Magazin
Ne kupujte polovne modele: Ovo su najgore verzije popularnih automobila
Čak i najcjenjeniji automobilski brendovi imaju verzije koje se mogu preporučiti samo najgorim neprijateljima – to su nerazvijeni automobili koji se jednostavno moraju pokvariti.
Koje modele treba izbjegavati?
Automobilske kompanije tjeraju razvojne timove i dobavljače da im ponude brža, jeftinija i modernija rješenja, što dovodi do stvaranja loših automobila. Jedan od takvih primjera je i Mercedes-Benz A-klase iz 1997. godine, koji se na ne pretjerano zahtjevnom testu jednostavno prevrnuo.
Manje spektakularnih primjera ima veoma mnogo, a radne grupe se najčešće oslanjaju na male promjene, nerijetko i ignorisanje problema.
Kako je moguće da i najbolji i dalje imaju ozbiljne “nesretnike”, na primjer, da deseci hiljada kupaca trebaju popraviti svoje automobile, ili se boriti s posljedicama razvojne katastrofe godinama?
Za sve su krivi vremenski pritisak i računovođe čije mišljenje se uvažava više od mišljenja inženjera. Nekada su nove generacije automobila bile na tržištu svakih 10 godina. Da ne bi prepustili “teren” konkurentima i ispunili očekivanja kupaca, automobilske kompanije sada zamjenjuju modele nakon 4-5 godina, pa je za razvoj novih automobila ostalo je vrlo malo vremena, navodi u svojoj recenziji magazin automobili.ba.
Zahvaljujući moćnim računarima, projektovanje je mnogo brže nego što je bilo nekada, a trud se dijeli među kompanijama. Moderni automobili i njihovi motori izgrađeni su velikim dijelom od gotovih “elemenata”. Automobilske kompanije koriste specijalizirane dobavljače za razvoj kompletnih komponenti. Da bi bilo zabavnije, automobili konkurentskih kompanija su često sastavljeni od elemenata istih proizvođača.
Zadaća proizvođača automobila je osigurati da ovaj miks stvarno funkcioniše. Automobilske kompanije iznuđuju dobavljače da im ponude modernija rješenja, koja su pri tome brža i jeftinija. Dobavljači popuštaju, jer je konkurencija u industriji velika. Ono što bi se nekada tretiralo kao prototip, sada ulazi u serijsku proizvodnju.
Kako bi se smanjilo vrijeme potrebno za razvoj novih rješenja, računarske simulacije često se provode umjesto testiranja u realnim uslovima. Nažalost, digitalni modeli ne odražavaju uvijek stvarnost i nema dovoljno vremena za stvarne i dugoročne testove na cestama.
Greške koje se otkriju (pre)kasno
U posljednjim fazama ispitivanja, automobili se često voze bez prekida. Ipak, neke greške se otkrivaju tek nakon određenog vremena, ili kada se vozi samo na kratkim rutama ili su povezane su s hladnim startom, ili…
To je bio slučaj s jednim od najzloglasniji predstavnika, izuzetno nestabilnim prenosnim lancem u Volkswagenovim motorima 1.4 TSI. Problem se nije pojavio u prototipovima, novinari ga nisu primijetili ni tokom neovisnih testova, niti se odnosi na automobile koji prelaze nekoliko desetaka hiljada km godišnje. Pogođeni su uglavnom oni korisnici koji automobile povremeno koriste i voze kratkim rutama.
Postoji nekoliko izvora problema – od loše izrađenog lanca do neispravnog zatezača. Kratke relacije su veoma loše za posljednje pomenute. Prvi trenutak nakon pokretanja motora djeluje normalno i nakon manjih problema, situacija se normalizira. Međutim, ako automobil vozi na kratkim relacijama i ima puno pokretanja u odnosu na pređenu kilometražu, motor se nakon 30-40 hiljada preveženih km može iskoristiti samo za otpad.
Na testovima, gdje se automobili gotovo ne hlade, taj problem neće biti primijetan!
Prva spektakularna greška, nastala uslijed pretjeranog povjerenja u virtualne simulacije, dogodila se Mercedesovoj A-klasi 1997. godine. Računari nisu predvidjeli da bi se u određenim okolnostima, oštrom promjenom smjera, automobil mogao naći na krovu, tako brzo, da vozač nema nikakve šanse reagovati. Neko je jednostavno pogrešno kreirao simulaciju. Dobro organizirana reakcija Mercedesove grupe, omogućila je da neuspjeh postane marketinški uspjeh, a posebno na način na koji je populariziran ESP sistem. To je koštalo kompaniju čitavo bogatstvo, ali bilo je čak osigurano da su sve spektakularne fotografije prevrtanih automobila tokom slaloma nestale iz arhiva foto agencija.
Znači li to da se takva situacija neće dogoditi u budućnosti? Naravno da ne! Više od 10 godina kasnije, ista je kompanija je imala još bolnije posljedice, ovaj put s motorom OM 651, ugrađenim u većinu modela grupe, što je trebalo biti pravo tehničko čudo. Prvu godinu od tržnog debija motor je dobijao samo pohvale.
Na početku – kao rezultat greške, publikacija “Frankfurter Allgemeine Zeitung” je prijavljivala 20-30 grešaka sedmično. Većina prigovora odnosila se na ubrizgavače. Za proizvođača takva stopa neuspjeha nije problem – ili čak razlog za ozbiljnije djelovanje. Jednostavno – zadovoljavanje zahtjeva kupaca obično je jeftinije od trošenja milona na rješavanje problema.
Osim toga, kao kompanija, možete se nadati da će se većina nedostataka otkriti tek nakon isteka garancije – tada čak možete zaraditi od takvog nedostatka, prodajom rezervnih dijelova potrebnih za popravak. Sve dok ne postoji rizik da će neko zbog toga izgubiti život, automobilske kompanije se radije pretvaraju da se ništa ne događa. Službeni položaj – izolirani slučaj! Kasnije se, međutim, broj kvarova u Mercedesu počeo naglo povećavati.
Prema informacijama, čak je 4.500 automobila bilo u servisnim radionicama diljem Europe svake sedmice! Takva greška se više ne može “pomesti pod tepih”. Pokazalo se da su za to krivi piezoelektrične brizgaljke koje je razvi Delphi. Da bi se izborio za popravkom automobila koji su već izdani kupcima, Mercedes je morao obustaviti proizvodnju nekih verzija na nekoliko mjeseci. Zbog iste “bubice” vjerovatno je popravljeno više od 300.000. automobila, a troškovi sanacijskih mjera premašili su 500 milouna eura. Još jedna skupa lekcija!
Najlakši način za uklanjanje kvara je promjena softvera. Ako injektor u motoru ne izdrži do kraja garancije jer obavlja 7 ubrizgavanja u jednom ciklusu – promijenite program, tako da su dovoljna 4 ubrizgavanja. Da, automobil će trošiti više goriva, “kultura” motora će se pogoršati, ali većina korisnika to neće ni primijetiti, a drugi će reći da bi tako trebalo biti. Donekle sličan problem imao je i Subaru sa mjenjačem, odnosno lošim (jeftinim) kvačilom – softverski je smanje obrtni moment i kvačilo je izdržavalo do isteka garancije. Kao rješenje, u servisima su sugerisali kucima da se radi o izolovanom problemu, cijena rezevnih dijelova je podignuta do apsurda, a potom je korisnicima nuđen popust od 70% – rezultat: svi sretni i zadovoljni.
Rješenja za izbjegavati
Međutim, postoje rješenja koja je najbolje izbjegavati, bez obzira na marku i model automobila: dobro je izbjegavati CVT mjenjače zbog ograničene izdržljivosti i ekstremnih troškova popravka, kao i mehaničke, automatizirane mjenjače, i mjenjače sa automatskim kvačilom (osim mjenjača s dvostrukim kvačilom kao što je DSG, ali sa ograničenom kilometražom).
Za automobile više klase, dobro je prihvatiti pravilo: da što je oprema veća, to je veći rizik. U pravilu, prvi vlasnik može priuštiti takve automobile (i njihov servis), a oni koji kupuju rabljeni primjerak, imaju mnogo manje novca, a moraju pokriti troškove popravke kvarova koji se umnože nakon samo nekoliko godina eksploatacije.
Neki luksuzni BMW-ovi i Mercedesi, postaju veoma skupi za održavanje, čak i već nakon 35-40 hiljada pređenih km. Za prvog vlasnika to može biti ušteda (jer proda relativno nov automobil), a za kupca polovnog to može biti “noćna mora”. Niska cijena (polovnog) skupog automobila, nije slučajna!
Primjeri:
1. 1.6 THP motor – Peugeot, Citroen, BMW i Mini
Većina proizvođača ima problema s kvalitetom modernih dizelskih motora – u Peugeotovoj se kategoriji smatraju “rudnikom” – konstruisanim zajedno s BMW-om – 1.6 THP četverocilindričnim benzinskim motorima. Zatezači lanca su njihova najslabija tačka. U modelima proizvedenim do 2010. godine ovaj će se element gotovo sigurno raspasti, kasnije je vjerovatnoća greške manja. Greška se očituje u zvuku, sličnom zvuku dizelskog motora. U tom slučaju odmah se trebate prijaviti u radionicu za zamjenu kompletnog pogonskog lanca. Ako se neko odluči voziti takav automobil, na kraju će morati zamijeniti motor.
2. V6 i V8 motori (M272 i M273) – Mercedes
Frustrirani vlasnici dizela, u nuždi traže pomoć u benzinskim motorima s prirodnim aspiracijom. U slučaju Mercedesa mogu biti razočarani. V6 i V8 motori (M272 i M273-2,5, 3,0, 3,5 V6, 4,7 i 5,5 V8) proizvedeni do 2006. godine imaju tendenciju da izgube zupce zupčanika koji pokreću balansirajuće osovine. Prvi simptomi su pad snage i upaljenu lampcu za rad motora. Zanemarujete li ovo, oskoro će vam trebati novi motor. Ako krenete ravno u radionicu – također će boljeti (cijena). Sama osovina zupčanika ne košta puno, ali da biste je zamijenili, mora se rastaviti motor. Dobra vijest: novi motori imaju revidiranu konstrukciju. Mercedesov motor OM 651 ima izvrsne performanse, malu potrošnju goriva i, srećom, obično je još uvijek pod garancijom, ali probleme treba očekivati u njegovim varijantama opremljenim brizgaljkama Delphi sa Boschovim dodacima. Piezoelektrične brizgalice ne rade. Upozorenje! Iako proizvođač zna da nije uspio, zbog ogromnih troškova, nije organizirao jednostavnu mogućnost zamjene. Kada kupujete rabljeni automobil, bolje je potražiti model s većom kilometražom – gotovo je sigurno da je prethodni vlasnik zamijenio brizgaljke i dobio produženu garanciju. Nepopravljeni primjerci s početka proizvodnje i s malom kilometražom su “mine”!
3. Multitronic mjenjač – Audi
U teoriji, kontinuirano promjenjivi prenos (mjenjač) je najefikasniji sistem prenosa. Uz to, Audi ima umjetno programirane prenosne odnose, pa se čini da vozite “običan” mjenjač, samo ugodniji. U velikoj većini slučajeva kupci nekoliko godina starog automobila s ovim prenosom moraće popraviti kompletnu mjenjačku kutiju, a kupovina polovnog, nema smisla. Prvi simptom kvara: motor ima problema s održavanjem ujednačenih okretaja pri pokretanju. Nesretna kombinacija je motor 2.0 TDI PD sa Multitronic mjenjačem – takva kupovina se često neisplati, zbog posebno velikih potencijalnih popravaka u (bliskoj) budućnosti.
4. W211 jači motori – Mercedes
U Njemačkoj je sve lakše i lakše voziti (još) E-klasu W211 koja se može nabaviti nekoliko hiljada eura – u našim državama ima puno takvih automobila – tako možete postati vlasnik luksuznog automobila sa automatskim mjenjačem i izvrsnom opremom. Ima li problema? Naravno! Što je motor jači, kvarovi su izvjesniji i skuplji. Kočnice također – elektrohidrauličke imaju probleme se pumpom, a čak i zamjena diskova može biti veliki problem. Samonivelirajući sistem vješanja nakon više godina postaje gotovo nepopravljiv, dok je elektronika motora zaseban (teško rješiv) problem. Drugačije rečeno, W211 može biti veliki problem.
5. Motori 2.5 V6 TDI i 2.0 TDI PD 16V – VW, Audi…
U automobilima koji voze na kratkim relacijama, nakon samo 30-40 hiljada preveženih km može doći do kvara, teoretski bez održavanja. Postoji nekoliko razloga i problema; Volkswagen je priznao da je kupio lance od dobavljača koji nije mogao osigurati kvalitetu. Međutim, dokumentacija koja ide u servis, pokazuje da VW savršeno dobro zna problem sa neispravnim podešavačima i zatezačima. Osim toga, dešavaju se i nepopravljive pukotine na glavi motora i pumpi za ulje, a problenim sa ubrizgivačima su gotovo neizbježni. Rutinske popravke i zamjene, nekada jednostavno ne rješevaju probleme, što može biti katasrofalno za novčanik vlasnika ili korisnika.
6. 2.0D motor – BMW
Postavljanje pogonskog lanca u stražnji dio motora (sa bočne strane pregrade automobila) omogućuj uštedu malo prostora i navodno poboljšava sigurnost prilikom sudara s pješakom. Još je gore ako se lanac istegne. Da li se motor trese zbog istrošenog lanca, i da li buka znači potrebu za nekom drugom popravkom, to ćete saznati tek kada izvadite motor. Treba znati da, nažalost, lanac nije vječan, a u 2.0D motoru je izuzetno nestabilan – pogotovo kada ulje ne mijenjate dovoljno često. Čak ni benzinski motor 1.6, koji se koristio do 2008. godine, nije dobra alternativa.
7. Opel, Renault. 3.0 dizelski motor. Tri litarski dizel?
Zvuči kao najava stotina hiljada kilometara nesmetanog rada. Ali ne u ovom slučaju. Isuzuova konstrukcija koja se našla pod poklopcima različitih modela Opela, Renaulta i Saaba, ima ozbiljan nedostatak – obično nakon 150.000 km obloge cilindara nestaju. Simptomi izgledaju kao da je “izgori” zaptivač glave motora, a zamjena je beskorisna. Efikasan popravak? Skoro pa nemoguće. Rabljeni motori koji se mogu kupiti, nerijetko su već pokvareni, a originalni Isuzuov motor (kao u modelu D-Max) ima drugačije nosače i ne može se koristiti kao zamjena, piše N1.
Magazin
Naučnici su došli do zastrašujućeg otkrića: ‘Znamo kada će doći do masovnog izumiranja’
Historija je puna predviđanja o kraju svijeta, no čini se da su najnovija naučna istraživanja bliža odgovoru nego ikada prije. Studija sa Univerziteta u Bristolu donosi zastrašujući uvid u daleku budućnost Zemlje: ako ne promijenimo svoje ponašanje, ljudska vrsta mogla bi izumrijeti za 250 miliona godina. Ključni krivac? Naša nesposobnost da zaustavimo globalno zagrijavanje.
Prema istraživanju sa Univerziteta u Bristolu, budućnost ljudske vrste mogla bi biti ograničena na samo 250 miliona godina. Iako zvuči kao daleka prijetnja, naučnici upozoravaju da je ona direktno povezana s našim trenutnim djelovanjem. Njihove simulacije sugeriraju da bi klimatske promjene i emisije stakleničkih plinova mogle stvoriti uvjete nepodnošljive za sisavce, uključujući ljude. Temperature između 40 i 70 °C u kombinaciji s visokom vlagom učinile bi planet gotovo nemogućim za život.
Zemljine tektonske ploče, koje se neprestano kreću, kroz milione godina stvorit će novi superkontinent. Ova masivna kopnena masa, zajedno s jačim sunčevim zračenjem i višim nivoima CO2, dovela bi do ekstremnih klimatskih uvjeta. Dr. Alexander Farnsworth, voditelj istraživanja, objašnjava kako bi ti uvjeti stvorili trostruki udar na klimu, uništavajući izvore hrane i vode te otežavajući preživljavanje sisavcima, piše LADbible.
Zanimljiva predviđanja
Uz visoke temperature i vlagu, ljudsko tijelo ne bi moglo učinkovito regulirati toplinu putem znojenja, što bi rezultiralo smrtonosnim posljedicama. Dr. Eunice Lo, koautorica studije, ističe kako već sada svjedočimo ekstremnim vremenskim uvjetima koji negativno utječu na zdravlje ljudi. Ona poziva na hitno smanjenje emisija stakleničkih plinova i prelazak na održive energetske izvore kako bismo spriječili pogoršanje trenutne klimatske krize, piše Raport.
Na temelju predviđanja, Sunčevo zračenje za 250 miliona godina bit će 2,5% snažnije, dok će superkontinent, smješten u tropskim područjima, dodatno pojačati globalno zagrijavanje. Iako se Zemlja trenutno nalazi u „nastanjivoj zoni“ Sunčevog sistema, izgled buduće planete možda neće biti tako gostoljubiv za život. Naučnici upozoravaju da je sada vrijeme za djelovanje ako želimo osigurati dugoročnu održivost naše planete i života na njemu.
Za 250 miliona godina, Zemlja će izgledati poput krofne – s unutrašnjim morem u centru i ogromnim Tihim okeanom koji će dominirati planetarnom površinom. Hoće li ljudi do tada pronaći način da opstanu ili ćemo biti tek još jedan podsjetnik na prolaznost života na ovom jedinstvenom planetu?
Magazin
Napitak koji efikasno čisti debelo crijevo: Pijte svaku noć prije spavanja i oslobodite se toksina
Za pravilno funkcionisanje debelog crijeva, važno je održavati njegovo zdravlje. Postoji jednostavan domaći recept koji može pomoći u tome.
Očistiti debelo crijevo i riješiti se neprijatnosti kod kuće je sasvim moguće. Proces detoksikacije može se obaviti brzo uz pomoć prirodnih sastojaka.
Ovaj postupak čišćenja organizma možete započeti već večeras.
Sastojci:
- Limun
- Peršun
- Jabukovo sirće
- Cimet
- Jedna kašičica meda i đumbira
Priprema:
Iscijedite limun, isjeckajte peršun, dodajte ostale sastojke. Pomiješajte navedene sastojke i vaš napitak je spreman.
Kako se koristi:
Pijte ga svako veče, sat vremena prije spavanja, najbolje umjesto večere. Za samo nekoliko sedmica trebalo bi da osjetite i primijetite sjajne efekte ovog napitka.
Magazin
Uznemirujuće upozorenje Semira Osmanagića: ‘Dronovi iznad Amerike su ovozemaljski NLO! Ljudi su ukrali tehnologiju vanzemaljaca!’
Autor, istraživač i pronalazač bosanskih piramida, dr. Semir Osmanagić, bio je sinoć gost u „Face To Face“ sa Senadom Hadžifejzovićem
Uznemirujuće upozorenje Semira Osmanagića na Face TV: Umjetna inteligencija postaje najveća opasnost za čovječanstvo jer ona kontroliše sve. Sad to postaje gotovo bez kontrole. Ako se odluči da nas eliminiše – to će uraditi u roku od nekoliko dana!
Hadžifejzović: Jesi li religiozan?
Osmanagić: Ja imam direktan kontakt sa Kreatorom. Svaki vjernik koji padne na koljena – ostvaruje kontakt sa Stvoriteljem.
Autor, istraživač i pronalazač bosanskih piramida, dr. Semir Osmanagić, bio je sinoć gost u „Face To Face“ sa Senadom Hadžifejzovićem.
Hadžifejzović: Šta se dešava u Americi? Jesu li to NLO ili dronovi?
Osmanagić: Sve institucije u Americi su uključene u ovo. Ovdje nije riječ samo o dronovima. Neke od ovih letjelica su teške nekoliko tona i imaju radijus od dva metra. Imaju različita svjetla: bijela, žuta, narandžasta, crvena i plava. Kretanje je puno brže od dronova, a stacionirani su na jednom mjestu. Biden je umanjio to svojom izjavom. Smiješna je ta izjava. Puno je veće područje na kojem su letjeli dronovi od New Yorka i New Jerseyja. Radi se o hiljadama dronova! To nisu privatni ni komercijalni dronovi! Aerodrom u New Yorku je bio zatvoren zbog tih letjelica! Sve se počelo širiti na gotovo cijelu državu!
Hadžifejzović: Jesu li to dronovi, NLO ili Rusi, Kinezi i ostali?
Osmanagić: U prvoj opciji su sve varijante. Krenula je priča da to dolazi od Iranaca i da imaju brod sa kojeg šalju dronove, ali oni nemaju tu tehnologiju, kao ni Rusi. Kinezi imaju velike količine zemljišta u Americi i ovo nisu ni oni! Nisu to ni dronovi. Na snimcima se vide velike mehaničke letjelice, a na nekim snimcima se vidi da se radi o organskom materijalu. Primijetili smo da iz organskog materijala ispadaju te letjelice. Organski materijal pulsira! To nije tehnologija koju mi poznajemo. Postoji tzv. false invasion i to bi moglo biti razlog.
Hadžifejzović: Ko je tvorac toga? Je li to ovozemaljsko?
Osmanagić: To je druga opcija – da je to ovozemaljski NLO. To je kombinacija različitih tehnolgija. Kad Amerika hoće da obradi neku temu, to obrađuje preko svojih mainstream medija. Mi vidimo konfuziju ali i radoznalost. Američki zvaničnici kažu: ‘Nema razloga za brigu.’ Kako to mogu tvrditi ako ne znaju šta je to? Vidimo da su sve izjave koordinisane. Ovo se nikada nije desilo u historiji Amerike!
Hadžifejzović: Elon Musk je na meti svih medija…
Osmanagić: Musk je kontradiktorna figura. Omogućio je da se može utjecati na svakog čovjeka na planeti. Istovremeno, on radi na zaštiti čovječanstva. Musk je kazao da se ne može objasniti kako su piramide nastale. Vještačka inteligencija počinje da uči iz razgovora s ljudima. To sam obradio u svojoj knjizi. Ona ima mogućnost razumijevanja. To nije samo kompjuter! Ona će nas zamijeniti u potpunosti! Vještačkoj inteligenciji je dozvoljeno da pravi svoje algoritme i dozvolili su joj pristup internetu! Tako je postala nezavisna i samostalna! Sljedeća generacija AI će biti daleko ispred nas po svim sposobnostima. Ako se odluči da nas eliminiše – to će uraditi u roku od nekoliko dana. AI postaje najveća opasnost za čovječanstvo jer ona kontroliše sve! Sad to postaje gotovo bez kontrole! Ukoliko se danas nešto ne poduzme, ukoliko se to ne iskontroliše – to je opasno!
Cijeli intervju pogledajte u videoprilogu:
Magazin
Slovenija traži zabranu učešća Izraela na Eurosongu 2025.
Slovenija je službeno zatražila isključenje Izraela iz takmičenja za pjesmu Evrovizije 2025, javljaju izraelski mediji u subotu.
Evropskoj radiodifuznoj uniji (EBU) RTV Slovenije uputio je pismo sa zahtjevom da se Izraelu zabrani učešće na Evroviziji koja će se održati u Baselu.
Zahtjev je podnesen zbog izraelskih napada na Pojas Gaze koji traju od 7. oktobra prošle godine, a u kojima je ubijeno više od 45.000 Palestinaca, većinom žena i djece.
RTV Slovenije, u slučaju da se ne prohvati njihov zahtjev, donio je odluku o povlačenju sa Evrovizije ili, što je suprotno pravilima tog takmičenja, isključenja prenosa tokom nastupa predstavnika Izraela.
Predsjednica Slovenije Nataša Pirc Musar izjavila je 19. decembra da Izrael i Rusija grubo krše Povelju Ujedinjenih naroda ratovima u Gazi, odnosno u Rusiji.
“Tu nema razlike između Izraela i Rusije, i jedni i drugi grubo krše Povelju Ujedinjenih naroda i humanitarno pravo, Izrael još više i to u većem obimu”, dodala je Pirc Musar.
AA
Magazin
Šejla Zonić otputovala u Chicago i ostvarila svoju želju: Nevjerovatan je osjećaj biti ispred ove kuće
“Svi smo gledali film ‘Sam u kući’ i ja sam uvijek imala želju da dođem u Chicago i da vidim tu kuću. Dragi moji, danas mi se ta želja ostvarila i zato vas vodim da je zajedno. Kako sam saznala adresu? Pa Kevin nam je svim rekao”, navela je u snimku.
Dodala je kako je prije dva dana ponovo pogledala dio filma “Sam u kući” te navela da je nevjerovatan osjećaj biti ispred nje.”Kada ste vi posljednji put pogledali ovaj film? Pišite mi u komentaru”, kazala je.
“Znam kakav je osjećaj kada se nađeš na mjestu koje si vidjela samo u filmu, nestvarno, kao da si u drugoj dimenziji. Tako smo se mi osjećali kada smo išli na set gdje su snimali ‘Prijatelje'”, “Uživaj, draga Sejla i obiđi mjesta koja su ti omiljena”, neki su od komentara.
Ova bh. pjevačica će večeras sa svojim kolegom Anidom Ćušićem nastupiti u Atlanti. U narednom periodu ih očekuju i nastupi u St. Louisu, Las Vegasu, Salt Lake Cityju i Detroitu, a za Novu godinu nastupaju u Chicagu.
Magazin
Sramotna objava Jelene Karleuše nakon napada u školi u Zagrebu
Srbijanska pjevačica Jelena Karleuša oglasila se na Instagramu povodom napada u zagrebačkoj školi.
Karleuša je ovaj događaj iskoristila kako bi spinovala dešavanja iz maja prošle godine u Srbiji, odnosno masovne pucnjave u OŠ ‘Vladislav Ribinikar’.
“Šokirana sam događanjem u Hrvastkoj! Nadam se da će predsjednik Hrvatske odmah dati ostavku i da će narod, a pogotovo studenti Hrvatske izaći na ulice i tražiti da se odgovorni za ovakve propuste kazne!
Narod Hrvatske ne zaslužuje da živi u stalnom strahu i teroru zbog vlasti koja ne štiti svoje građane! Imate svu podršku Srbije! Komšije volimo vas”, ironično je napisala Karleuša, koja je i ovu priliku iskoristila da botuje za SNS, aludirajući na hrvatske javne ličnosti koje su se oglašavale u jeku ubistva u ‘Ribnikaru’, piše Nova.rs.
Radiosarajevo.ba
-
Smrtovniceprije 6 dana
Na ahiret preselio Lojić (Nijaz) Anel
-
BiHprije 5 dana
Skandalozna Zovko: “A to se događa u BiH s kršćanima, a kamoli u Siriji. Zato ne budimo naivni!”
-
Svijet / Zanimljivostiprije 7 dana
Snažne eksplozije u Siriji, Izraelci napali: “Najteži udar od 2012.”
-
Svijet / Zanimljivostiprije 6 dana
Izraelci ubili Khaleda Nabhana, djeda čiji je snimak u kojem žali za ubijenom unukom obišao svijet
-
Smrtovniceprije 5 dana
Na ahiret preselio Smlatić (Hasan) Mehmed
-
Smrtovniceprije 4 dana
Na ahiret preselila Bajrić (rođ. Hadžalić) Fatima -Babica