Connect with us

Magazin

Vrijeme je za generalno sređivanje kuće!

Published

on

Proljetno uređenje doma, ili općenito sređivanje prostorija, zahtijeva niz aktivnosti kako biste postigli blistavi sjaj vašeg doma. Tokom zimskih mjeseci često nam nedostaje energije za takve napore, a ni vrijeme nam nije naklonjeno. Zato se veće čišćenje obavlja uglavnom u toplijim danima i pred određene praznike. 

Kada dođe lijepo vrijeme, terase postaju privremeno skladište posteljine, zimskih odjevnih predmeta, jastuka, tepiha, krpa i ostalog. Prozračivanje je neizbježno, ali šta uraditi s predmetima koje nije moguće oprati kod kuće? To uključuje velike jorgane, deke, kao i različite prostirke i tepihe. Tada se često koristi mašinsko pranje tepiha i namještaja. Hajde da pogledamo korak po korak. 

Ručno pranje tepiha ili mašinsko pranje tepiha

Mnogi koji imaju odgovarajuće uvjete, što podrazumijeva kuću i dvorište, često se odluče da sami operu tepihe. Obično se vode idejom da će ih bolje oprati, ali to je daleko od istine. Možda bi se nešto novca uštedjelo, iako je pranje tepiha u servisima za tepihe vrlo pristupačno, s obzirom na to da dolaze po tepihe na vaša vrata i vraćaju ih kada završe. Dubinsko pranje tepiha je postupak koji se ne može obaviti kod kuće. Za to su potrebne posebne mašine za pranje i sušenje, kao i posebni deterdženti koji se koriste za dubinsko pranje tepiha. 

Zašto je dubinsko pranje tepiha važno

Kao što je dobro poznato, tepisi se ne peru samo kada se uprljaju. Glavni razlog za dubinsko pranje tepiha je skrivena prašina i grinje, koje mogu biti problem čak i za one koji nemaju alergije, a kamoli za one koji su alergični. Nadalje, alergičari često reagiraju na različite deterdžente i hemijska sredstva koja se koriste za pranje. 

Tu dolazi do izražaja prednost dubinskog pranja tepiha, jer se koriste praškovi koji uništavaju grinje, a ne izazivaju dodatne alergijske reakcije. Kada se odlučite za dubinsko pranje tepiha, često se radi i dubinsko pranje namještaja. U toj situaciji, radnik servisa za tepihe dolazi na vašu adresu, obavlja pranje na licu mjesta, i nema čekanja da se predmeti vrate iz servisa. 

Pranje madraca, jastuka, jorgana i deka

Ako želite osvježiti madrace, dubinsko pranje je prikladno rješenje. Posebno ako madrac nema zaštitnu navlaku, nema drugog načina za osvježavanje. Jorgane, jastuke i deke ne bi trebalo prati kod kuće u standardnoj veš mašini (ručno pranje je još teže), već ih treba odnijeti u perionicu ili na hemijsko čišćenje.

Sve navedeno obično se pere jednom godišnje, tako da ne bi trebalo predstavljati veliki finansijski izdatak. Zimsku opremu treba odložiti u vreće kako bi se sačuvala svježina i zaštitila od prašine. Dakle, dubinsko pranje tepiha i hemijsko čišćenje su neophodni koraci ako želite da vaš dom zablista u punom sjaju.

 

Zašto se zimi više prlja kuća?

Zimi, kada su temperature niže, a prozori češće zatvoreni, kuće postaju sklonije nakupljanju prašine i drugih nečistoća. Ovaj fenomen često je povezan s manjkom prozračivanja prostorija. Međutim, s vremenom se situacija mijenja, a sadašnje okolnosti dodatno utječu na ovaj proces. Naime, sve više ljudi radi od kuće, što je postalo poznato kao “remote” rad. Programeri, agencije za digitalni marketing  i mnogi drugi obavljaju svoje poslove iz udobnosti vlastitog doma. Ova promjena dinamike rada dodatno opterećuje prostorije, povećavajući prašinu i prljavštinu.

 

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije