Connect with us

Magazin

Jeste li čuli za pravilo „80-20“, tajnu dobrog ljubavnog života

Published

on

Čini se da je bilo davno kada je samo jedan poljubac bio dovoljan da označi početak ljubavne veze.

Zajedno ili ne? Kako čitati signale? Možda pitati? Samo razmišljanje o ovoj temi može zadati glavobolju. Stručnjaci za takozvana „zabavljanja” savjetuju primjenu takozvanog pravila 80-20, piše Novi list.

Pravilo je jednostavno – potencijalnom partneru treba da posvetite 20 odsto svog vremena, dok ostatak vremena treba da vidite šta se dešava zauzvrat. Time potencijalnom partneru dajemo mogućnost da pokaže da li je zainteresovan i da li na osnovu toga treba više ulagati u vezu. Ako ne dobijete ništa zauzvrat i teško je na drugoj strani, imate svoj odgovor. Koliko god da je surov, znate da na drugoj strani nema interesa. Ako i druga strana želi da vam posveti vrijeme, onda znate da ste na dobrom putu.

Ovo pravilo se takođe naziva Paretov princip prema Vilfredu Paretu. Vilfredo je bio italijanski ekonomista, sociolog i politički teoretičar koji je živio od 1848. do 1923. godine. Pareto je najpoznatiji po svom doprinosu ekonomiji, posebno razvoju Paretovog principa ili pravila 80-20. Njegova vladavina nema nikakve veze sa ljubavnim odnosima, već opisuje nepravilnost u raspodjeli bogatstva ili rezultate nekog događaja. Prema ovom principu, oko 80% rezultata dolazi od samo 20 odsto uzroka. Na primjer, 80 odsto bogatstva u društvu obično pripada samo 20 odsto najbogatijih pojedinaca.

Kada je riječ o ljubavnim vezama, pravilo 80-20 prvenstveno se odnosi na vrijeme i trud uložen u izgradnju veze. Zdrava i uspješna veza se ne može postići ako samo jedna osoba ulaže, dok druga ne radi ništa.

Stoga, ako sljedeći put niste sigurni u kom pravcu se razvija nova veza, izračunajte svoje vrijeme uloženo u to. Povucite se i sačekajte reakciju druge osobe. Tako ćete odmah znati na čemu ste.

N1

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije