Connect with us

Magazin

Alen Islamović o tučnjavi s Tifom: Možda je bio nešto slab ili mu je smetalo žuto svjetlo iz hotela

Published

on

Alen Islamović progovorio je o sukobu s Mladenom Vojičićem Tifom ironično se osvrnuvši na sukob iz 2018. godine te je kazao kako je Tifa možda u tom trenutku “bio nešto slab ili mu je smetalo žuto svjetlo iz hotela”.

Bh. pjevač je u razgovoru za Unu.rs otkrio istinu o njihovom odnosu te je poručio: “Mi smo djeca radničke klase, pa kad radnici hoće da rade oni rade, kad neće da rade oni neće da rade”.

“Ako želimo raditi to Bijelo dugme radit ćemo, ako ne želimo onda nećemo. Nema tu nešto da se popravlja krivi zid koji ćemo ispraviti. Bijelo dugme je ozidano tako kako je, ima 50 godina”, kazao je.

Prisjetio se i incidenta iz 2018. godine kad ga je Tifa udario te kazao kako je “možda u tom trenutku bio nešto slab”.

“I fenomenalni igrači koji igraju nogomet u evropskim ligama istrče i odigraju 50 utakmica dobro pa jednu zabrljaju. Tako je najvjerovatnije i Tifi došao taj neki 55 koncert koji mu ne štima. Možda mu je ono žuto svjetlo iz hotela udaralo u oči i nije mu pasalo pa mu je neko kriv. Kriv je Alen Islamović. On je pjevač isto takav kakav je, pjeva na svoj način, a ja na svoj”, kazao je.

Ipak, napomenuo je da mu je oprostio te da nije zlopamtilo.

“Da sam zlopamtilo ja bih tad sišao sa bine i rekao da neću više raditi, ali nisam. Evo, i dan-danas radim s Bijelim dugmetom”, zaključio je.

Magazin

Ovom automobilu nema ravnog na tehničkom pregledu

Published

on

By

Riječ je o vozilu Honda Jazz. Nema boljeg od njega u izvještaju TÜV-a za 2025.: Prema procjenama TÜV-a, samo 2,4 od 100 Honda Jazz ne prođe prvi tehnički pregled (HU).

Japanac je apsolutni lider među vozilima starosti dvije i tri godine. Ali čak i izvan svog TÜV rekorda, Honda Jazz mali je automobil s velikim potencijalom: lansirana 2020. godine, četvrta generacija nastavlja tamo gdje je prethodna generacija stala – s ekonomičnom vožnjom, mnogim praktičnim detaljima i prilično neupadljivim izgledom.

Dizajneri su se suzdržali od eksperimentiranja tokom dizajna. Četvrta generacija također djeluje prilično neupadljivo i ostaje u klasičnom formatu malog automobila s dužinom od 4.04 metraJazz ističe prije svega svojim pametnim prostornim konceptom: stražnja sjedala (Magic Seats) mogu se čak i preklopiti. To znači da i glomazan teret možete prevoziti straga.

 

Zapremina prtljažnika je između 304 i 1.205 litara. Prostor dostupan putnicima vrlo je dobar za mali automobil. Osjećaj je također dobar: izbor materijala prikladan je za ovaj segment, navigacijom i automatskom klimom upravlja se izravno putem dugmeta i tipki.

 

Osim Jazza, tu je i SUV sestrinski model sa sufiksom Crosstar. Početkom 2023. godine, Jazz je dobio facelifting, uključujući modificiranu masku hladnjaka i zatamnjenija prednja svjetla.

Oni koji su zainteresirani za polovne automobile ne moraju dugo razmišljati o tome koji motor žele odabrati: jedini pogon dostupan u Njemačkoj je hibridni sistem (e:HEV) koji se sastoji od benzinskog motora, generatora i elektromotora. Benzinski motor je 1,5-litreni atmosferski motor sa 98 KS. Pogon je inače osiguran elektromotorom od 80 kW/109 KS s 253 Nm. Drugi elektromotor djeluje kao generator.

Više nema mjenjača u tradicionalnom smislu, već umjesto njega postoji fiksni omjer. Kroz cijevi u prosjeku teče 4,5 litara na 100 kilometara, no oni koji se uglavnom voze u gradskoj gužvi mogu proći i s manje. Facelifting je donio nešto više konjskih snaga. Električni pogon sada proizvodi 90 kW/122 KS, a benzinski motor 107 KS.

Njegove prednosti i slabosti u TÜV-u

Četvrta generacija Honde Jazz završila je svoj prvi TÜV generalni pregled i ispitne tačke šasije, kočnica i zaštite okoliša bez ikakvih pritužbi. Malo su primjetna samo dnevna svjetla i maglenke.

Treća generacija Jazza (2015. do 2020.) došla je s dva motora: 1,3-litrenim benzincem sa 102 KS i 1,5-litrenim sa 130 KS, oba bez turbo potpore. I tu se malo ima za prigovoriti: šasija je u redu, dnevna svjetla i maglenke ponekad mogu izazvati probleme u dijelu osvjetljenja. Ni s kočnicama uglavnom nema problema.

U principu, jazz druge generacije također je neproblematičan. Od petog generalnog pregleda nadalje, kritiziraju se zglobovi upravljača i više hrđe nalazi se kod vozila starih od 11 do 13 godina. Učestalost grešaka na stražnjim svjetlima je iznad prosjeka, uz povremene pritužbe na krivo postavljena svjetla. Vrlo rijetko se pojavljuju zahrđali kočioni vodovi i istrošeni kočioni diskovi. Sve u svemu, Jazz II je bolji od prosjeka u većini poglavlja.

Honda Jazz želi impresionirati svojom prikladnošću za svakodnevnu upotrebu i svojom pouzdanošću. Budući da je Honda Jazz na premijeri koštao najmanje 22.000 eura (oko 44.000 KM), cijene polovnih i dalje su visoke. Početna cijena je oko 15.000 eura (oko 30.000 KM), piše Fenix Magazin.

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO U BMW-ovim tvornicama auti voze bez vozača

Published

on

By

U TVORNICAMA BMW-a i Minija automobili će voziti bez upliva vozača.

U iščekivanju potpuno autonomnih vozila na cestama širom Europe provode se ograničeni pilot-programi. Jedan od takvih je onaj u BMW-ovim pogonima koji traje pune dvije godine. BMW je u tvornicama u Dingolfingu i Leipzigu uveo sustav autonomne vožnje kako bi povećao produktivnost.

Napredni sustav autonomnog upravljanja testira se od 2022. godine. Inicijalno je startao na modelima serije 5 i serije 7, a radi se o autonomnoj vožnji između dvije hale na potezu dugom više od kilometra. Zanimljivo je da sustav funkcionira na svim primjercima, bez obzira na ugrađenu opremu.

To je zato što su Lidar senzori postavljeni duž rute i rade zajedno s vanjskim planerom kretanja i modelom okoliša koji kontrolira kretanje vozila. Pilot-program u Dingolfingu je upravo okončan i ulazi u serijsku fazu. Tvornica u Leipzigu pak koristi sustav autonomnog upravljanja u tvornici na 90 posto primjeraka proizvedenih u tvornici. To uključuje BMW-ove i Minijeve modele koji se proizvode u tvornici.

Iduće godine BMW će uvesti sustav u svojim proizvodnim pogonima u Regensburgu i Oxfordu. Nova tvornica u Debrecenu, Mađarska, također će koristiti tehnologiju kada započne serijsku proizvodnju.

“Autonomno upravljanje u tvornicama optimizira naš proizvodni proces i donosi značajne dobitke učinkovitosti za našu logistiku”, rekao je Milan Nedeljković, član uprave BMW-a odgovoran za proizvodnju. “Zato ćemo ovu tehnologiju brzo uvesti u našu proizvodnu mrežu”, nastavio je.

Index.hr

Nastavi čitati

Magazin

Tifa i Alen Islamović ostavili nesuglasice iza sebe: Jedan drugom smo oprostili mnoge greške

Published

on

By

Bijelo dugme nedavno je nastupilo u Mariboru. Alen Islamović i Mladen Vojičić Tifa su nakon koncerta, između ostalog, govorili o nesuglasicama koje su imali u prošlosti.
Oni su se 2018. godine fizički sukobili nakon koncerta u Budvi. Tifa je navodno zamjerio Islamoviću jer je pjevao dionice pjesme namijenjene njemu. Nakon silaska s bine Tifa je Alenu rekao “A ti molim te ubuduće…”, i nije uspio završiti rečenicu, na što je Alen odreagovao psovkom, što je bio uvod u fizički obračun.

Sada su naveli kako je među njima sve uredu. Islamović je za IN Magazin kazao kako nemaju nikakvih problema.

“Nismo mi da cjepidlačimo, da nešto posebno tražimo na stageu, u garderobama… Odlično se družimo. Dobro smo raspoloženi, zdravi smo i želimo raditi ovaj posao iskreno”, dodao je.

Tifa je kazao da su s ove vremenske distance, zahvaljujući Goranu Bregoviću i ostatku ekipe, shvatili da je sve vrijedilo.

“Mi smo prijatelji. Nakon toliko godina smo, što mi kažemo u Bosni, došli tobe, shvatili i oprostili mnoge greške koje smo činili jedan drugom i doživjeli katarzu. Tome se veselim. Za ovo vrijedi živjeti. Ako treba sutra da umrem, meni je super”, naveo je.

Nastavi čitati

Magazin

Kao iz vremena Jugoslavije: Bosanac Rijad i Hena se zavoljeli na radnoj akciji

Published

on

By

Omladinske radne akcije oduvijek su bile više od fizičkog rada, lopata, pijeska i cigli. One su predstavljale prostor u kojem su se stvarali prijateljstva, dijelili snovi i gradili ne samo objekti, već i mostovi među ljudima.

I dok su se mnogi s nostalgijom prisjećali tih dana mladosti i entuzijazma, priča o Heni Ćurkić iz Novog Pazara i Rijadu Šabiću iz Breze u Bosni i Hercegovini svjedoči da duh akcija živi i danas.

Tokom ovogodišnje omladinske radne akcije ORA “Novi Pazar 2024”, među brojnim brigadirima, sudbina je spojila Henu i Rijada u priču punu ljubavi i zajedništva.

Hena, mlada i energična brigadirka iz Novog Pazara, privukla je pažnju Rijada, vedrog i predanog mladića iz Breze, već pri prvom susretu. Njihov susret nije bio samo slučajnost, već početak priče koja je brzo dobila novi, emotivni smisao.

Okruženi zvucima akcijaških pjesama i prijateljima iz brigade, Rijad je odlučio postaviti sudbonosno pitanje. Uz osmijeh i emocije koje su ispunile radilište, Hena je s radošću izgovorila “DA”, dok su prisutni brigadiri aplauzom i pjesmom slavili ovaj poseban trenutak.

Njihova ljubavna priča podsjeća da omladinske radne akcije nisu samo rad i trud, već i prilika za izgradnju životnih priča ispunjenih ljubavlju, prijateljstvom i srećom. Hena i Rijad danas svjedoče kako tradicija radnih akcija može biti prostor za kreiranje nečeg posebnog – ljubavi koja traje cijelog života.

ORA “Novi Pazar 2024” s ponosom ističe ovu inspirativnu priču, naglašavajući da omladinske akcije nisu samo dio prošlosti, već i budućnosti.

Radiosarajevo.ba

Nastavi čitati

BiH

Profesor Mate Kelava izdao saopćenje povodom priznanja za životno djelo

Published

on

By

”Crnogorska modna kreatorica i stilistica Rada Krivokapić Radonjić nenadmašna je umjetnica, cijenjena u svijetu mode, i po našem sudu priznanje za životno djelo pripalo je njoj. Radina je obveza da ne smije posustati u svom radu, i vjerujemo da će ona nastaviti svoju blistavu karijeru.”

Radina izjava povodom ovih novosti glasi: *”Dobiti priznanje za životno djelo najviša je čast i zadovoljstvo, jer je to nagrada koja se najteže zaslužuje.”*

Također, Rada je u listopadu dobila nagradu *Solvent Rating* za najboljeg poduzetnika za 2024. godinu za svoj Modni studio Rada Kotor.
Rada Krivokapić Radonjić izjavila je: *”Ova nagrada potvrđuje da su znanje, vještine i posvećenost pravilno usmjereni i primijenjeni u poduzetništvu.”*

Ovaj uspjeh prati i nedavno objavljena knjiga *”Život, istina i put Rade Krivokapić Radonjić”*, koju je napisala skupina književnika i *MM portal* iz Mostara. Među autorima su urednik Mladen Ljubić Vajta, idejna tvoriteljica *MM portala* Milijana Marić, te književnici, pjesnici, profesori i novinari: Zdravka Babić, Branka Subašić, Nevenka Rezo, Ljiljana Skelić Vemić, Jelena DM, Radica Leko, Marina Vukoja, Ivka Ilić Kovačević, Željka Mihaljević Lončar, Mate Kelava, Anto Marincin, Dragan Marijanović, Ivan Vrljić i Željko Andrijanić.

*“Uspjeh je napisati i izdati knjigu, ali najveći uspjeh je kada netko drugi piše knjigu o vama,”* istaknula je Rada Krivokapić Radonjić. *“Zadivili su me radovi urednika i književnika koji su doprinijeli ovoj knjizi, i vjerujem da ću ih osobno upoznati u budućem razdoblju.”*

Nastavi čitati

Magazin

Influencer Sandi otkrio cijenu svojih objava na mrežama: Oko 4 hiljade KM za jednu objavu

Published

on

By

Influencer Sandi Pego otkrio je koliko mu plaćaju za jednu objavu na društvenim mrežama. Na pitanje novinarke HRT-a, Pego je izjavio da je cijena jedne objave 2000 eura, prenosi Slobodna Dalmacija.

“To je skupa priča, kod mene je 2000 eura i tko voli nek’ izvoli. Svatko kreira cijenu kako želi. Znam da će komentari biti ‘besposličar, trebalo bi to manje’, ali iza te cijene stoji cijela produkcija,” rekao je Pego.

Objasnio je da u procesu sudjeluju dvije kamere i još dvoje ljudi, što značajno utječe na troškove: “Kad sve uzmete u obzir, zapitajte se je li 2000 eura previše.”

Pegina izjava izazvala je buru na društvenim mrežama. Dok neki podržavaju njegov rad i napore, drugi smatraju da su takve cifre pretjerane.

U svijetu influencera, cijene ovise o popularnosti, kvaliteti sadržaja i tržišnim uvjetima.

Nastavi čitati
Advertisement

Najčitanije