Magazin
Kupujemo automobile iz Njemačke koji nisu nikad vozili njemačkim cestama
Jeste li znali da se u Njemačkoj prodaju polovni auti koji nisu bili registrirani u Njemačkoj.
Njemačka je za većinu kupaca najpopularnije tržište polovnih automobila. Njemačka ponuda posebno se sviđa kupcima s istoka Evrope koji najviše cijene polovne aute koji dolaze upravo iz Njemačke. Međutim, to nužno ne znači da su ti auto i bili registrirani i voženi u Njemačkoj.
Automobili koji se prodaju u Njemačkoj mogu dolaziti iz drugih zemalja
Nema sumnje kako je njemačko tržište korištenih automobila najbogatije ponudom u Evropi. Međutim, neka vozila ponuđen au oglasnicima mogu biti iz drugih zemalja.
Podatci carVertical, kompanije za historiju vozila, sugeriraju da 4.3 % automobila za prodaju u Njemačkoj možda nikada nije vidjelo ceste Berlina, Münchena ili Hamburga, kao ni kultne autobahne – jer su došli iz drugih zemalja. Vodeće zemlje u kojima su polovni automobili prvi puta registrirani prije uvoza u Njemačku su Italija (16.6 %), Francuska (12.7 %), SAD (10.6 %), Belgija (9.1 %) i Rumunija (5.1 %).
Umjesto da dobiju automobil iz Njemačke, kupci riskiraju kupnju vozila koje je uvezeno iz druge zemlje. Ako prodavatelj skriva zemlju porijeklo automobila, lako je moguće da vozilo možda nije u najboljem stanju.
Nekvalitetni popravci, velika kilometraža i skrivena oštećenja česti su razlozi zbog kojih prodavači pokušavaju prikriti prošlost vozila i prodati ga negdje drugo. A budući da države često ne razmjenjuju podatke o historiji automobila, praćenje prevara povezanih s prekograničnim transakcijama može biti teško.
“4.3 % automobila s historijskim podacima u Njemačkoj imalo je neke podatke zabilježene u stranim zemljama. Primijetili smo da ljudi prodaju skupe modele u Njemačkoj, ali naši podaci sugeriraju da mnogi od njih nikada nisu korišteni u toj zemlji. To stvara iluziju da kupujete dobro održavan njemački automobil, a zapravo se uvozi iz Italije, Francuske ili Rumunije”, objašnjava Matas Buzelis, voditelj komunikacija i stručnjak za automobile u carVerticalu.
Prema Buzelisu, nedostatak novih automobila utječe na ograničen izbor visokokvalitetnih automobila na tržištu polovnih vozila. Zbog toga neki prodavači pokušavaju prodati svoja vozila oglašavajući ih u Njemačkoj, jer je tamo veća publika. Ako neko ne može prodati svoj automobil u Češkoj ili Rumuniji, može to pokušati učiniti negdje drugo, piše Index.
Njemačka ima dugu historiju privlačenja kupaca automobila iz istočne Evrope. Popularan je mit da vozači u Njemačkoj kupuju novije, bolje opremljene i skuplje automobile, te istovremeno strogo slijede preporuke proizvođača za održavanje. Realnost je nerijetko drukčija.
Magazin
Mislite da ste dobar vozač? Ok, ko ima prednost?
DOLAZAK na raskrižje tijekom vožnje često može izazvati zbunjenost. Ako se tri vozila istovremeno nađu na istom raskrižju, to može dovesti do komplikacija, no njih je ipak lako izbjeći.
Internetom se proširila fotografija koja simulira jednu od mogućih situacija. Na raskrižju bez semafora i prometnih znakova su se istovremeno našla tri vozila, a pitanje je koje od njih ima prednost?
Dva vozila idu ravno, a jedno skreće
Žuti i plavi auto na ovom raskrižju idu ravno, dok kamion skreće lijevo. Dobro proučite fotografiju, razmislite i probajte točno odgovoriti na pitanje.
Razmišljajući o točnom odgovoru, potrebno je znati o kakvom raskrižju se radi. Budući da na prikazanom raskrižju nema ni semafora ni prometnih znakova, vrijedi pravilo desne strane. Prema njemu, vozilo na lijevoj strani mora prepustiti prednost vozilu koje mu se nalazi zdesna.
Index.hr
Magazin
Talijanka koja je živjela 117 godina otkrila je da je svaki dan jela isto jelo
TALIJANKA Emma Morano rođena je 1899., a preminula je 2016. u dobi od 117 godina, što znači da je službeno doživjela tri stoljeća, dva svjetska rata i skoro 90 političkih promjena u Italiji. Doživjeti ove godine prava je rijetkost, a prema zapisima, postoji samo 12 ljudi koji su doživjeli toliku starost.
Izbjegavala je muškarce
Morano je živjela ispunjen život, a jednom prilikom izjavila je da ima jednostavnu formulu za dug život – stroga dijeta i izbjegavanje odnosa s muškarcima.
Bila je udana, no razvela se 1938. godine nakon što joj je preminulo jedino dijete, 6-mjesečni sin. Od muža se rastala u vrijeme kada je u Italiji to bilo nezamislivo i tada je odlučila da se nikada više neće udati, a često je govorila da joj je to pomoglo da živi dulje, objašnjavajući da “nije željela da itko njome dominira”.
Također, otkrila je da je svaki dan, skoro 90 godina, jela tri jaja, od čega su dva bila sirova. Tu naviku je uvela, kako je rekla, nakon Prvog svjetskog rata kada joj je dijagnosticirana anemija. No, uz jaja je pila i tradicionalno talijansko alkoholno piće, nešto poput rakije.
“Jedem tri jaja dnevno i za probavu pijem grappa koju pripremam sama – stavim je u staklenku sa sedam listova kadulje, pelinom i nekoliko grožđica”, objasnila je jednom prilikom.
Zaslužna je i genetika
Carlo Bava bio je njezin liječnik gotovo 30 godina, a on je rekao za AFP da je Emma rijetko jela voće i povrće. “Kada sam je upoznao, jela je tri jaja dnevno, dva sirova ujutro, a zatim omlet za ručak i piletinu za večeru”, ispričao je, ali i dodao da je tajna njezinog dugog života i genetika. Naime, njezina majka doživjela je 91 godinu, a nekoliko njezinih sestara proslavilo je svoje 100. rođendane.
Index.hr
Magazin
Ako ovaj predmet imate u automobilu, u Njemačkoj možete platiti kaznu do 10.000 eura
Predmet koji mnogi kod nas često drže u automobilu može skupo da vas košta.
Njemački automobilski klub ADAC upozorava na jedan predmet koji u Njemačkoj nikada ne treba prevoziti bez valjanog razloga – nož. Ako se nož prevozi u vozilu bez valjanog razloga, to može dovesti do kazne od 10.000 eura, piše Avtomagazin.si.
Dešava se da vozači ponesu nož sa sobom, naprimjer, na piknik. Međutim, Zakon o oružju postavlja stroga pravila za nošenje noževa: zabranjeno je bilo kome sa oštricom dužim od 12 cm.
Dozvoljeno im je da se nož prevozi samo ako postoji legitiman razlog, kao što je posao, inače je prevoz zabranjen.
Za prekršaje su predviđene novčane kazne do 10.000 eura.
Ako imate valjan razlog, nož treba čuvati u zatvorenoj kutiji ili sličnom sigurnom pakovanju.
Pored naoružanja, među stvarima koje zahtijevaju posebnu pažnju prilikom transporta spada i gorivo.
U Njemačkoj je u kontejnerima dozvoljeno da se preveze do 240 litara dodatnog goriva po vozilu, a svaki kontejner ne smije da sadrži više od 60 litara. Prekoračiti to znači rizikovati novčanu kaznu.
Prilikom transporta goriva u inostranstvo potrebno je provjeriti pravila pojedine zemlje. U nekim zemljama, poput Luksemburga, transport goriva je, naprimjer, strogo zabranjen.
Ako u Njemačkoj u automobilu vozite kućne ljubimce, oni moraju biti uredno osigurani, u posebnim sjedištima. Nepoštovanje može da dovede do kazne od 35 eura, a u slučaju opasnosti kazna se povećava na 60 eura i jedan kazneni poen.
-
BiH7 dana ago
FOTO Stravična saobraćajna nesreća, vatrogasci izvlačili povrijeđenog iz uništenog auta
-
USK7 dana ago
USK – U sudaru traktora i automobila jedna osoba teško povrijeđena
-
Svijet / Zanimljivosti7 dana ago
Kako je novi šef Pentagona govorio o Izraelu: “Priča o izabranom narodu koja nije završila 1948. godine”
-
BiH7 dana ago
Penzioneri koji imaju zagarantovanu penziju dobit će po 50 KM, oni sa penzijom preko 1.000 KM neće dobiti ništa
-
Svijet / Zanimljivosti6 dana ago
VIDEO Eksplodirao električni Mercedes dok se punio na kućnoj utičnici
-
USK7 dana ago
Premijer Hušić odgovorio Ružniću: “Vlada Unsko-sanskog kantona je stabilna”
-
Magazin6 dana ago
Mislite da ste dobar vozač? Ok, ko ima prednost?
-
Sport7 dana ago
Zejd Imamović postao prvak svijeta u brazilskoj jiu-jitsi