Connect with us

Magazin

Dirljivi prizori iz BiH: Volonter iz Bihaća spasio mačku iz ruševina pa je poklonio kćeri

Published

on

Brojni volonteri trenutno su na terenu i pomažu ljudima pogođenim poplavama u BiH, a jedan od njih oduševio je gestom nakon što je pronašao mačku u ruševinama kuće.

Naime, riječ je o volonteru humanitarne organizacije “Pomozi.ba” iz Bihaća koja se priključila akciji spašavanja i saniranja štete. Pixsellov reporter zabilježio je trenutak kad je ispod urušenih ostataka kuće pronašao i spasio mačku.Volonter je mačku odlučio udomiti i pokloniti je svojoj kćerki.

Podsjećamo, do katastrofe u dijelovima BiH je došlo zbog obilnih kiša, a uzrok klizišta može biti i posljedica dva manja potresa koja su dodatno destabilizirala teren. Sumnja se da su potresi pokrenuli ogromna kamenja i nanose zemlje, što je dovelo do stvaranja smrtonosnih klizišta koja su razorila domove i odnijela živote.

Prethodno je još jedan snimak iz poplavom pogođenog područja raznježio ljude, a riječ je o muškarcu iz Kiseljaka koji je preplašenu mačku sklonio na sigurno.

Novac ugroženima možete donirati pozivom na broj 17039, direktno na stranici Pomozi.ba, kao i uplatama na transakcijski račun. Crveni krst u FBiH je također otvorio humanitarni broj 17023, a navode da se uplate mogu vršiti i na namjenski račun 1340011130004680 – ASA Banka d.d. Sarajevo.

Magazin

Ruska influenserica preminula nakon što je propala u prolaz, snimak se širi mrežama

Published

on

By

Ruska influenserica Arina Glazunova preminula je u 24. godini nakon što je propala u prolaz, a snimak se širi društvenim mrežama.

Naime, zajedno s prijateljicom se u Tbilisiju snimala za TikTok uz pjesmu “For The Last Time” benda Hunger Boys. Nije obratila pažnju na to kuda ide i propala je kroz prolaz. Zadobila je ozljede glave i slomila vrat. Preminula je u bolnici.

@metrouk

This is the chilling last moments of a Russian influencer Arina Glazunova, who was singing and dancing with her friend before she tripped over a wall and fell to her death. Just seconds later, without looking at where she was going, Arina fell headfirst over the edge of a wall and into an underground passage. Arina was rushed to hospital where she died from head injuries and a broken neck. Georgian media has reported that underground passages built  across the city in the 80s were deliberately designed without railings to also serve as benches. #georgia #tragic #accident #tblisi #underground #influencer #news

♬ original sound – MetroUK – MetroUK

Ljudi su na mjestu tragedije počeli ostavljati bukete cvijeća u znak sjećanja na nju. Također je postavljena tabla na kojoj piše:”Arina Glazunova je šetala s prijateljicom i snimala kada je prešla preko parapeta, pala i razbila se. Arina je umrla u bolnici u 9:15. Visina podzemnog parapeta je 30 centimetara, što je kršenje građevinskih normi. Pozivamo gradske vlasti da isprave ovu grešku kako niko drugi ne bi nastradao.”

Radio Liberty Gruzija objavio je da je pokrenuta istraga o ovom događaju. Iz gradske uprave su poručili da je prolaz iz sovjetskog doba izgrađen prema građevinskim standardima iz tog perioda.

Mnogi korisnici društvenih mreža su šokirani ovim snimkom i pitaju se kako je moguće da ovdje ne postoji zaštitna ograda.

“Zbog čega nema zaštitne ograde? Je li normalno to što ljudi svakog dana hodaju po rubu ove provalije?”, “Katastrofalna greška vlasti. Arina, počivaj u miru”, neki su od komentara.

Klix

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Ima pet godina i vozi novi Lamborghini preko 300 km/h

Published

on

By

SUDEĆI po viđenom na društvenim mrežama, ovaj petogodišnjak je vozio više automobila no što će većina nas u cjelokupnom vozačkom stažu.

Petogodišnji Zayn Sofuoglu je sin poznatog turskog motociklista Kenana Sofouglua, a prvi put je u medije dospio kad je javnost doznala da svojem djetetu daje da vozi kojekakva vozila. Maleni Zayn je počeo voziti i prije nego što je prohodao, a u svojem vozačkom stažu vozio je supersportske motocikle, brojne sportske automobile, ali i četverocikle, plovila i trkaće kartinge.

 

Maleni Zayn ima i svoj Instagram profil s preko 3.5 milijuna sljedbenika. Profil uređuju roditelji, pa su tako nedavno, objavili video u kojem je petogodišnjak dobio priliku voziti Lamborghini. I to ne bilo koji već Revuelto, nasljednika Aventadora s hibridnim pogonom snažnim preko tisuću konja.

Maleni Zayn ima i svoj Instagram profil s preko 3.5 milijuna sljedbenika. Profil uređuju roditelji, pa su tako nedavno, objavili video u kojem je petogodišnjak dobio priliku voziti Lamborghini. I to ne bilo koji već Revuelto, nasljednika Aventadora s hibridnim pogonom snažnim preko tisuću konja.

I dok se njegovi vršnjaci zabavljaju bezazlenim igrama, u najboljim slučajevima simulacijama na igraćoj konzoli, Zayn vožnju doživljava doslovno iz prve ruke. Tako je imao priliku Lamborghini natjerati sve do 312 km/h. Nakon toga na red je došla prava zabava – paljenje guma skupocjenog snagatora.

Iako ima samo pet godina, a njegovi roditelji često dobivaju kritike na račun svog odgoja, i ovaj video pokazuje kako Zayn već sada vožnji pristupa vrlo ozbiljno. U svakom trenutku je usredotočen na cestu, a čak i nakon prolaska ciljne linije ne gubi pozornost. I kad mu otac pruži ruku u znak čestitke, uzvraća gestom ne skidajući pogled s ceste.

Nastavi čitati

Magazin

Novi prijedlog u Njemačkoj: Stari auto za električni plus 6.000 eura

Published

on

By

OSTVARENJE klimatskih ciljeva zapinje, između ostalog, u posljednje je vrijeme usporio prelazak na električna vozila. Socijaldemokrati u Njemačkoj smislili su kako odgovoriti na taj problem sustavom poticaja.

Predložili su stoga da se građane koji su spremni odbaciti svoj automobil s motorom na unutarnje izgaranje dodijeli bonus od 6000 eura. Kupe li rabljeno električno vozilo (EV), dobili bi nagradu od 3000 eura, prenosi Forbes.

Bonus je osmišljen kako bi pomogao u premošćivanju jedne od glavnih prepreka koje potrošače sprječavaju u kupnji električnih vozila – cijene. Unatoč padu cijena baterija i sve većem broju pristupačnijih EV modela na tržištu, cijena električnog automobila i dalje mnoge odbija od kupnje.

Taj je prijedlog izazvao protivljenje Njemačke udruge industrije energije i vode (BDEW) u kojoj tvrde da je SPD ciljao na pogrešan problem. Iz udruge pozivaju vladu da stavi kao prioritet proširiti infrastrukturu za punjenje.

Udruga tvrdi da će bez značajnijeg povećanja broja punionica, kako u urbanim tako i u ruralnim područjima, usvajanje električnih vozila biti sporo, bez obzira na financijske poticaje. Strah da neće moći napuniti automobil potrošače zabrinjava više od cijene EV-a, smatraju oni.

Član stranke Zelenih Michael Müller slaže se: “Ne možemo potaknuti potrošače na kupnju električnih automobila ako ne mogu pronaći mjesto za punjenje. Prioritet bi trebao biti izgradnja robusne i dostupne mreže stanica za punjenje, posebno u ruralnim područjima”, rekao je.

Zagovornici bonusa smatraju kako bi takva mjera mogla poslužiti kao prijeko potreban financijski poticaj vitalno važnoj njemačkoj automobilskoj industriji.

Glavni tajnik SPD-a Kevin Kühnert vjeruje da shema ima potencijal povećati pristupačnost malih električnih automobila i ojačati poziciju Njemačke kao međunarodnog automobilskog središta.

Neki su za, neki protiv

Jörg Hofmann, čelnik IG Metalla, najvećeg njemačkog industrijskog sindikata, vidi bonus kao nužan korak za poticanje potražnje za električnim vozilima i, što je najvažnije, zaštitu radnih mjesta u automobilskoj industriji. „Ovaj bonus za otpad nije samo ekološka inicijativa. To je industrijska politika koja osigurava da Njemačka ostane konkurentna u globalnom automobilskom sektoru”, istaknuo je.

S obzirom na to da prijevoz čini oko 20 posto njemačkih emisija stakleničkih plinova, poticanje bržeg prijelaza na električna vozila pomoglo bi zemlji da do 2045. dostigne svoj cilj nulte emisije.

Martin Kaiser, izvršni direktor njemačkog Greenpeacea, istaknuo je ekološke prednosti SPD-ova plana i predložio dvosmjerni pristup rješavanju problema.

“Njemački prometni sektor još uvijek zaostaje u smanjenju emisija, a zamjena starih dizelskih i benzinskih automobila električnim ključna je za ispunjavanje naših klimatskih obveza.”

Kaiser je dodao da, iako je infrastruktura za punjenje vitalna, nema razloga da ne slijedimo obje strategije istovremeno, dodajući: “Možemo i trebamo činiti oboje — proširiti mrežu za punjenje i potaknuti potrošače da prijeđu na električna vozila.”

Prethodni program za otpad koji je trajao od siječnja do rujna 2009. godine pokazao je da su kupci dobivali popust od 2.500 eura na automobil star do 12 mjeseci kada su zamijenili automobil stariji od devet godina. Taj program vrijedan pet milijardi eura potaknuo je gotovo dva milijuna vozača da odbace svoje stare automobile i zamijene ih novima te je povećao prodaju automobila za 28 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.

Prijedlog SPD-ovog bonusa za otpad trenutno je samo tema o kojoj se vode rasprave, nije navedeno kada bi se potencijalno mogao početi provoditi ako bude usvojen.

Nastavi čitati

Najčitanije