Magazin
Test zimskih guma: Samo jedan proizvođač na vrhu u obje kategorije
NA TESTU je 28 kompleta zimskih guma, a među njima su mnoge iz povoljnijeg segmenta koje su se pokazale vrlo solidnima, piše HAK Revija.
HAK i partneri su ovoga puta zahtjevnim testovima podvrgnuli zimske gume u dva segmenta, 12 u manjoj dimenziji 205/55 R16 i 16 u većoj dimenziji 215/55 R17 – vjerojatno dva tržišno najpopularnija segmenta.
Manju dimenziju pronalazimo na kompaktnim gradskim automobilima, dok veću možemo vidjeti na manjim gradskim vozilima SUV klase. Od ukupno 28 kompleta nijedan nije zavrijedio maksimalnu ocjenu izvrstan, ali su zato po tri pneumatika u svakoj kategoriji vrlo preporučljiva. Nažalost, čak četiri modela se ne preporučuje. Svi proizvodi su testirani na području voznih i sigurnosnih karakteristika, udobnosti i ekonomičnosti te je analizirana i ekološka komponenta njihove održivosti.
205/55 R16
Matematički gledano, u manjoj dimenziji 205/55 R16 tri su gume vrlo preporučljive, po četiri su preporučljive i djelomično preporučljive, dok se jednu ne preporučuje. Na vrhu se nalazi poznata trojka u sastavu Continental, Goodyear i Michelin, čiji su proizvodi vrlo ujednačeni i kompaktni, a to znači da ne pokazuju nedostatke ni na jednoj podlozi te blistaju s visokom predviđenom kilometražom. Continental se izdvojio po pitanju sigurnosti i postavio generalne standarde u klasi (pogotovo na mokroj podlozi i u zimskim uvjetima), dok je Michelin odigrao na kartu ekološke izvrsnosti, s najvećom predviđenom kilometražom i najnižim stupnjem abrazije. Goodyear se smjestio negdje između njih.
Hankook, Dunlop, Nokian i Falken su pokazali manje nedostatke barem na jednoj podlozi, što je dovelo do snižavanja ocjene na polju sigurnosti, a neki od njih nisu briljirali ni na polju predviđene kilometraže. Naravno, ovisno o profilu vozača i cijeni proizvoda, ova četvorka može biti ozbiljna alternativa za top trojku zato što ne pokazuje značajniju razinu sigurnosnog rizika, nego eventualno smanjeni komfor u vožnji.
Sljedeća četvorka, koju čine Zeetex, GT Radial, Vredestein i Pirelli, na ovom je testu definitivno otkrila jasne nedostatke na najmanje jednoj podlozi, pa ju se zbog tih sigurnosnih propusta može tek djelomično preporučiti.
Winrun je pak ostvario toliko slabe rezultate na mokroj podlozi da ga se ne može ni djelomično preporučiti, nego ga se jednostavno ne preporučuje. Na testu nije pokazao gotovo nikakvo prianjanje uz vlažnu cestu, pa pod utjecajem uzdužnih i bočnih sila vozilo opremljeno ovim zimskim gumama prečesto preupravlja i podupravlja. Od dna poretka ovaj pneumatik nisu mogle spasiti ni dobre sigurnosne karakteristike na suhoj podlozi i u zimskim uvjetima.
215/55 R17
I u većoj dimenziji 215/55 R17 na vrhu su se izdvojila tri proizvođača, ali ipak u ponešto izmijenjenom sastavu. Goodyear je i ovdje ostao na top razini, dok su Continental i Michelin zamijenili Dunlop i Vredestein. Navedene pneumatike apsolutno se preporučuje, dok se jednak broj modela ne preporučuje – dva zbog jasno izraženih sigurnosnih nedostataka na mokroj podlozi (Triangle i Davanti), a jedan zbog ekološke komponente i prevelike težine. Naime, Kenda je sa svoja 12.4 kg čak 3.6 kg teža od najlakšeg Goodyeara (8.8 kg), što na kompletu od četiri gume donosi razliku od čak 14.4 kg. Veća težina trebala bi u teoriji donijeti veći doseg, pa premda Kenda ima predviđenih visokih 65.100 km, ni lagani Goodyear sa svojih 57.500 km nije nimalo loš.
Nažalost, navedena trojka sa začelja ukupnog poretka nije ništa bolje prošla ni na testu kočenja od 80 km/h do potpunog zaustavljanja. Dok je pobjedničkom Pirelliju trebalo samo 34.2 m, Kenda i Triangle (oboje 41 m) bili su čak 2.8 m slabiji od trinaestoplasiranog Maxxisa (38.3 m), a Davanti je bio još tragičniji (41.3 m). Prevedeno na jezik brzine, tamo gdje se Pirelli zaustavio, ova je trojka jurila brzinom od oko 33 km/h, što bi nedvojbeno dovelo do ozbiljnih ozljeda.
Preostalih deset pneumatika podijeljeno je u dvije skupine. Preporučljivu sedmorku čine Semperit, Hankook, Continental i Pirelli, koji su pokazali manje nedostatke na području sigurnosti, ali su se istaknuli na ekološkom polju, te Yokohama, Giti i Firestone, koji nisu uspjeli ni to. Ipak, ovih sedam modela može se smatrati legitimnim zamjenama za top trojku, naravno, ako ste potpuno svjesni njihovih prednosti i nedostataka. Preostala tri pneumatika – Viking, Kumho i Maxxis – samo se djelomično preporučuje, prvenstveno zbog nedostataka na suhoj podlozi. Ovaj sigurnosni propust ne može sakriti ni njihova visoka predviđena kilometraža.
Nakon viđenog možemo samo ponoviti poznati savjet. Prilikom kupnje kompleta zimskih guma naravno da ćete paziti na cijenu, ali pokušajte zapamtiti da i sigurnost ima svoju cijenu. Ako se već odlučite na ekonomski povoljniji proizvod ili onaj s većom predviđenom kilometražom, pokušajte se barem uvjeriti da taj model nema ozbiljnijih nedostataka u glavnim sigurnosnim kategorijama.
Zimske gume 205/55 R16
Continental WinterContact TS 870
vrlo preporučljivo
+ ujednačena guma, sigurna i precizna na suhom, sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, visoka predviđena kilometraža, mala težina i niska potrošnja goriva
–
Goodyear UltraGrip Performance 3
vrlo preporučljivo
+ ujednačena guma, dobra preciznost na suhom, sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, učinkovita guma
– manji nedostaci u vožnji na limitu na suhom, manji nedostaci pri kočenju na ledu
Michelin Alpin 6
vrlo preporučljivo
+ ujednačena guma, sigurna i precizna u vožnji na limitu na suhom, sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, vrlo visoka predviđena kilometraža, vrlo nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– lagano ispodprosječan put kočenja na suhom
Hankook Winter i*cept RS3
preporučljivo
+ sigurna i precizna na suhom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, dobra predviđena kilometraža, vrlo nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– manji nedostaci prilikom upravljanja na mokrom, sitni gumeni otpad tijekom prvih kilometara
Dunlop Winter Sport 5
preporučljivo
+ rubno dobra prilikom upravljanja na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, učinkovita guma
– nedostaci u preciznosti i kod vožnje na limitu na suhom
Nokian Tyres Snowproof 2
preporučljivo
+ sigurna na mokrom, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– manji nedostaci prilikom upravljanja na suhom, manji nedostaci prilikom upravljanja u zimskim uvjetima, ispodprosječna predviđena kilometraža
Falken Eurowinter HS02
preporučljivo
+ sigurna na suhom, rubno dobra na mokrom, rubno dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, učinkovita guma
– nedostaci u zimskim uvjetima
Zeetex WH 1000
djelomično se preporučuje
+ dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, niska potrošnja goriva
– slaba prilikom upravljanja na suhom, slaba prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci u zimskim uvjetima, sitni gumeni otpad tijekom prvih kilometara
GT Radial WinterPro2 Evo
djelomično se preporučuje
+ nisko abrazivna guma, niska potrošnja goriva
– slaba prilikom upravljanja na suhom, nedostaci na mokrom, manji nedostaci u zimskim uvjetima, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža, teža guma
Vredestein Wintrac
djelomično se preporučuje
+ dobra u zimskim uvjetima, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– slaba prilikom upravljanja na suhom, nedostaci prilikom upravljanja na mokrom, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža
Pirelli Cinturato Winter 2
djelomično se preporučuje
+ dobra prilikom upravljanja na mokrom, dobra u zimskim uvjetima, rubno nisko abrazivna guma, lagana guma
– značajni nedostaci prilikom upravljanja na suhom, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža
Winrun Winter-max A1 WR22
ne preporučuje se
+ rubno dobra prilikom upravljanja na suhom, dobra u zimskim uvjetima, dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, niska potrošnja goriva
– vrlo slaba prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci na mokrom, teža guma
Zimske gume 215/55 R17
Goodyear UltraGrip Performance 3
vrlo preporučljivo
+ ujednačena guma, sigurna i precizna na suhom, sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, vrlo visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, vrlo učinkovita guma
–
Dunlop Winter Sport 5
vrlo preporučljivo
+ sigurna i precizna na suhom, sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, vrlo visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, učinkovita guma
–
Vredestein Wintrac Pro
vrlo preporučljivo
+ sigurna na suhom prilikom vožnje na limitu, rubno dobra prilikom upravljanja na suhom, dobra u zimskim uvjetima, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– manji nedostaci u preciznosti na suhom, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža
Semperit Speed-Grip 5
preporučuje se
+ sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– nedostaci prilikom upravljanja na suhom
Hankook Winter i*cept RS3
preporučuje se
+ rubno sigurna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– manji nedostaci prilikom upravljanja na suhom, sitni gumeni otpad tijekom prvih kilometara
Continental WinterContact TS 870 P
preporučuje se
+ sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– nedostaci prilikom upravljanja na suhom
Pirelli Cinturato Winter 2
preporučuje se
+ sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, dobra predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, mala težina i niska potrošnja goriva
– nedostaci prilikom upravljanja na suhom
Yokohama BluEarth-Winter V906
preporučuje se
+ sigurna i precizna na suhom, ukupno još dobra prilikom upravljanja na mokrom
– nedostaci u zimskim uvjetima, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža, samo zadovoljavajuće abrazivna guma, veća težina
Giti GitiWinter W2
preporučuje se
+ ukupno još dobra prilikom upravljanja na mokrom, niska potrošnja goriva
– manji nedostaci prilikom upravljanja na suhom, nedostaci u zimskim uvjetima, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža, samo zadovoljavajuće abrazivna guma, veća težina
Firestone Winterhawk 4
preporučuje se
+ sigurna i precizna na mokrom, sigurna i precizna u zimskim uvjetima, mala težina i niska potrošnja goriva
– slaba prilikom upravljanja na suhom, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža, samo zadovoljavajuće abrazivna guma
Viking WinTech
djelomično se preporučuje
+ vrlo visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, lagana guma, niska potrošnja goriva
– slaba prilikom upravljanja na suhom, nedostaci prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci u zimskim uvjetima
Kumho WinterCraft WP52
djelomično se preporučuje
+ dobra u zimskim uvjetima, visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma
– značajni nedostaci prilikom upravljanja na suhom, manji nedostaci prilikom upravljanja na mokrom, lagano povećana težina
Maxxis Premitra Snow WP6
djelomično se preporučuje
+ vrlo visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma, lagana guma, niska potrošnja goriva
– slaba prilikom upravljanja na suhom, nedostaci prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci u zimskim uvjetima
Triangle WinterX TW401
ne preporučuje se
+ dobra u zimskim uvjetima, nisko abrazivna guma, lagana guma, niska potrošnja goriva
– manji nedostaci prilikom upravljanja na suhom, vrlo slaba prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci na mokrom, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža
Kenda Wintergen 2 KR501
ne preporučuje se
+ dobra u zimskim uvjetima, vrlo visoka predviđena kilometraža, nisko abrazivna guma
– vrlo teška guma, slaba prilikom upravljanja na suhom, slaba prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci na mokrom, samo zadovoljavajuća predviđena kilometraža, povećana potrošnja goriva
Davanti Wintoura +
ne preporučuje se
+ dobra predviđena kilometraža, rubno nisko abrazivna guma, niska potrošnja goriva
– nedostaci prilikom upravljanja na suhom, vrlo slaba prilikom upravljanja na mokrom, nedostaci na mokrom, teška guma
Magazin
Naučnici su došli do zastrašujućeg otkrića: ‘Znamo kada će doći do masovnog izumiranja’
Historija je puna predviđanja o kraju svijeta, no čini se da su najnovija naučna istraživanja bliža odgovoru nego ikada prije. Studija sa Univerziteta u Bristolu donosi zastrašujući uvid u daleku budućnost Zemlje: ako ne promijenimo svoje ponašanje, ljudska vrsta mogla bi izumrijeti za 250 miliona godina. Ključni krivac? Naša nesposobnost da zaustavimo globalno zagrijavanje.
Prema istraživanju sa Univerziteta u Bristolu, budućnost ljudske vrste mogla bi biti ograničena na samo 250 miliona godina. Iako zvuči kao daleka prijetnja, naučnici upozoravaju da je ona direktno povezana s našim trenutnim djelovanjem. Njihove simulacije sugeriraju da bi klimatske promjene i emisije stakleničkih plinova mogle stvoriti uvjete nepodnošljive za sisavce, uključujući ljude. Temperature između 40 i 70 °C u kombinaciji s visokom vlagom učinile bi planet gotovo nemogućim za život.
Zemljine tektonske ploče, koje se neprestano kreću, kroz milione godina stvorit će novi superkontinent. Ova masivna kopnena masa, zajedno s jačim sunčevim zračenjem i višim nivoima CO2, dovela bi do ekstremnih klimatskih uvjeta. Dr. Alexander Farnsworth, voditelj istraživanja, objašnjava kako bi ti uvjeti stvorili trostruki udar na klimu, uništavajući izvore hrane i vode te otežavajući preživljavanje sisavcima, piše LADbible.
Zanimljiva predviđanja
Uz visoke temperature i vlagu, ljudsko tijelo ne bi moglo učinkovito regulirati toplinu putem znojenja, što bi rezultiralo smrtonosnim posljedicama. Dr. Eunice Lo, koautorica studije, ističe kako već sada svjedočimo ekstremnim vremenskim uvjetima koji negativno utječu na zdravlje ljudi. Ona poziva na hitno smanjenje emisija stakleničkih plinova i prelazak na održive energetske izvore kako bismo spriječili pogoršanje trenutne klimatske krize, piše Raport.
Na temelju predviđanja, Sunčevo zračenje za 250 miliona godina bit će 2,5% snažnije, dok će superkontinent, smješten u tropskim područjima, dodatno pojačati globalno zagrijavanje. Iako se Zemlja trenutno nalazi u „nastanjivoj zoni“ Sunčevog sistema, izgled buduće planete možda neće biti tako gostoljubiv za život. Naučnici upozoravaju da je sada vrijeme za djelovanje ako želimo osigurati dugoročnu održivost naše planete i života na njemu.
Za 250 miliona godina, Zemlja će izgledati poput krofne – s unutrašnjim morem u centru i ogromnim Tihim okeanom koji će dominirati planetarnom površinom. Hoće li ljudi do tada pronaći način da opstanu ili ćemo biti tek još jedan podsjetnik na prolaznost života na ovom jedinstvenom planetu?
Magazin
Napitak koji efikasno čisti debelo crijevo: Pijte svaku noć prije spavanja i oslobodite se toksina
Za pravilno funkcionisanje debelog crijeva, važno je održavati njegovo zdravlje. Postoji jednostavan domaći recept koji može pomoći u tome.
Očistiti debelo crijevo i riješiti se neprijatnosti kod kuće je sasvim moguće. Proces detoksikacije može se obaviti brzo uz pomoć prirodnih sastojaka.
Ovaj postupak čišćenja organizma možete započeti već večeras.
Sastojci:
- Limun
- Peršun
- Jabukovo sirće
- Cimet
- Jedna kašičica meda i đumbira
Priprema:
Iscijedite limun, isjeckajte peršun, dodajte ostale sastojke. Pomiješajte navedene sastojke i vaš napitak je spreman.
Kako se koristi:
Pijte ga svako veče, sat vremena prije spavanja, najbolje umjesto večere. Za samo nekoliko sedmica trebalo bi da osjetite i primijetite sjajne efekte ovog napitka.
Magazin
Uznemirujuće upozorenje Semira Osmanagića: ‘Dronovi iznad Amerike su ovozemaljski NLO! Ljudi su ukrali tehnologiju vanzemaljaca!’
Autor, istraživač i pronalazač bosanskih piramida, dr. Semir Osmanagić, bio je sinoć gost u „Face To Face“ sa Senadom Hadžifejzovićem
Uznemirujuće upozorenje Semira Osmanagića na Face TV: Umjetna inteligencija postaje najveća opasnost za čovječanstvo jer ona kontroliše sve. Sad to postaje gotovo bez kontrole. Ako se odluči da nas eliminiše – to će uraditi u roku od nekoliko dana!
Hadžifejzović: Jesi li religiozan?
Osmanagić: Ja imam direktan kontakt sa Kreatorom. Svaki vjernik koji padne na koljena – ostvaruje kontakt sa Stvoriteljem.
Autor, istraživač i pronalazač bosanskih piramida, dr. Semir Osmanagić, bio je sinoć gost u „Face To Face“ sa Senadom Hadžifejzovićem.
Hadžifejzović: Šta se dešava u Americi? Jesu li to NLO ili dronovi?
Osmanagić: Sve institucije u Americi su uključene u ovo. Ovdje nije riječ samo o dronovima. Neke od ovih letjelica su teške nekoliko tona i imaju radijus od dva metra. Imaju različita svjetla: bijela, žuta, narandžasta, crvena i plava. Kretanje je puno brže od dronova, a stacionirani su na jednom mjestu. Biden je umanjio to svojom izjavom. Smiješna je ta izjava. Puno je veće područje na kojem su letjeli dronovi od New Yorka i New Jerseyja. Radi se o hiljadama dronova! To nisu privatni ni komercijalni dronovi! Aerodrom u New Yorku je bio zatvoren zbog tih letjelica! Sve se počelo širiti na gotovo cijelu državu!
Hadžifejzović: Jesu li to dronovi, NLO ili Rusi, Kinezi i ostali?
Osmanagić: U prvoj opciji su sve varijante. Krenula je priča da to dolazi od Iranaca i da imaju brod sa kojeg šalju dronove, ali oni nemaju tu tehnologiju, kao ni Rusi. Kinezi imaju velike količine zemljišta u Americi i ovo nisu ni oni! Nisu to ni dronovi. Na snimcima se vide velike mehaničke letjelice, a na nekim snimcima se vidi da se radi o organskom materijalu. Primijetili smo da iz organskog materijala ispadaju te letjelice. Organski materijal pulsira! To nije tehnologija koju mi poznajemo. Postoji tzv. false invasion i to bi moglo biti razlog.
Hadžifejzović: Ko je tvorac toga? Je li to ovozemaljsko?
Osmanagić: To je druga opcija – da je to ovozemaljski NLO. To je kombinacija različitih tehnolgija. Kad Amerika hoće da obradi neku temu, to obrađuje preko svojih mainstream medija. Mi vidimo konfuziju ali i radoznalost. Američki zvaničnici kažu: ‘Nema razloga za brigu.’ Kako to mogu tvrditi ako ne znaju šta je to? Vidimo da su sve izjave koordinisane. Ovo se nikada nije desilo u historiji Amerike!
Hadžifejzović: Elon Musk je na meti svih medija…
Osmanagić: Musk je kontradiktorna figura. Omogućio je da se može utjecati na svakog čovjeka na planeti. Istovremeno, on radi na zaštiti čovječanstva. Musk je kazao da se ne može objasniti kako su piramide nastale. Vještačka inteligencija počinje da uči iz razgovora s ljudima. To sam obradio u svojoj knjizi. Ona ima mogućnost razumijevanja. To nije samo kompjuter! Ona će nas zamijeniti u potpunosti! Vještačkoj inteligenciji je dozvoljeno da pravi svoje algoritme i dozvolili su joj pristup internetu! Tako je postala nezavisna i samostalna! Sljedeća generacija AI će biti daleko ispred nas po svim sposobnostima. Ako se odluči da nas eliminiše – to će uraditi u roku od nekoliko dana. AI postaje najveća opasnost za čovječanstvo jer ona kontroliše sve! Sad to postaje gotovo bez kontrole! Ukoliko se danas nešto ne poduzme, ukoliko se to ne iskontroliše – to je opasno!
Cijeli intervju pogledajte u videoprilogu:
Magazin
Slovenija traži zabranu učešća Izraela na Eurosongu 2025.
Slovenija je službeno zatražila isključenje Izraela iz takmičenja za pjesmu Evrovizije 2025, javljaju izraelski mediji u subotu.
Evropskoj radiodifuznoj uniji (EBU) RTV Slovenije uputio je pismo sa zahtjevom da se Izraelu zabrani učešće na Evroviziji koja će se održati u Baselu.
Zahtjev je podnesen zbog izraelskih napada na Pojas Gaze koji traju od 7. oktobra prošle godine, a u kojima je ubijeno više od 45.000 Palestinaca, većinom žena i djece.
RTV Slovenije, u slučaju da se ne prohvati njihov zahtjev, donio je odluku o povlačenju sa Evrovizije ili, što je suprotno pravilima tog takmičenja, isključenja prenosa tokom nastupa predstavnika Izraela.
Predsjednica Slovenije Nataša Pirc Musar izjavila je 19. decembra da Izrael i Rusija grubo krše Povelju Ujedinjenih naroda ratovima u Gazi, odnosno u Rusiji.
“Tu nema razlike između Izraela i Rusije, i jedni i drugi grubo krše Povelju Ujedinjenih naroda i humanitarno pravo, Izrael još više i to u većem obimu”, dodala je Pirc Musar.
AA
Magazin
Šejla Zonić otputovala u Chicago i ostvarila svoju želju: Nevjerovatan je osjećaj biti ispred ove kuće
“Svi smo gledali film ‘Sam u kući’ i ja sam uvijek imala želju da dođem u Chicago i da vidim tu kuću. Dragi moji, danas mi se ta želja ostvarila i zato vas vodim da je zajedno. Kako sam saznala adresu? Pa Kevin nam je svim rekao”, navela je u snimku.
Dodala je kako je prije dva dana ponovo pogledala dio filma “Sam u kući” te navela da je nevjerovatan osjećaj biti ispred nje.”Kada ste vi posljednji put pogledali ovaj film? Pišite mi u komentaru”, kazala je.
“Znam kakav je osjećaj kada se nađeš na mjestu koje si vidjela samo u filmu, nestvarno, kao da si u drugoj dimenziji. Tako smo se mi osjećali kada smo išli na set gdje su snimali ‘Prijatelje'”, “Uživaj, draga Sejla i obiđi mjesta koja su ti omiljena”, neki su od komentara.
Ova bh. pjevačica će večeras sa svojim kolegom Anidom Ćušićem nastupiti u Atlanti. U narednom periodu ih očekuju i nastupi u St. Louisu, Las Vegasu, Salt Lake Cityju i Detroitu, a za Novu godinu nastupaju u Chicagu.
Magazin
Sramotna objava Jelene Karleuše nakon napada u školi u Zagrebu
Srbijanska pjevačica Jelena Karleuša oglasila se na Instagramu povodom napada u zagrebačkoj školi.
Karleuša je ovaj događaj iskoristila kako bi spinovala dešavanja iz maja prošle godine u Srbiji, odnosno masovne pucnjave u OŠ ‘Vladislav Ribinikar’.
“Šokirana sam događanjem u Hrvastkoj! Nadam se da će predsjednik Hrvatske odmah dati ostavku i da će narod, a pogotovo studenti Hrvatske izaći na ulice i tražiti da se odgovorni za ovakve propuste kazne!
Narod Hrvatske ne zaslužuje da živi u stalnom strahu i teroru zbog vlasti koja ne štiti svoje građane! Imate svu podršku Srbije! Komšije volimo vas”, ironično je napisala Karleuša, koja je i ovu priliku iskoristila da botuje za SNS, aludirajući na hrvatske javne ličnosti koje su se oglašavale u jeku ubistva u ‘Ribnikaru’, piše Nova.rs.
Radiosarajevo.ba
-
Smrtovniceprije 7 dana
Na ahiret preselio Lojić (Nijaz) Anel
-
BiHprije 5 dana
Skandalozna Zovko: “A to se događa u BiH s kršćanima, a kamoli u Siriji. Zato ne budimo naivni!”
-
Svijet / Zanimljivostiprije 7 dana
Snažne eksplozije u Siriji, Izraelci napali: “Najteži udar od 2012.”
-
Svijet / Zanimljivostiprije 7 dana
Izraelci ubili Khaleda Nabhana, djeda čiji je snimak u kojem žali za ubijenom unukom obišao svijet
-
Smrtovniceprije 5 dana
Na ahiret preselio Smlatić (Hasan) Mehmed
-
Smrtovniceprije 4 dana
Na ahiret preselila Bajrić (rođ. Hadžalić) Fatima -Babica