Connect with us

Magazin

Zagonetku Alberta Einsteina uspjelo je riješiti samo dva posto ljudi: Možete li vi?

Published

on

Zagonetku koju je Albert Einstein izmislio 1930. godine do sada je uspjelo riješiti samo dva posto ljudi, iako je bazirana samo na logici te nema nikakvih skrivenih trikova.

Ako je baš vi uspijete riješiti možete se pohvaliti svojom inteligencijom. Pa, probajte!

 

Zagonetka: U ulici se nalazi pet kuća obojenih u pet različitih boja. U svakoj kući živi jedan čovjek drugačije nacionalnosti. Svaki od njih pije neko piće, puši određenu marku cigareta i ima kućnog ljubimca. Niti jedan od njih ne pije istu vrstu pića, ne puši istu marku cigareta i nema istog ljubimca.

 

Pitanje: Ko ima ribu za kućnog ljubimca?

 

Još neke informacije:

 

  • Britanac živi u crvenoj kući.
  • Šveđanin ima psa za ljubimca.
  • Danac pije čaj.
  • Zelena kuća nalazi se s lijeve strane bijele kuće.
  • Vlasnik zelene kuće pije kavu.
  • Vlasnik koji puši Pal Mal ima ptice za ljubimce.
  • Stanovnik žute kuće puši Dunhill.
  • Čovjek koji živi u kući u sredini pije mlijeko.
  • Norvežanin živi u prvoj kući.
  • Vlasnik koji puši Blends živi pokraj kuće čiji vlasnik ima mačku.
  • Čovjek koji ima konja živi pokraj čovjeka koji puši Dunhill.
  • Čovjek koji puši marku cigareta Bluemaster pije pivo.
  • Nijemac puši marku cigareta Prince.
  • Norvežanin živi pokraj plave kuće.
  • Čovjek koji puši Blends živi pokraj čovjeka koji pije vodu.

Niste uspjeli riješiti zagonetku? Pogledajte video i otkrijte tačan odgovor:

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije