Connect with us

Magazin

Proizvod za kojim je “poludjela” Evropa proizvodi tek 20-tak žena u BiH

Published

on

Za jedinstveni gatački kajmak iz mješine, koji se po tradicionalnoj recepturi pravi u Gacku i obližnjim dijelovima Hercegovine, pokrenuta je inicijativa za zaštitu i promociju, da bi se podstakla njegova veća proizvodnja, a javnost šire upoznala sa tim kvalitetnim proizvodom, izjavila je predsjednik Udruženja proizvođača gatačkog kajmaka Dragana Milović.

“Gatački kajmak nedavno je promovisan i na zvaničnom sajtu EU za zapadni Balkan, a njegova promocija i brendiranje su veoma bitni za opštinu i ovu regiju, u kojoj je poljoprivreda jedna od najvažnijih djelatnosti”, istakla je Milovićeva.

Ona je napomenula da gatački kajmak iz mješine sada pravi petnaestak žena iz tog udruženja i da ga ima malo na tržištu, pa žele da ga zaštite i podstaknu i druge da ga proizvode. Milovićeva je istakla da se taj kajmak najviše prodaje na pijacama i servira u obližnjim restoranima.

Milovićeva je navela da je Udruženje pokrenulo inicijativu za zaštitu geografskog porijekla gatačkog kajmaka iz mješine u saradnji sa opštinom, a zatim je realizovan i projekat sa EU o njegovoj proizvodnji i brendiranju, s tim da planiraju da rade i specifikaciju da bi dobili rješenje o zaštiti.

Ona je rekla da postoji jedinstven, tradicionalan, način pravljenja gatačkog kajmaka iz mješine tako što se mlijeko prvo prokuva, odnosno uzvari, a zatim ostavi da tako stoji od 24 do 48 časova da bi se kajmak uhvatio.

“Zatim se kajmak skida, stavlja u kace i soli, gdje stoji oko 20 dana da bi se ocijedio i onda prebacuje u mješine na dozrijevanju oko dva mjeseca, što mu daje karakterističan ukus i aromu”, pojasnila je Milovićeva.

Ona je napomenula da je to udruženje osnovano prije dvije godine i da okuplja 25 članova, uglavnom žena sa sela, koje se prevashodno bave proizvodnjom mlijeka, kajmaka i mliječnih proizvoda.

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije