je korišten od 1968. do 1992. godine, gradio se čak 15 godina, a uništen je aktiviranjem minsko-eksplozivnih sredstava prilikom povlačenja JNA.

U bazi je bio smješten 117. LAP (Lovačko-Avijacijski Puk) sa 124. i 125. eskadrilom, naoružan tada najsavremenijim avionima tipa MiG-21 različitih verzija i namjena. Na Željavi je također bila bazirana 352. izviđačka eskadrila koja nije bila u sastavu 117. LAP-a. Zbog svoje strateške namjene bila je izravno podređena Zapovjedništvu RZ i PZO.

Zapovjedništvo puka i izviđačke eskadrile bilo je smješteno u podzemnom dijelu objekta. Zapovjednik 117. LAP-a bio je po formaciji potpukovnik ili pukovnik, a izviđačke eskadrile major ili potpukovnik. U sastavu aerodroma bila je Zrakoplovna baza (razreda puka) koja je imala jedinice nižeg razreda; one su obavljale pozadinsko, odnosno logističko osiguranje i druge pomoćne i prateće poslove. Zapovjedništvo baze i pripadajuće jedinice bile su smještene u kasarni udaljenoj tri kilometra od aerodroma, sa skladištem goriva u Pokoju i skladištem raketa i bombi u Vedrom Polju.

 

Baza Željava je bila elitna u svakom smislu te riječi i služba u njoj smatrana je čašću i veoma značajnim mjestom u životopisu svakog ko je tamo radio. Samo najbolji su stizali na Željavu koja je, kao i Batajnica, bila aerodrom dežurnog tipa, s 24-satnim radom. Svi pripadnici baze imali su riješeno stambeno pitanje – svi pripadnici objekta stanovali su sa svojim obiteljima u Bihaću gdje je jedna gradska četvrt (’’Harmani’’) bio napravljen za potrebe aerodroma.

AGRESIJA I KONAČAN KRAJ

Kada se vojno-politička i sigurnosna situacija u Jugoslaviji toliko pogoršala da je bilo očigledno da će se aerodrom naći u bezizlaznom okruženju, s opasnošću da padne u neželjene ruke i bude iskorišten protiv onoga ko ga je do tada koristio, donesena je odluka da se on uništi. To je učinjeno 16. maja 1992. godine u pet sati i 30 minuta, s 50-ak tona eksploziva.

 

Piste su minirane u razmacima od 50 do 100 metara, u cik-cak rasporedu tako da se više nikada ne bi mogle koristiti za polijetanje aviona. Toga dana uništen je jedan od najmodernijh vojnih objekata u Europi vrijedan više od šest milijardi dolara.

Nastavi čitati

Najčitanije