Connect with us

Magazin

Znate li koju krvnu grupu imaju najdugovječniji ljudi? Uvjerljivo su najotporniji na bolesti

Published

on

Kod njih postoji manji rizik od obolijevanja od kardiovaskularnih bolesti kao što su moždani i srčani udar

 

 

Krvna grupa utječe na cjelokupno zdravlje, svaka ima svoje karakteristike i slabosti, ali jedna je uvjerljivo najotpornija na bolesti. Riječ je o krvnoj grupi 0, koja se upravo zato smatra najdugovječnijom.

Naime, dokazano je da kod ljudi s krvnom grupom 0 postoji manji rizik od obolijevanja od kardiovaskularnih bolesti kao što su moždani i srčani udar, kao i da rjeđe obolijevaju od određenih vrsta raka, poput raka gušterače i raka želuca, piše Time.

Jedan od dosad otkrivenih razloga zašto je krvna grupa 0 najzdravija jest taj da krv ove grupe sadrži manje molekula koje mogu izazvati zgrušavanje krvi, pa tako i srčane i moždane udare koje izazivaju trombovi. Otpornost na najopasnije bolesti znači veću šansu za dug život.

– Čini se očiglednim da je izbjegavanje bolesti dio strategije dugog života. Ali tu postoji snažna dogma da kod stogodišnjaka sva korist dolazi od gena protiv starenja – rekao je Stuart Kim, profesor Odjela za biologiju i genetiku Sveučilišta Stanford, predstavljajući prije nekoliko godina rezultate istraživanja svog tima.

U potrazi za tajnom dugovječnosti istražili su gene 800 stogodišnjaka i 5400 90-godišnjaka i otkrili da su za brzinu starenja jako važne varijacije četiri gena: CDKN2B koji ima važnu ulogu u dijeljenju stanica, ABO koji se odnosi na vrstu krvne grupe, APOE koji utječe na sklonost organizma da oboli od Alzheimerove bolesti i SH2B3 koji produljuje život ljudi i vinskih mušica.

Kako su objasnili, utvrdili su da se određene varijacije gena češće javljaju kod ljudi koji dožive stotu, a kad je u pitanju krvna grupa – bila je nulta, prenosi Večernji,ba.

 

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije