Connect with us

Magazin

Popularna metoda mršavljenja: Uz ovo pravilo možete skinuti više od 13 kilograma mjesečno

Published

on

Mnogi bi voljeli malo smršavjeti i skinuti neželjene kilograme bez puno truda, no činjenica je da ne postoji čarobna pilula. Kao što se nismo udebljali preko noći, tako nije realno ni misliti da ćemo tako smršavjeti.

U cijelom procesu najvažnije su dvije stvari – uravnotežena ishrana, odnosno kalorijski deficit i fizička aktivnost. To ne znači da sada trebate trčati kao ludi i mučiti svoje tijelo, pogotovo ako ste godinama bili neaktivni. Ponekad je dovoljna šetnja da se pokrene metabolizam i ubrza izbacivanje toksina i viška vode.

 

Upravo zato što je sve više onih koji ne mogu ili ne vole trčati, stvorena je tehnika koja u vrlo kratkom vremenu daje fantastične rezultate.

 

Naime, upišete li metodu 12-3-30 u tražilicu na bilo kojoj mreži, od Googlea preko Instagrama do TikToka, bit će vam jasno zašto je ova tehnika jedna od najpopularnijih posljednjih mjeseci. Samo na Googleu ima preko 21 milion pretraživanja, dok je na TikToku ta brojka još veća – 287 miliona pregleda.

 

Šta znači 12-3-30?

Vrlo je jednostavno, 12 je nagib na traci, tri je brzina, 30 minuta. Dakle, potrebno je hodati na traci 30 minuta pod nagibom od 12 i brzinom od tri, ali PAZITE, tehnika je dobila ime po američkim trakama za trčanje, dok za Evropu umjesto brzine tri trebate postaviti 4,8 (tri je za milje na sat, a ne kilometre kako ovdje mjerimo).

 

Također, vrlo je važno ne započeti trening najvećom brzinom. Najbolje je prvo hodati po ravnom, manjom brzinom, ne većom od četiri, a tek kada se mišići naviknu, postupno povećavati nagib i brzinu.

Također je vrlo važno istezanje prije i poslije treninga kako biste izbjegli moguće povrede i ne forsirali se od samog početka da izdržite svih 30 minuta. To bi trebao biti vaš cilj, a ne početna pozicija.

No, kada konačno dođete u formu, uvjerit ćete se zašto je ovo jedna od najpopularnijih metoda mršavljenja i zašto ljudi u samo mjesec dana izgube više od 13 kilograma.

Magazin

Stanje nacije: Čak 30.000 ljudi uživo gledalo TikTok sukob Sanela Patka i Hude Companyja

Published

on

By

Večeras se na društvenoj mreži TikTok održao “sukob” između, vjerovatno, dvije najveće zvijezde bh. TikTok scene.

Meč između Sanela Patka i Hude Companyja je u jednom momentu gledalo preko 30.000 osoba, a brojka je daleko veća uzme li se u obzir čitav live prenos.

 

Podatak da hiljade Bosanaca i Hercegovaca zanima Sanel Patak i Huda Company najbolje pokazuje u kakvom se stanju naše društvo nalazi.

Prema nekim podacima, njih dvojica su za par minuta zaradili na desetine hiljada eura od giftova koji su im slali gledatelji.

Podsjetimo i da su se ova dva TikTokera u februaru ove godine sukobili u Cazinu.

“Do narušavanja javnog reda i mira došlo je na parking prostoru na Trgu Zlatnih ljiljana gdje je lice inicijala S.H.(45) iz Bihaća fizički napao lice inicijala Z.N. iz Cazina. Tom prilikom, povrijeđeni je upućen u bolnicu gdje su mu konsantovane lakše tjelesne povrede. Protiv S.H. je podnesen i prekršajni nalog”, rekao je tad portparol MUP-a USK Ale Šiljdedić.

Riječ je o Sanelu Hadžiću, poznatijem kao Sanel Patak i Zehrudinu Nadareviću, poznatijem kao Huda Company.

Podsjećamo, Sanel Hadžić je 2019. godine uhapšen zbog posjedovanja droge. On je tada u prenosu uživo na društvenim mrežama konzumirao drogu i savjetovao ‘kako se treba drogirati’.

 

Foto: CH

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Šef FBI-a otkrio koji trik koriste konobari kako bi skoro uduplali svoje napojnice: Samo uradite ovo

Published

on

By

Ako ste radnik u uslužnoj djelatnosti koji želi naučiti kako zaraditi više napojnica, onda je očito vaš “anđeo čuvar” FBI-jev bivši glavni međunarodni pregovarač za taoce. Možda će zvučati pomalo čudno na prvu, ali ako neko može pregovarati o oslobađanju talaca, onda bi mogao ispregovarati i bolju napojnicu za osoblje.

U nedavnom razgovoru za Nudge Podcast, bivši šef FBI-a, Chris Voss, rekao je da postoji jedna stvar koju biste mogli primijetiti da vaš konobar radi, a koja bi vas mogla dovesti do toga da mu date veću napojnicu.

Voditelj podcasta, Phill Agnew, objasnio je to u TikTok videu promovirajući podcast i rekao da konobari uz njega mogu “skoro uduplati svoje napojnice”. Ovo je savršen trik za sve konobare koji žele povećati svoju zaradu, ali i za one koji ne vole davati napojnice pa mogu pripaziti na ovu taktiku.

 

“Pričao mi je o studiji iz 2003.”, rekao je Agnew, “U studiji, koja je uključivala uslužno osoblje, polovini osoblja je rečeno da prima narudžbe kao i obično. Drugoj polovini osoblja rečeno je da verbalno preslikava narudžbe mušterije. Dakle, mušterija naruči jedan hamburger, a konobar kaže ‘jedan hamburger“.

 

Prema studiji sa Univerziteta u Nijmegenu, uz samo ponavljanje riječi gostiju konobari će vidjeti kako se njihova napojnica povećava za nevjerovatnih 70 posto. Ovaj trik zavisi od “sklonosti ljudi da vole ljude koji se ponašaju kao oni”, čak i ako je to jednostavno poput ponavljanja njihove narudžbe u restoranu.

Prema bivšem čovjeku FBI-a, to se zove “zrcaljenje” i povećava napojnice tako što gost misli da je konobar simpatičniji, javlja Vecernji.hr.

@nudgepod

“Don’t be fooled by this sales trick.” That's what Chris Voss taught me on the latest episode on Nudge. He explained why I've been overtipping, and why most of us struggle to get a raise.

♬ original sound – Nudge Podcast

Nastavi čitati

Magazin

VIDEO Vozači u ovoj državi skrivaju registracije izolir-trakom i vrećama, evo zašto

Published

on

By

index.hr
Nastavi čitati

Najčitanije