Bihaćka agencija Effect ostvarila je veliki uspjeh na ovogodišnjem No Limit Advertising Festivalu, najprestižnijem takmičenju kreativnosti u Bosni i Hercegovini. U konkurenciji od preko 120 prijavljenih radova, Effect je osvojio zlatnu nagradu u kategoriji dizajna i srebrenu nagradu u kategoriji brendinga, čime su još jednom dokazali svoju kreativnu izvrsnost.
Posebno je značajno da ove godine u kategoriji brendinga nije dodijeljena zlatna nagrada, što srebrenu nagradu agencije Effect čini najprestižnijim priznanjem u ovoj oblasti. Oba priznanja osvojena su za projekat dizajna i brendinga linije proizvoda Plivit Adria, razvijen za švedsku kompaniju Plivit Trade.
Kombinacijom elemenata mediteranskog pejzaža i minimalističke estetike švedskog dizajna, Effect tim kreirao je sofisticiranu vizualnu priču koja je osvojila i stručni žiri festivala i publiku u Skandinaviji. Apstraktni oblici i organski elementi dizajna linije proizvoda uspješno su spojili tradiciju i inovaciju, osiguravši projektu međunarodnu prepoznatljivost.
„Ove nagrade za nas imaju izuzetnu važnost jer dokazuju da veliki i značajni projekti mogu nastati i iz manjih sredina. Cilj nam je da Bihać postane jedno od kreativnih središta Bosne i Hercegovine i regiona,“ izjavio je Nermin Nino Kasupoć, kreativni direktor agencije Effect.
Ovaj uspjeh dodatno učvršćuje reputaciju agencije Effect kao lidera u inovativnim kreativnim rješenjima. Njihova vizija i kvalitet pokazali su da granice ne postoje kada je riječ o izvrsnosti, čime su na najbolji način predstavili potencijal kreativne industrije Unsko-sanskog kantona i Bosne i Hercegovine.