Cazin
Gradnja brze ceste kroz Krajinu: Završeno idejno rješenje za dionicu Bihać – Ćoralići dužine 18 kilometara
U Gradskoj upravi Grada Bihaća jučer je održan radni sastanak sa predstavnicima JP Autoceste FBiH, kantonalnim ministrima privrede, građenja i prostornog uređenja te predstavnicima Privredne komore USK.
Fokus sastanka bio je idejni projekt izgradnje brze ceste koja bi povezivala Bihać, Cazin i Veliku Kladušu sa Republikom Hrvatskom, ali i učešće JP Autoceste FBiH na ovogodišnjem sajmu EKOBIS.
“U svrhu eksproprijacije zemljišta izdvojili smo 2 miliona maraka, a imamo završeno idejno rješenje za dionicu Bihać – Ćoralići, dužine 18 kilometara, a do kraja godine očekujemo početak procesa eksproprijacije. Idejni projekat prezentirat ćemo široj javnosti prilikom ovogodišnjeg sajma EKOBIS”, kazala je Mirnesa Agić, v.d. izvršna direktorica Sektora za opće, pravne i kadrovske poslove JP Autoceste FBiH.
Projekat Bihać – Cazin – Velika Kladuša je nešto o čemu se govori već duže vrijeme ali bez konkretnih poteza.
Ovoga puta razgovaralo se nešto konkretnije, o idejnom i glavnom projektu i eksproprijaciji zemljišta, što je postupak koji će trajati duže vrijeme ali koji je preduvjet za početak izgradnje istog. Ohrabruje činjenica da su sredstva za te svrhe na Federalnom nivou obezbijeđena.
“Ovaj projekt se naslanja na projekt Treće razvojne osi i dalje bi trebao ići prema Karlovcu i Novom Mestu. Dakle, taj projekat je od strateške važnosti za razvoj ovog dijela BiH, kako s aspekta cestovnog povezivanja tri Krajiška grada, tako s aspekta povezivanja Krajine sa EU. Zbog toga svi u Krajini moramo imati politički konsenzus oko toga i svi insistirati na što brožoj realizaciji”, istakao je gradonačelnik Elvedin Sedić.
Cazin
Cazin: Prilikom hapšenja 32-godišnjeg dilera povrijeđen policijski službenik
U mjestu Ostrožac, nedaleko od grada Cazina, dogodila se drama tokom akcije hapšenja 32-godišnjeg muškarca, identifikovanog kao P.I., koji se sumnjiči za krivično djelo “Neovlaštena proizvodnja i stavljanje u promet opojnih droga”.
Tokom akcije hapšenja, jedan policijski službenik je zadobio povrede i prevezen je u Dom zdravlja, gdje su mu konstatovane lakše tjelesne povrede. Njegovo stanje je stabilno, a policija istražuje detalje incidenta.
Prilikom hapšenja, policija je pronašla razne vrste droga, mobilne telefone, određenu količinu novca, kao i hladno oružje. Ovi dokazi dodatno ukazuju na ozbiljnost optužbi protiv P.I., piše Dijaspora.
Cazin
ChestNUT Fest u Cazinu: Festival koji spaja ljude i prirodu
Cazin
Vozač iz Cazina: Svaka tura traje sedam dana, ne možemo raditi, imamo porodice
Odvoji te na granici, pa se osjećaš neprijatno, jer ljudi prolaze i mogu pomisliti da si neki kriminalac. Posebno će biti problem kad počne primjena novog sistema prelaska granice – kaže Dizdarević.
Mehridžan Dizdarević iz Cazina vozač je već 12 godina, ali zbog ovog pravila ozbiljno razmišlja da se prestane baviti ovim poslom.
– Mi brzo dostignemo taj limit od 90 dana, jer svaka tura traje sedam dana. Svaki put kreneš, a ne znaš hoćeš li biti vraćen. To znači da pola godine možemo raditi, a pola odmarati, a mi ne možemo tako, jer imamo porodice, troškove, moramo živjeti. Ja sam već jednom dobio zabranu. Odvoji te na granici, pa se osjećaš neprijatno, jer ljudi prolaze i mogu pomisliti da si neki kriminalac. Posebno će biti problem kad počne primjena novog sistema prelaska granice – kaže Dizdarević.
Armin Šakonjić, osnivač i direktor firme BHL iz Cazina, pojašnjava da je uzrok problema u Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju BiH s EU iz 2008. godine, pri čemu je kabinsko osoblje na brodovima i avionima izuzeto od ovakvih pravila, a na vozače tada niko nije mislio.
– Problemi su intenzivirani u posljednjih šest mjeseci i sad nam naplate kaznu od 500 eura, drugi put 1.500 eura i dobijemo zabranu od dva, tri ili više mjeseci. Vozači se osjećaju neugodno, privedu ih, slikaju kao najveće kriminalce, drže ih u pritvoru 24 sata, pa neki to ne žele raditi. Borili smo se do zadnjeg, ali smo morali naći alternativu, pa smo registrirali firme u Hrvatskoj i Sloveniji. Gotovo 90 posto naših voznih jedinica još je u BiH, ali ne znam do kada. Samo za gorivo mi trošimo 7,5 miliona KM godišnje, pa mi nije jasno kako nikoga nije briga što taj novac sada treba ići u budžet neke druge zemlje – kaže Šakonjić, prenosi Avaz.
-
Cazinprije 5 dana
Teška saobraćajna nesreća u mjestu Jusin Put kod Cazina
-
USKprije 5 dana
“Obolio od teže akutne bolesti”: Zašto je Halil Bajramović, uprkos pravosnažnoj presudi, još uvijek na slobodi?
-
Sportprije 5 dana
Đoković: Hrvatska, BiH, Slovenija, Crna Gora… Nastradali su i više od Srbije
-
USKprije 6 dana
Elvira Abdić Jelenović: “Kažu da smo ‘izolirani’, pa da podijelim koju fotku te izolacije”
-
BiHprije 5 dana
Žena poginula u sudaru autobusa i kamiona, usmrtila je metalna šipka, petoro ozlijeđeno
-
BiHprije 5 dana
Drama na bh. cesti: U sudaru autobusa i kamiona ima povrijeđenih, saobraćaj je obustavljen
-
BiHprije 2 dana
Jezive scene na bh. putu: Passatom udario u banderu, znak i zaštitnu ogradu, od siline udara ispao motor
-
BiHprije 1 dan
Na blogu Nebojše Vukanovića “osvanuo” skandalozan tekst: Kome smetaju Bošnjaci u Istočnom Sarajevu?