Connect with us

Magazin

Njemačka ima brutalne kazne za pranje auta u dvorištu

Published

on

ODLAZAK u autopraonicu može biti dosta skup. Kao što pokazuje izvješće njemačke automobilske zaklade za 2019., oko 40 posto vozača pere svoje automobile jednom mjesečno, a gotovo tri četvrtine njih u autopraonici za prosječno 11 eura po pranju ili 130 eura godišnje.

Ako želite uštedjeti trud i trošak i sami oprati automobil kod kuće, možete se suočiti s visokim kaznama u nekim iznimnim slučajevima, piše Fenix Magazin.

Samostalno pranje vlastitog automobila može biti zabranjeno i, ovisno o pokrajini, možete platiti kaznu do 100.000 eura. Razlog tome je tzv. Zakon o vodnim resursima (WHG), koji zabranjuje korištenje otrovnih tvari ili tvari koje onečišćuju vodu koja potom ide u podzemne vode (članak 48. WHG).

Prema tome, prilikom pranja automobila na privatnom posjedu mora se isključiti mogućnost da prljava voda prodre u tlo. Zbog toga je pranje automobila kemijskim sredstvima za čišćenje u vlastitom vrtu ili dvorištu obično zabranjeno.

Postoji rizik od visokih kazni

Budući da zakonodavstvo ne predviđa jedinstvene propise, provedba zahtjeva WHG-a prepuštena je samim općinama. Stoga, dok je u nekim zajednicama pranje automobila čistom vodom dopušteno, u drugim zajednicama to može biti zabranjeno zbog mogućnosti onečišćenja vode ostacima ulja.

Ovisno o pokrajini, kršenje Zakona o vodnim resursima može dovesti do visokih novčanih kazni. Na primjer, kazna za onečišćenje podzemnih voda velikim količinama drugih tekućina koje zagađuju vodu u Saskoj iznosi do 100.000 eura.

Ako planirate oprati automobil, svakako se prethodno trebate informirati u uredu za komunalni red u dotičnoj općini ili odvezite svoj automobil na čišćenje u autopraonicu.

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije