Azra Abdagić iz Bihaća odvažila se nedavno da pokrene svoj modni brend „AĐY“, koji, za sada, živi na društvenim mrežama, gdje se mogu pogledati dostupne kolekcije. Uskoro planira pokrenuti web-shop, ali i otvoriti poslovnicu.
Nove ideje
Njena kolekcija elegantnih ženskih odijela ženama omogućava da izraze svoju individualnost i posebnost. Prvi modeli „Burgundy Allure“, „Midnight Bella“ i „Yellow Blaze“ odišu ženstvenošću spajanjem modernog i vintedž stila, a uz njih dolaze i odgovarajuća kapa i torba.
Kako se odlučila na to da pokrene „AĐY“ i odakle joj ideja za ime brenda, kako je mladim dizajnerima na bh. tržištu, ali i koje joj je primarno zanimanje, Abdagić je otkrila za „Dnevni avaz“.
– Brend „AĐY“ je započeo izuzetno dobro. Ljudi prepoznaju trud, kreativnost i autentičnost koju ulažem u svaki komad odjeće. Reakcije su veoma pozitivne, što mi daje dodatnu motivaciju da nastavim razvijati brend i raditi na novim idejama – kazala je Abdagić.
Naglasila je kako trenutno radi na proljetnoj kolekciji, koja će, osim ženskih odijela, uključivati i elegantne komade.
– Poput košulja, kompleta od buklea, prsluka i sličnih sofisticiranih odjevnih predmeta. Posebno se trudim da svaki odjevni komad ima prateću torbu i kapicu. Cilj mi je ponuditi ženama odjeću koja spaja eleganciju i praktičnost, prilagođenu za različite prilike – rekla je Abdagić.
Ona je projektant, odnosno dizajner interijera u jednom od salona namještaja. Kaže kako je „Ađy Fashion brand“ otvorila kao dopunsku djelatnost.
– Dizajn je moja najveća strast, a smatram da je to univerzalna umjetnost koja se može primijeniti na različite oblasti. Kada imate razvijeno oko za estetiku, granice ne postoje – bilo da se radi o kreiranju prostora ili odjeće, uvijek je riječ o harmoniji, detaljima i priči koju želite ispričati. Upravo ta širina dizajna me inspiriše da budem kreativna u svim aspektima svog rada – naglasila je Abdagić.
Svjesna je izazova s modnom scenom u Bosni i Hercegovini i da nije jednostavno. Ali je to ne sprečava da proba.
– Baviti se dizajnom u Bosni i Hercegovini svakako je izazovno zbog manjeg tržišta, ograničenih resursa i često nedovoljne podrške kreativnim industrijama. Međutim, uz mnogo truda, posvećenosti i inovativnosti, moguće je pronaći svoje mjesto i uspjeti. Ključ je prepoznati potrebe tržišta i ponuditi nešto autentično i kvalitetno – rekla je.
Nije lako, kaže, živjeti od dizajna, ali jeste ostvarivo.
– Potrebno je stalno ulagati u sebe, graditi prepoznatljiv brend i biti spreman na izazove. Smatram da je strast prema onome što radite presudna, jer upravo ona motiviše da nastavite i onda kada je teško – istaknula je Abdagić.
Moji snovi
A da odustane – nema šanse.
– Nikada nisam ozbiljno pomišljala da odustanem, jer sam osoba koja vjeruje da bez rizika nema napretka, bilo privatno ili poslovno. Uporna sam i tvrdoglava, što neki vide kao manu, ali ja vjerujem da su upravo te osobine ključne za uspjeh. Nedavno me jedna meni srcu draga osoba podsjetila na izreku: „Ako ne misliš uspjeti, nemoj ni krenuti“, pa je dodala: „S obzirom na to da si hrabro zakoračila u sve ovo, ti si na neki način već uspjela.“ Smatram da me, uz mnogo rada i odlučnosti, čeka, ako Bog da, uspjeh o kojem sam sanjala još kao dijete. Takav stav mi daje snagu da nastavim i kroz najteže izazove – iskrena je Abdagić.
Ime brenda nije slučajno. To je njen nadimak koji joj je dao otac, koji je preminuo prije nekoliko godina.
– Naziv mog brenda, “AĐY”, ima posebno mjesto u mom srcu, jer potječe od nadimka kojim me je otac Hasan Abdagić (Hrla) zvao. Nažalost, izgubila sam ga prije tri godine, ali on zauvijek ostaje u mom srcu. Moj otac je bio osoba koja je slijedila svoje snove; uprkos pritiscima roditelja da krene drugim putem, odabrao je svoju ljubav prema gitari i posvetio se muzici. Uvijek me je savjetovao da idem ka svojim snovima i radim ono što me ispunjava. Pokretanjem brenda pod ovim imenom, želim odati počast njegovom naslijeđu i vrijednostima koje mi je usadio. Porodica je, naravno, ogromna podrška i veoma su ponosni na mene – zaključila je Abdagić.
Snaga, samopouzdanje i stil
– Inspiraciju pronalazim u ženama koje kroz modu šalju poruku snage, samopouzdanja i stila. Željela sam stvoriti brend koji će ženama, odnosno djevojkama, našim damama, omogućiti da se istaknu, osjećaju jedinstveno i autentično, bez straha da nose nešto što svi već imaju – poručila je Abdagić.