Rukometaši BiH sinoć su ostvarili veliku pobjedu nad Grčkom rezultatom 23:22 i tako zakoračili na Evropsko prvenstvo. Kako na Euro idu dvije najbolje selekcije iz svake grupe, te četiri od osam trećeplasiranih selekcija, jasno je koliko ova pobjeda znači.
Prema brojnim projekcijama na Evropsko prvenstvo bi nas mogla odvesti još samo jedna pobjeda u preostala četiri kola, a to bi bio veliki uspjeh za reprezentaciju koja je prošla smjenu generacija i igra s novim selektorom i nekom novom energijom koja se dugo čekala.
Energiju su rasplamsali i navijači u vatrenom Cazinu, koji je ponovo opravdao sva očekivanja. Kad god se rukometni duel igra u Cazinu, frenetična podrška reprezentaciji BiH je zagarantovana, a tako je bilo i sinoć.
Međutim, ono što je brojnim gledateljima, kako u dvorani u Cazinu, tako i putem TV ekrana zapelo za oko, jesu oglasi na LED reklamama pokraj terena.
Uvijek vrlo cijenjene, LED reklame uz samo igralište višedecenijska su tradicija u elitnom sportu i kompanije se takmiče kako bi upumpale značajnu finansijsku injekciju subjektu koji organizuje utakmicu, a zauzvrat dobijaju svoj brend predstavljen širim narodnim masama.
Ništa tu ne bi bilo čudno da među reklamama nisu bile i one koje reklamiraju poznate bosanskohercegovačke TikTokere. Riječ je o reklamama “Huda Company” i “Patak.ba”, koje su se neko vrijeme prezentovale svima koji su gledali utakmicu.
Radi se o firmama koje su pokrenuli TikTokeri iz Cazina Huda Company i Sanel Patak, koji važe za neke od najpopularnijih u regionu kada je u pitanju ova društvena mreža.
Rukometni savez BiH nema ništa sa spornim reklamama
Iako je svako sponzorstvo sportu u BiH dobrodošlo, postavlja se pitanje znaju li nadležni kakav se sadržaj plasira na društvenim mrežama osoba koje reklamiraju, a koji ni u kom slučaju ne bi smio biti dostupan mlađim gledateljima, koji su u velikom broju bili prisutni u dvorani u Cazinu, ali i gledali duel putem TV ekrana.
Kontaktirali smo Rukometni savez BiH, odakle su nam saopćili kako oni nemaju utjecaj na LED reklame koje se plasiraju na utakmicama, te da nisu ni jednu KM zaradili od oglašavanja TikTokera.
Iz Rukometnog saveza BiH objasnili su nam da firma koja radi LED oglašavanje u areni ima pravo na određeni procenat reklama, te da Rukometni savez BiH nema ništa s oglašavanjem TikTokera na utakmici. Također, pojašnjeno nam je i kako se između LED reklama i saveza nalazi i zvanični organizator utakmice, tako da su u Rukometnom savezu BiH isključili bilo kakvu mogućnost da utječu na reklame koje se pojavljuju u areni.
Bilo ko, ko investira novac u sportske manifestacije, koje su svakako na marginama, trebao bi se dočekati objeručke, ali bi se isto tako s puno više opreza trebalo posvetiti selektiranju onoga što plasiraju mlađim navijačima i tom procesu pristupiti s mnogo više odgovornosti jer se radi o nacionalnoj selekciji čiji je dvoboj bio događaj dana u našoj zemlji i vjerovatno najgledaniji prijenos nekog događaja koji se održao jučer, piše Klix.
Odgovornost svakako pojačava činjenica da utakmice reprezentacije BiH gledaju sve generacije i pitanje je da li je na sportskim borilištima mjesto za promociju ljudi kojima blud, nemoral, konzumiranje spornih supstanci čine dio virtualnog repertoara kojeg dijele sa svojim pratiteljima.