Connect with us

USK

Samardžić nakon što ga je šamarao Bajramović: Nisam mu uzvratio jer mi može biti otac, cijela Krajina mu se smije

Published

on

Sulejman Samardžić, savjetnik premijera Unsko-sanskog kantona i kadar NES-a, našao se u žiži interesovanja medija nakon što ga je u utorak fizički napao Halil Bajramović, zastupnik Naroda i Pravde u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine i predsjednik NiP-a Unsko-sanskog kantona.

Podsjetimo, Bajramović je napao Samardžića u jednom od sarajevskih hotela i ošamario ga je tri puta.

Jeste li podnijeli krivičnu prijavu protiv Halila Bajramovića?

 

Nakon što se napad desio, odmah sam pozvao policiju da prijavim udaranje i tražio da odmah dođu jer je Bajramović htio pobjeći s mjesta događaja govoreći da me ne poznaje i da ja njega napadam sve vrijeme, te da on žuri. Nakon što je policija uradila svoj dio posla, došla je hitna medicinska pomoć koja me uputila na KUM da mi ljekar utvrdi ozljede. Nakon toga sam otišao u PU Centar gdje sam uredno podnio krivičnu prijavu protiv Bajramovića. Kako sam obaviješten od policijskih službenika, radi se o dva krivična djela i to nasilničko ponašanje i nanošenje lakših tjelesnih povreda.

Kojom kaznom biste bili zadovoljni?

Sve ono što budem mogao pravnim putem na zakonit način uraditi, na tome ću itekako insistirati i već sam poduzeo sve potrebne korake. Za ta djela je zakon propisao kazne, ali svakako se ovdje radi o političaru, javnoj osobi, članu predsjedništva NiP, članu Federalnog parlamenta i s tog aspekta ništa manje od oduzimanja mandata od CIK-a, kao i isključenje iz njegove političke partije mene personalno, a vjerujem i sve ljude koji žele dobro Bosni i Hercegovini, ne bi zadovoljilo. Iako smo u ovoj zemlji naviknuti na nepravde i razne izopačenosti sistema sigurno ću istrajati na svojim zahtjevima, nebitno koliko to trajalo.

Kako ste se nakon napada uspjeli suzdržati da ne uzvratite istom mjerom?

Vrlo jednostavno. Stariji je to čovjek, može mi biti otac i nema neke fizičke snage. Dijelom i zbog toga nisam htio uzvraćati jer moj moral i odgoj mi to ne dozvoljavaju. Ono što je uslijedilo nakon napada, a pri tom mislim na čitav niz izjava koje je Bajramović dao u medijima u kojima tvrdi ne samo da me nije napao nego i da me ne poznaje (čemu se posebno smije cijela Krajina) i pojavu snimaka koje redom demantiraju svaku njegovu tvrdnju je jedna ogromna sramota koju ništa ne može saprati. Jednostavno, ovaj događaj je javna lekcija kako treba dostojanstveno stariti i kakvi nas političari ne smiju i ne mogu predstavljati nigdje.

Jeste li prije imali sukoba sa Bajramovićem?

Bilo je verbalnih sukoba u razmjeni mišljenja na društvenim mrežama. Prilikom jedne rasprave Bajramović se uključio sa uvredama, napadima i klevetom koja je sada predmet tužbe koju sam podnio protiv njega. Tada mi je Bajramović prijetio da će me udariti kad me vidi. Nakon toga smo se par puta susreli na javnom mjestu i nije bilo nikakvog kontakta između nas. Lično, nisam mu nikada vrijeđao porodicu niti upućivao bilo kakve prijetnje. Tražio sam samo da on svoje prijetnje upućene meni realizira u javnosti i tako pokaže tu svoju hrabrost, ali evo ni to nije mogao već se oslonio na intimu hotelskog lifta.

USK

Nova “zamka” za vozače, u Krajinu stigli “metalni” policajci! (FOTO)

Published

on

By

Zahvaljući projektu CIVITAS “Ja građanin” učenici kladuške Gimnazije danas su, zajedno sa PS Velika Kladuša i JKUP Komunalije d.o.o Velika Kladuša, izvršili postavljanje četiri metalna policajca u blizini osnovnih i srednjih škola.

Metalni ili lažni policajci imaju psihološki efekat na vozače i upozoravaju ih da uspore i prilagode uvjete vožnje. Ovi policajci policajci su donirani od strane BIHAMK-a, koji je također donirao i letke koje su učenici ranije podijelili.

Učenici III2g su obavili mnoge aktivnosti u cilju poboljšavanja sigurnosti u saobraćaju, a neki od njih su edukacije predškolskog uzrasta, inicijative za postavljanje vibracionih traka, povećanje broja policijskih službenika u zoni škole“ – navode učenici kladuške Gimnazije.

Dodaju da su iznimno zahvalni svim građanima koji su ih podržali i njihove ideje, kao i institucijama koje su im izašle u susret.

„Posebne zahvale idu PS Velika Kladuša, JKUP Komunalije d.o.o Velika Kladuša, BIHAMK i JP Ceste Federacije BiH. Iako nismo ostvarili željeni rezultat na takmičenju, ponosni smo na naš rad i uloženi trud. Nadamo se da će u budućnosti Velika Kladuša vidjeti još ovakvih projekata.“ – navode u informaciji.

Nastavi čitati

USK

Velika Kladuša: Nepoznate osobe iz autobusa ukrale veću količinu goriva

Published

on

By

U naselju Ponikve, nedaleko od Velike Kladuše, dogodila se krađa goriva iz autobusa firme “Izan trans”.

Incident je otkriven kada je vozač autobusa primijetio nagli pad nivoa goriva na instrument tabli odmah po paljenju vozila. Naknadnim pregledom, vozač je utvrdio da je rezervoar obijen, te da je ukradena značajna količina goriva.

Policijske snage su odmah obaviještene o ovom nemilom događaju te su poduzete mjere kako bi se pronašli počinitelji ovog krivičnog djela.

 

 

IZVOR

Nastavi čitati

USK

Čudo u Krajini nestalo u par sekundi: Kako je uništen najmoderniji vojni objekt u Europi, vrijedan više od šest milijardi dolara

Published

on

By

Naša današnja priča vodi vas na bivši vojni aerodrom Željava, nekada najveći podzemni aerodrom i bazu JNA.

Željava se nalazi na granici Bosne i Hercegovine i Hrvatske, u blizini Bihaća, a kompleks je poznatiji kao Bihaćki aerodrom. U punoj funkciji je korišten od 1968. do 1992. godine, gradio se čak 15 godina, a uništen je aktiviranjem minsko-eksplozivnih sredstava prilikom povlačenja JNA.

U bazi je bio smješten 117. LAP (Lovačko-Avijacijski Puk) sa 124. i 125. eskadrilom, naoružan tada najsavremenijim avionima tipa MiG-21 različitih verzija i namjena. Na Željavi je također bila bazirana 352. izviđačka eskadrila koja nije bila u sastavu 117. LAP-a. Zbog svoje strateške namjene bila je izravno podređena Zapovjedništvu RZ i PZO.

Zapovjedništvo puka i izviđačke eskadrile bilo je smješteno u podzemnom dijelu objekta. Zapovjednik 117. LAP-a bio je po formaciji potpukovnik ili pukovnik, a izviđačke eskadrile major ili potpukovnik. U sastavu aerodroma bila je Zrakoplovna baza (razreda puka) koja je imala jedinice nižeg razreda; one su obavljale pozadinsko, odnosno logističko osiguranje i druge pomoćne i prateće poslove. Zapovjedništvo baze i pripadajuće jedinice bile su smještene u kasarni udaljenoj tri kilometra od aerodroma, sa skladištem goriva u Pokoju i skladištem raketa i bombi u Vedrom Polju.

 

Baza Željava je bila elitna u svakom smislu te riječi i služba u njoj smatrana je čašću i veoma značajnim mjestom u životopisu svakog ko je tamo radio. Samo najbolji su stizali na Željavu koja je, kao i Batajnica, bila aerodrom dežurnog tipa, s 24-satnim radom. Svi pripadnici baze imali su riješeno stambeno pitanje – svi pripadnici objekta stanovali su sa svojim obiteljima u Bihaću gdje je jedna gradska četvrt (’’Harmani’’) bio napravljen za potrebe aerodroma.

AGRESIJA I KONAČAN KRAJ

Kada se vojno-politička i sigurnosna situacija u Jugoslaviji toliko pogoršala da je bilo očigledno da će se aerodrom naći u bezizlaznom okruženju, s opasnošću da padne u neželjene ruke i bude iskorišten protiv onoga ko ga je do tada koristio, donesena je odluka da se on uništi. To je učinjeno 16. maja 1992. godine u pet sati i 30 minuta, s 50-ak tona eksploziva.

 

Piste su minirane u razmacima od 50 do 100 metara, u cik-cak rasporedu tako da se više nikada ne bi mogle koristiti za polijetanje aviona. Toga dana uništen je jedan od najmodernijh vojnih objekata u Europi vrijedan više od šest milijardi dolara.

Nastavi čitati

Najčitanije