Connect with us

Magazin

Šerif Konjević: “U Sarajevo sam došao sit, a neki su me najavljivali kao da sam došao iz šume”

Published

on

Pjevač Šerif Konjević na početku svog životnog putovanja, nailazio je na predrasude i svakojake satirične komentare, došao je iz malog mjesta u veliki grad.
– Ja sam čovjek koji je sit došao u svijet i volim da kažem da sam u Sarajevo došao sit. Moj otac je bio oficir, a mnogi sarajevski džeparoši su me najavljivali kao da sam došao s ulice, iz šume. Nisu htjeli da znaju, da priznaju da je moj otac ipak bio vojno lice. Ja se time ponosim, pogotovo što su odgojili sina takvog kakav je danas. Moj otac je bio predsjednik opštine, sekretar škole. Obavljao je razne funkcije u našoj lijepoj Jugoslaviji – ispričao je Šerif Konjević.

Njegov talenat je prvo prepoznala učiteljica, a on iskren po prirodi ne krije da je od malih nogu bio vragolan, pa je prema učiteljici gajio simpatije i bio njen vjerni saputnik.

– Učiteljica, Kristina se zvala, ona je željela da ja nju pratim kući svaki dan, moje mjesto je bilo Sanica, a ona je živjela 6-7km od mjesta gdje sam ja živo. Tako je uvijek mene simpatisala. Toliko me je nešto voljela. Ja sam malo bio bezobrazan, kao dijete uvijek sam nešto zagledao žene. Nisam imao nekih namjera, ali učiteljica je bila vrh – otkrio je Šerif.

Kao mladić je pokušavao da se zaposli na raznim pozicijama, ali mu ništa nije išlo od ruke, između ostalog jer mu je brat krčio put, tako što je i prije samog Šerifa predvidio njegov poziv, a sam pjevač je tek kasnije shvatio čime će se zapravo baviti.

– U Sloveniji nisam mogao dobiti posao, moj brat me je spasio i rekao: “Ovaj neće da radi, on je neradnik, nemojte njega primiti”, bilo koje preduzećegdje sam otišao on bi to rekao. Da bih ja njega pitao poslije: “A zašto mene, dvojicu-trojicu momaka su iz mog mjesta primili da rade, a zašto mene?”, a on kaže: “Pa nema tvoje profesije”. Šta je moja profesija to sam poslije skontao.

Potom počinje da se bavi pjevanjem ne bi li stekao određenu rutinu i iskustvo, a ti dani su bili jedan veliki izazov.

– Krenuo sam da pjevam u jednom restoranu u Bosni. Ja sam tad pjevao pjesme od gospodina Šaulića, Cuneta Gojkovića, pjevače koje sam ja na neki način oponašao. Tu sam ja više došao da učim da pjevam, da steknem rutinu. Kad se završi pjevanje mene je čekala metla, ja sam poslije toga čistio tu kafanu, wc, meni to nije išlo. Osjetio sam da mene neko želi da na drugi način iskorištava.

– U tom momentu je u moje mjesto došao Ljubo Kešalj i još neki pjevači i on je mene snimio na neku traku i odnio u Sarajevo i pusti čovjeku kojeg je moj otac zaposlio kao direktora muzičke škole i on kad je čuo za mene poslao me je kod Damira Babića i isto veče sam počeo da pjevam u jednom lokalu i ja sam to veče završio sa pjevanjem i otišao kod konobarica po metlu i krpu, došao je gazda tog lokala da mi kaže da od sutra imam duplu platu i to je bilo presudno u mom životu i karijeri. Poslije dva dana sam otišao u Beograd i krenulo je na neki način – ispričao je.

Od tada njegova karijera ide samo uzlaznom putanjom, njegovo ime postaje znano, stječe određenu vrstu moći time što se trud isplatio i slava je na pragu.

– Dok sam krenuo pjevati, poslije je bilo svako veče, nije se moglo mjesta naći. Prije nego što ću otići u armiju, ja sam pjevao u jednom velikom restoranu u Sarajevu, tu su sve moje kolege pjevale iz čitave Jugoslavije. Tu sam osjetio neku moć, dođem, ne možeš naći mjesta. Tad sam osjetio da mogu da imam svoju egzistenciju. Sve je bilo na početku preživljavanje, a tad sam već krenuo. Sama riječ moć meni nije baš simpatična. Ljudi koji imaju moć znaju biti arogantni, bezobrazni. Mene novac ne možete pokvariti. Nikada nisam volio da pričam o sebi.

Pjesmom je u stanju da izazove suze ali i da probudi najsretnijaosjećanja, pjeva iz dubine srca a navodi da najviše emocije osjeća kod braće Cigana, a svima je poznato koliko su oni muzikalni i srčani.

– Ja sam jako emotivan kad pjevam, ja najviše volim emocije kad pjevam kod moje braće Cigana, oni su jako emotivni ljudi, ja njima dajem dušu moju, oni to zaslužuju. Ne želim nikoga podcijeniti – zaključio je pjevač.

Međutim zahvaljujući čak i tim nemilim poslovima, njemu se otvorio put i nakon toga se dešava odlučujući, sudbinski korak u njegovom životu, piše Pink.

Magazin

Mislite da ste dobar vozač? Ok, ko ima prednost?

Published

on

By

DOLAZAK na raskrižje tijekom vožnje često može izazvati zbunjenost. Ako se tri vozila istovremeno nađu na istom raskrižju, to može dovesti do komplikacija, no njih je ipak lako izbjeći.

Internetom se proširila fotografija koja simulira jednu od mogućih situacija. Na raskrižju bez semafora i prometnih znakova su se istovremeno našla tri vozila, a pitanje je koje od njih ima prednost?

Dva vozila idu ravno, a jedno skreće

Žuti i plavi auto na ovom raskrižju idu ravno, dok kamion skreće lijevo. Dobro proučite fotografiju, razmislite i probajte točno odgovoriti na pitanje.

Razmišljajući o točnom odgovoru, potrebno je znati o kakvom raskrižju se radi. Budući da na prikazanom raskrižju nema ni semafora ni prometnih znakova, vrijedi pravilo desne strane. Prema njemu, vozilo na lijevoj strani mora prepustiti prednost vozilu koje mu se nalazi zdesna.

Index.hr

Nastavi čitati

Magazin

Talijanka koja je živjela 117 godina otkrila je da je svaki dan jela isto jelo

Published

on

By

TALIJANKA Emma Morano rođena je 1899., a preminula je 2016. u dobi od 117 godina, što znači da je službeno doživjela tri stoljeća, dva svjetska rata i skoro 90 političkih promjena u Italiji. Doživjeti ove godine prava je rijetkost, a prema zapisima, postoji samo 12 ljudi koji su doživjeli toliku starost.

Izbjegavala je muškarce

Morano je živjela ispunjen život, a jednom prilikom izjavila je da ima jednostavnu formulu za dug život – stroga dijeta i izbjegavanje odnosa s muškarcima.

Bila je udana, no razvela se 1938. godine nakon što joj je preminulo jedino dijete, 6-mjesečni sin. Od muža se rastala u vrijeme kada je u Italiji to bilo nezamislivo i tada je odlučila da se nikada više neće udati, a često je govorila da joj je to pomoglo da živi dulje, objašnjavajući da “nije željela da itko njome dominira”.

Također, otkrila je da je svaki dan, skoro 90 godina, jela tri jaja, od čega su dva bila sirova. Tu naviku je uvela, kako je rekla, nakon Prvog svjetskog rata kada joj je dijagnosticirana anemija. No, uz jaja je pila i tradicionalno talijansko alkoholno piće, nešto poput rakije.

“Jedem tri jaja dnevno i za probavu pijem grappa koju pripremam sama – stavim je u staklenku sa sedam listova kadulje, pelinom i nekoliko grožđica”, objasnila je jednom prilikom.

Zaslužna je i genetika

Carlo Bava bio je njezin liječnik gotovo 30 godina, a on je rekao za AFP da je Emma rijetko jela voće i povrće. “Kada sam je upoznao, jela je tri jaja dnevno, dva sirova ujutro, a zatim omlet za ručak i piletinu za večeru”, ispričao je, ali i dodao da je tajna njezinog dugog života i genetika. Naime, njezina majka doživjela je 91 godinu, a nekoliko njezinih sestara proslavilo je svoje 100. rođendane.

Index.hr

Nastavi čitati

Magazin

Ako ovaj predmet imate u automobilu, u Njemačkoj možete platiti kaznu do 10.000 eura

Published

on

By

Predmet koji mnogi kod nas često drže u automobilu može skupo da vas košta.

Njemački automobilski klub ADAC upozorava na jedan predmet koji u Njemačkoj nikada ne treba prevoziti bez valjanog razloga – nož. Ako se nož prevozi u vozilu bez valjanog razloga, to može dovesti do kazne od 10.000 eura, piše Avtomagazin.si.

Dešava se da vozači ponesu nož sa sobom, naprimjer, na piknik. Međutim, Zakon o oružju postavlja stroga pravila za nošenje noževa: zabranjeno je bilo kome sa oštricom dužim od 12 cm.

Dozvoljeno im je da se nož prevozi samo ako postoji legitiman razlog, kao što je posao, inače je prevoz zabranjen.

Za prekršaje su predviđene novčane kazne do 10.000 eura.

Ako imate valjan razlog, nož treba čuvati u zatvorenoj kutiji ili sličnom sigurnom pakovanju.

Pored naoružanja, među stvarima koje zahtijevaju posebnu pažnju prilikom transporta spada i gorivo.

U Njemačkoj je u kontejnerima dozvoljeno da se preveze do 240 litara dodatnog goriva po vozilu, a svaki kontejner ne smije da sadrži više od 60 litara. Prekoračiti to znači rizikovati novčanu kaznu.

Prilikom transporta goriva u inostranstvo potrebno je provjeriti pravila pojedine zemlje. U nekim zemljama, poput Luksemburga, transport goriva je, naprimjer, strogo zabranjen.

Ako u Njemačkoj u automobilu vozite kućne ljubimce, oni moraju biti uredno osigurani, u posebnim sjedištima. Nepoštovanje može da dovede do kazne od 35 eura, a u slučaju opasnosti kazna se povećava na 60 eura i jedan kazneni poen.

Nastavi čitati

Najčitanije